Un primu in Turchia da Samsun Metropolitan... "Persone disabili in UKOME"

samsunda, un primu in Turchia, persone disabili in ukome
samsunda, un primu in Turchia, persone disabili in ukome

Un primu in Turchia da a Municipalità Metropolitana di Samsun. À a Reunione di Cunsultazione di i Gruppi Svantaggiati urganizata da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, hè statu decisu chì "un rappresentante di una associazione di disabili assisterà à e riunioni UKOME".

A riunione di cunsultazione di i gruppi svantaggiati urganizata da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Samsun hè stata cun a participazione di parechji rapprisentanti di l'associazione di disabili. À a riunione tenuta sottu a presidenza di u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Kadir Gürkan, a decisione di "participà un rappresentante di l'associazione disabile in e riunioni di u Centru di Coordinazione di u Trasportu Samsun (UKOME)" hè stata annunziata à i rapprisentanti di l'associazione disabili. Accoltendu a decisione cun gioia, i rapprisentanti di l'associu anu dettu: "Felicitemu a Municipalità Metropolitana. "Vulemu chì sta decisione sia un esempiu per tutti i nostri cumuni", anu dettu.

A riunione di cunsultazione tenuta à Sevgi Kafe hà assistitu da u Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, Kadir Gürkan, è ancu di l'amministratori è u staffu di u Dipartimentu di Trasportu, l'Ufficiale di a Direzzione Provinciale di u travagliu di a famiglia è di i servizii suciali, i funzionari di SAMULAŞ, u Rappresentante di a Camera di i Drivers di Samsun, l'Associazione di autobus pubblici privati ​​​​di Samsun. rapprisentanti è Samsun Managers è membri di associ svantaggiati chì operanu in , hà participatu.

ATTORI DI TRASPORTU, RIMANDA È ASPETTAZIONI
Kadir Gürkan, Capu di u Dipartimentu di i Trasporti, hà dichjaratu ch'elli anu tenutu cunsultazioni nantu à i prublemi affrontati da i gruppi svantaggiati in u trasportu è e so aspettative, è hà riunitu destinatari di servizii è fornitori di servizii, è hà dettu: "Cumu u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, avemu realizatu studii nantu à u trasportu publicu in Samsun finu à avà. Cunsultendu constantemente cù i nostri citadini chì ricevenu u serviziu è l'attori di u trasportu chì furniscenu u serviziu, realicemu studii chì sò à tempu sustinibili è fattibili. "Oghje, avemu urganizatu una tale riunione per i gruppi svantaggiati chì vivenu in a nostra cità è discutemu i prublemi è e aspettative inseme", disse.

1 MEMBRU PIENU E 1 RISERVA AI REUNIONI UKOME
Dichjarà chì e riunioni di cunsultazione continueranu, Kadir Gürkan hà dettu: "In queste riunioni, ascoltemu i desideri è e dumande di i nostri disabili di prima manu è pruvemu di truvà suluzioni. Avemu decisu di tene a nostra prossima riunione in u Centru di Riabilitazione di Educazione è Recreazione Blue Lights di a Municipalità Metropolitana. Inoltre, avemu determinatu 1 principale è 1 rappresentante sustitutu da l'associazioni di gruppi svantaggiati per assistisce à e riunioni UKOME. Stu rappresentante avarà l'uppurtunità di assistisce à e riunioni mensili di UKOME è di spressione l'aspettative è i suggerimenti di i nostri citadini disabili. "Vogliu ringrazià i gestori è i membri di l'urganisazioni non governamentali chì appartenenu à i gruppi svantaggiati è i funzionari di l'istituzioni, l'urganisazioni è l'imprese chì furniscenu servizii di trasportu publicu chì anu assistitu à a nostra riunione è ci anu trasmessu e so opinioni è suggerimenti", disse.

HAKYEMEZ: ORA AMU U DIRITTU DI DIRE
U presidente di a succursale di Samsun Disabled People's Association Hayriye Hakyemez, chì hà participatu à a riunione è hè statu determinatu cum'è a persona chì rapprisentarà i disabili in UKOME, hà dettu: "Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana è u Dipartimentu di Trasportu per questa pratica, chì hè u primu in Turchia. Ci sò 101 servizii di trasportu d'autobus in Samsun chì ponu esse utilizati da e persone disabili. Avemu abbastanza usu di elli. In particulare u persunale di i tram hè estremamente utile per noi. "Avemu avà u dirittu di dì in UKOME", disse.

AKBULUT : ESSEMMU PER I NOSTRI SINDACI
Un'altra persona chì hà assistitu à a riunione, u presidente di a Federazione di i Disabili di Samsun (SAMEF), Mehmet Akbulut, hà dettu: "Aghju una grande impurtanza à a nostra rappresentanza in UKOME per u scopu di riunisce e persone disabili cù a sucietà. Hè un passu assai impurtante per noi per esse rapprisintatu in tali centri di decisione. Per quessa, felicitamu è ringraziemu a Municipalità Metropolitana. Duvemu avè avutu un rapprisentante chì difende i diritti di e persone disabili sia in UKOME sia in e municipalità. "Speremu chì sta decisione darà un esempiu per i nostri sindaci appena eletti à a vigilia di l'elezzioni", disse.

MAYOR ZIHNI ŞAHİN: FACEMU A NOSA PARTE
Facendu una valutazione di a decisione presa è di a riunione tenuta, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà dettu: "Avemu sempre dichjaratu chì simu pronti à fà tuttu ciò chì pudemu per fà a vita di i nostri citadini disabilitati più faciule è per permette di abbraccià a vita. più strettu. Damu un esempiu per tuttu u paese lanciandu l'applicazione "50 per centu di scontu annantu à l'acqua" per tutti i nostri citadini disabili. Aiutà i nostri citadini disabili in tutti i campi di a vita, in particulare u trasportu, è rende a so vita più faciule sò trà i nostri duveri più impurtanti. Hè per quessa chì hè impurtante ch'elli esse rapprisintati in UKOME. "Continueremu à agisce per risponde à i bisogni speciali di i nostri citadini disabili senza segregalli da a sucità per via di e so disabilità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*