Ankara Station Eryaman YHT Line ùn hè ancu in serviziu

ankara gari eryaman yht line ùn hè ancu in serviziu
ankara gari eryaman yht line ùn hè ancu in serviziu

A linea Ankara Station-Eryaman YHT, induve l'accidentu di u trenu hà risultatu in a morte di 9 persone è a ferita di decine, ùn hè ancu stata messa in serviziu perchè ùn ci era micca signalazione.

Hè statu annunciatu chì i ligna High Speed ​​Train Ankara Station-Eryaman (YHT), unni l 'accidente trenu chi lu risurtatu a la morti di 9 populu è u preghjudiziu di dicini a causa di la mancanza di signalling, avissi a èssiri apertu finu à a fine di ferraghju, ma a linea ùn hè ancu stata messa in serviziu dopu à circa trè mesi.

Parete di ghjornuSicondu a nutizia di Tamer Arda Erşin da Turchia, i passageri chì volenu piglià u trenu d'alta velocità anu da andà à a Stazione Eryaman da a Stazione Ferroviaria di Ankara in autobus. Hè un misteru se a linea YHT hà da travaglià l'11 di marzu di u 2019.

L'AVVERTENZA "NON TROVERE DISPONIBILE" hè fatta

I passageri chì volenu piglià u trenu da a stazione di Eryaman sò affruntati cù u missaghju "ùn hè statu trovu un volu adattatu" quandu compranu i biglietti in linea. TCDD General Directorate Customer Services, chì avemu chjamatu per telefunu, hà dettu chì ci hè solu un viaghju à u trenu d'alta veloce da a Stazione Eryaman per u 10 di marzu, ma ùn ci sarà micca viaghju per u 11 di marzu.

Nantu à a situazione, un altru passageru hà datu a risposta: "I biglietti ùn puderanu micca esse messi in vendita perchè ùn hè micca chjaru se u serviziu di treni si ferma in Eryaman o Ankara Station".

"POTE RITARDATA PER A CRISI ECONOMICA"

Facendu una valutazione annantu à u sughjettu, Cavit Kayaoğlu, Segretariu Generale di u Sindicatu di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS), hà cunfirmatu chì i travaglii di segnalazione ùn sò micca stati finiti è hà dettu: "Dopu à l'accidentu, i voli avianu accadutu sopra a fermata di Eryaman. Siccomu a signalazione ùn hè micca stata cumpleta, i passageri sò dumandati à esse dati da a fermata Eryaman. Semu in un ambiente di crisa, pò esse statu un ritardu in i travaglii di signalazione per via di difficultà finanziarie ".

"Avemu dettu chì seria un accidente, avemu avutu a risposta, ci hè pressione pulitica"

Cunsigliendu à i passageri di uttene infurmazioni nantu à a "sicurezza di i passageri" da l'autorità prima di cumprà un bigliettu, Kayaoğlu hà dichjaratu chì u viaghju ùn deve esse fattu prima di a fine di i travaglii di segnalazione.

U Sicritariu Generale di BTS hà ricurdatu chì anu avvistatu l'autorità prima di l'accidentu u 13 di dicembre di u 2018, "U nostru presidente di filiale d'Ankara, İsmail Özdemir, hà dichjaratu chì ùn ci era micca signalazione in a linea prima di l'accidentu. Avemu pigliatu l'azzione è hà dettu à l'autorità: "Ci sarà un accidente s'elli operanu cusì". A risposta di l'autorità era "Ci hè pressione pulitica, ùn ci hè nunda chì pudemu fà". Avemu vistu u risultatu di l'apertura fatta per scopi pulitichi ", disse.

CHI HÈ SUCCESSU?

U Trenu d'Alta Velocità (YHT), partitu u 13 di dicembre di u 2018 per fà a spedizione Ankara-Konya, hà scontru cù u trenu di guida, 9 persone sò state uccise è decine di ferite. Hè statu determinatu chì ùn ci era micca un sistema di signalazione in a zona induve l'accidentu hè accadutu. Hè statu informatu chì a linea Ankara Station-Eryaman YHT, chì hè stata chjusa per a custruzzione di u sistema di segnalazione è di cambiamentu elettronicu dopu l'accidentu, serà aperta u 17 di ferraghju. Quandu u travagliu ùn era micca finitu, TCDD hè statu infurmatu chì serà apertu finu à a fini di ferraghju. Tuttavia, u sistema di signalazione ùn pudia esse custruitu finu à questa data.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*