A 41a Stazione Belevi di İZBAN hè pronta à mette in serviziu

izbanin pearl station belevi prontu à entre in serviziu
izbanin pearl station belevi prontu à entre in serviziu

A 41a stazione di İZBAN Belevi hè pronta à mette in serviziu: Belevi, a 41a stazione di İZBAN, unu di i ligami più impurtanti di u sistema ferroviariu urbanu in İzmir, hè pronta à entre in serviziu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà esaminatu a stazione, chì a custruzzione hè stata finita in u scopu di u prugramma Selçuk.

Una nova stazione hè stata aghjunta à a linea İZBAN 136 km, chì hè stata purtata à a cità cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir è TCDD. Dopu l'apertura di a sezione di 26 km trà Tepeköy è Selçuk, a custruzzione di a stazione di Belevi trà e stazioni di Salute è Selçuk hà iniziatu da una intensa dumanda da i citadini di a regione. U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà esaminatu a 41a stazione di İZBAN, chì era finita è pronta per u serviziu, è hà ricevutu informazioni da l'autorità. Hè dichjaratu chì a stazione serà messa in serviziu dopu u trasferimentu à İZBAN.

Dopu hè a stazione di Bergama

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana hà realizatu a custruzzione di a Stazione di Salute, a Stazione di Selçuk, 3 passaggi di l'autostrada è 4 passaghji di l'autostrada in u scopu di i sforzi per allargà u Sistema Suburbanu İzmir à Selçuk dopu à Tepeköy, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Ci hè. hè una forte dumanda da i nostri concittadini.Dopu l'apertura di a linea Selçuk, avemu passatu à a fase di custruzzione di a stazione di Belevi. Mentre e spidizioni cuntinueghjanu, mantene a custruzzione di a stazione necessitava un travagliu attentu. À a fine, avemu finitu questu, vogliu a bona furtuna à Selcuk è Belevi. In u prossimu periodu, ci concentreremu nantu à u travagliu chì estenderà a nostra linea à Bergama in u nordu per altri 52 km ", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*