Una nova ferrovia vene trà Tokat è Turhal

Una nova ferrovia vene trà Tokat è Turhal
Una nova ferrovia vene trà Tokat è Turhal

U presidente Recep Tayyip Erdoğan s'hè indirizzatu à i citadini in a manifestazione tenuta davanti à u stadiu Gaziosmanpaşa in Tokat. Cumincià u so discorsu salutendu a ghjente di Tokat, Erdoğan hà datu a bona nova chì i travaglii per custruisce una nova ferrovia trà Tokat è Turhal sò cuminciati.

Erdoğan hà dichjaratu chì anu ancu prumuvutu e bellezze nascoste cum'è a Grotta Ballıca in casa è in l'esteru, aghjunghjendu 16 chilometri à a lunghezza di a strada divisa chì anu pigliatu da 257 chilometri in trasportu.

Erdoğan hà dichjaratu ch'elli compieranu a strada circundante Tokat, l'incrociazione Tokat-Niksar, a Strada Almus, a strada Niksar, Başçiftlik, Aybastı, Reşadiye, è l'Arasta, Seymenli, Pehlül Stream, Cer village è i ponti Çilhane in Niksar quist'annu. .

Informendu chì anu da compie a strada Korgan-Çamiçi l'annu prossimu cù i travaglii nantu à a strada Amasya-Turhal-Tokat, u presidente Erdoğan hà dettu chì apriranu a strada Tokat-Niksar, a strada Aybastı-Reşadiye è a strada Sungurlu-Alaca-Zile. -A strada di Turhal l'annu prossimu.

Recep Tayyip Erdoğan hà dettu: "Avemu cuminciatu à travaglià per custruisce una nova ferrovia trà Tokat è Turhal. I travaglii di u prughjettu di l'indagine di a linea continuanu ancu. Facemu i passi necessarii dopu a fine. Avemu pensatu à mette in serviziu u nostru aeroportu, chì hà una capacità annuale di 2 milioni di passageri, in serviziu l'annu prossimu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*