Grazie Visita à a Brigata di Pompieri di Ankara da e Vittime YHT

Grazie a visita di i sopravviventi YHT à u dipartimentu di u focu di Ankara
Grazie a visita di i sopravviventi YHT à u dipartimentu di u focu di Ankara

I vittimi, chì sò stati salvati da u Dipartimentu di u focu di Ankara da u Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì hà avutu un accidentu durante u viaghju Ankara-Konya, anu pagatu una visita di ringraziu à u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Ankara.

Bulent Bingol è Necati Vardar, i sopravviventi chì si sò abbracciati è trasmettenu a so gratitudine in u so secondu scontru cù e squadre di i Fire Brigade chì anu salvatu a so vita, anu avutu ancu mumenti emotivi.

REUNIONE SIGNIFICATIVA
Uğur Olgun, Capu di u Dipartimentu di a Brigata Metropolitana di Pompieri, hà enfatizatu chì a visita era significativa per elli, è i sopravviventi Bülent Bingöl è Necati Vardar anu manifestatu i so sentimenti cù e parolle: "Semu grati à i pompieri chì anu salvatu a vita di parechje persone cun un sforzu superumanu durante l'accidentu, li ringraziemu tutti individualmente ".

Bülent Bingöl hà dichjaratu ch'ellu hà assistitu à e squadre di l'Ankara Fire Brigade chì salvavanu altre persone ferite, cumpresi elli, à a spesa di a so vita, per più di 2 ore durante l'accidentu. Aghju dumandatu induve anu travagliatu quandu sò stati messi nantu à a stretcher. Anu veramente travagliatu cù dedizione, salvavanu a nostra vita. Vuliu visità perchè vogliu chì vedanu chì sò vivu è bè è esse onoratu cù u travagliu chì facenu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*