U travagliu d'inguernu duru di i Ferroviari

i travagliadori di ferrovia in a pulizia di neve è di ghiaccio per ùn interrompe micca i viaghji
i travagliadori di ferrovia in a pulizia di neve è di ghiaccio per ùn interrompe micca i viaghji

I travagliadori ferroviari, chì travaglianu per impediscenu l'interruzzione di u trasportu ferroviariu in cundizioni severi d'inguernu, puliscenu a neve è u ghjacciu nantu à i rails in tuttu l'invernu.

I travagliadori ferroviari, chì i travaglii sò difficili è impurtanti, stanu luttendu per impediscenu l'interruzzione di i servizii di treni. Limpianu e piste innevate è rompenu i ghiaccioli chì si formanu in i tunnel.

I travagliadori, chì travaglianu senza stop ancu in cundizioni invernali duri, agisce nantu à una basa di 24 ore.

TRT Haber hà accumpagnatu i squadre di a 47th Road Maintenance Directorate, chì travagliavanu duramente vicinu à Yagbasan Village di Kars Sarikamis.

Mevlüt Koyuncu, Chief Maintenance Road, hà dettu: "Travagliemu in cundizioni invernali duri nantu à a basa di travaglià 24 ore à ghjornu, senza impedisce a navigazione di a nostra linea ferroviaria internaziunale Baku-Tbilisi-Kars è di u nostru Eastern Express". disse.

U trenu di 200 chilometri hè affidatu à una squadra di 3 persone

L'immensu chjappu di neve nantu à a pista travaglia tuttu u ghjornu, sbulicà e piste per chì i treni ponu passà.

A reta di treni di 200 chilometri da Erzurum Khorasan à a fruntiera georgiana hè affidata à una squadra di 3 persone.

L'operatore di Snowplow Birol Ağdağ hè unu di i più antichi in a professione. Ağdağ hà guidatu nantu à a ferrovia per 32 anni:

"Hè una storia d'amore, ùn pudete micca fà stu travagliu quandu ùn vi piace micca. Travagliate in spazii difficiuli di ghjunghje è induve u telefunu ùn riceve micca 24 ore à ghjornu in cundizioni invernali severi.

Tunnels chì sguassate u ghjacciu

U travagliu hè ancu realizatu in i tunnelli per a sicurità ferroviaria. L'acqua chì scorri da i mura di u tunelu crea enormi banchi di ghiaccio, rendendu difficiuli per i treni di muvimentu. I travagliadori di a ferrovia sguassate ancu questi banchi di ghiaccio cù picculi è pale.

I cambiamenti di neve è di ghiaccio di i travagliadori ferroviari cuntinueghjanu finu à aprile. (Lyon)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*