U trasportu publicu sottu u cuntrollu cù UKOME

U trasportu publicu sottu cuntrollu cù ukome
U trasportu publicu sottu cuntrollu cù ukome

U Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOM), stabilitu cù l'ultime attrezzature tecnologiche in u Dipartimentu di Trasportu Pùblicu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, a Direzzione di Trasportu Terrestre, travaglia cù u principiu di l'ispezione è u monitoraghju 7/24. In u centru, chì hè constantemente monitoratu cù camere posti in punti impurtanti è induve e notificazioni da i citadini sò risposti immediatamente, i negatività nantu à e rotte di trafficu è i feedback sò orientati à suluzione è rapidi.

I CONTROLLI sò FATTI INSTANTANAMENTE
Per aumentà a qualità di serviziu è a satisfaczione di i citadini, i cuntrolli realizati da UKOM sò realizati istantaneamente per mezu di u sistema elettronicu di raccolta di tariffu è di seguimentu di i veiculi è di e camere in i veiculi. Inoltre, UKOME monitoreghja a congestione di u trafficu è i prublemi chì ponu disturbà u trasportu cù e camere MOBESE situate in punti impurtanti di a cità, è ponu intervene immediatamente in situazioni chì ritene necessarie.

INTERVENZIONE À VIOLAZIONI
U trasportu publicu hè tenutu sottu cuntrullatu cù ispezioni realizate da u persunale in l'unità UKOM. UKOM, chì travaglia in coordinazione cù e squadre di campu affiliate cù l'Uffiziu di u Capu di l'Audit è u Call Center 153, monitoreghja constantemente l'ore di funziunamentu di i veiculi, i cuntrolli di rotte è ferma l'entrata è l'uscita, è intervene immediatamente in casu di pussibuli violazioni.

IMPLEMENTARE SANZIONI AMMINISTRATIVE
1608 è 5326 à i pruprietarii di veiculi di trasportu publicu, taxi è servizii di serviziu è cunduttori chì violanu e regule determinate da decisioni UKOME, regulamenti di trasportu publicu, regulamenti di i veiculi di serviziu, regulamenti di taxi cummerciale, in i regolamenti riguardanti i prublemi chì i citadini sò vittime, in quantu à i veiculi rilevati per esse violati, e sanzioni amministrative sò applicate in cunfurmità cù e lege n.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*