Viaghjà cù Akçaray hè avà più sicuru

Viaghjà cù akcaray hè più sicuru avà 1
Viaghjà cù akcaray hè più sicuru avà 1

A municipalità metropolitana di Kocaeli realiza travaglii di espropriazione per l'edificazioni chì creanu situazioni negativi per u trafficu è i pedoni nantu à a strada Akçaray. In questu cuntestu, u Metropolitanu infine; Per eliminà u prublema di trafficu pesante sperimentatu à l'intersezzione di u distrittu Izmit Doğu Kışla Station, Bağdat Street è Köse Street, l'edificiu induve si trova Ankara Market hè statu espropriatu. E squadre metropolitane di demolizione, chì anu cuminciatu à demolisce l'edificiu evacuatu, cumincianu ancu u travagliu di allargamentu di a strada quandu u so travagliu hè finitu.

DOPU A DECISIONE DI MOSTRA
In u scopu di u prughjettu di u tram di Izmit, una decisione hè stata presa per esproprià l'edificiu situatu nantu à a strada Akçaray, chì hà cuminciatu à serve à a ghjente di Kocaeli, è à l'intersezzione di a Stazione Doğu Kışla, a Strada Bağdat è a Strada Köse. A Municipalità Metropolitana, chì hà pagatu u prezzu di l'edifiziu secondu a decisione di a corte, chì hè stata cunclusa in i ghjorni passati, hà iniziatu u travagliu di demolizione. I squadre, chì anu iniziatu u prucessu di demolizione in modu cuntrullatu cù a sicurità ambientale, umido l'edificiu cù acqua pressurizzata, assicurendu chì i citadini ùn sò micca affettati da a furmazione di polvera è fumu.

VIAGGIU SICURU CUN AKÇARAY
Quandu a demolizione di l'edifiziu, chì alleviarà a regione Mehmet Ali Pasha di u distrittu di Izmit, hè finita, u prublema di u trafficu di u trafficu, è ancu i negatività causati da i pedoni è i veiculi chì ùn puderanu micca avvistà chì u tram hè ghjuntu, serà. eliminatu. Akçaray, chì hà da aumentà a so efficienza ancu di più cù a fine di u prucessu di demolizione di l'edificiu, chì hà cuminciatu à esse demolitu da piglià e precautions necessarie, cuntinueghja à furnisce un serviziu di qualità in u trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*