Gürer di CHP: Ci era un Manager chì hà dimissioni annantu à l'accidente YHT in Ankara?

Chpli gurer hà dimissioni da l'accidentu di yht in Ankara?
Chpli gurer hà dimissioni da l'accidentu di yht in Ankara?

U deputatu CHP Niğde Ömer Fethi Gürer hà purtatu à l'agenda di l'Assemblea l'accidentu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) chì hè accadutu in Ankara u 13 di dicembre, in u quale 9 persone anu persu a vita, à l'agenda di l'Assemblea cù una quistione parlamentaria.

A quistione di Gürer, "Un capu o un ministru hà pigliatu a rispunsabilità di l'accidentu è dimissioni?" Rispondendu à a so dumanda in a forma di u Ministru di i Trasporti, Cahit Turhan, hà annunziatu chì l'inchiesta generale hè sempre cuntinuata.

U deputatu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Niğde, Ömer Fethi Gürer, hà ricurdatu e parolle di u Direttore Generale di TCDD, "Monitoremu a strada di u trenu d'alta velocità cù camere 24 ore à ghjornu, cuntrullemu ancu cù u persunale assignatu" in a quistione parlamentaria. , "Cumu hè accadutu l'accidentu nantu à a strada monitorata cù a camera? L'infurmazioni datu da u Direttore Generale sò sbagliate ? Hè vera chì u Trenu d'Alta Velocità Yüksel partì da Ankara 10 minuti prima di l'accidentu ? Hè vera chì u meccanicu principale chì utilizerà u trenu hè permessu di utilizà u trenu meccanicu di ricambio ? Hè vera chì ùn ci hè micca signalazione in u locu di l'incidente è chì a dumanda di radiu ùn hè micca accolta è chì si cumunicà per telefuninu dapoi un annu ? Perchè u sistema di signale difettu hè statu apertu in u 2011 ancu micca fattu, cumu hè stata aperta sta strada cum'è hè? Ci hè mai statu un capu o un ministru chì hà pigliatu a rispunsabilità di questi accidenti di treni è hà dimissioni ? Hà dumandatu à e dumande per esse risposte da u Ministru di Trasportu è Infrastruttura, Cahit Turhan.

U MINISTRU RISPONDU

In l'accidente YHT chì hè accadutu in Ankara u 13 dicembre, 9 persone anu persu a vita è 84 persone sò state ferite.

Mentre facia u viaghju Ankara-Konya, u Ministru Turhan, chì hà rispostu à a dumanda di u diputatu CHP Ömer Fethi Gürer in quantu à l'accidentu di piazza per via di a scontro di u trenu d'alta velocità è di u trenu di guida nantu à a linea ferroviaria, hà dettu chì GSM-R hè stata usata cum'è u sistema di cumunicazione nantu à i linii YHT, è chì u sistema di cumunicazione trà Ankara è Sincan, induve l'accidentu hè accadutu, hà fattu. fà chiamate di gruppu (funzione push-to-talk) nantu à GSM-R.

NO CAMERA NECESSARIA!...

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì e camere sò installate per a sicurità di linea in i lochi longu a linea Sincan - Eskişehir è Polatlı - Konya per a sicurità di linea, è chì e linee YHT sò monitorate 24 ore à ghjornu in e zone induve e camere supplementari sò posti in i lochi determinati. in riunione cù l'ufficiali di l'ordine, Se un avvenimentu hè rilevatu, dà una alarma. L'accidentu sopra citatu hè accadutu nantu à a linea tradiziunale (tradiziunale) trà Ankara è Sincan, induve a velocità massima era di 110 km / h. Ùn ci hè micca obbligazione per un sistema di càmera nantu à e linee cunvinziunali è u monitoraghju di càmera ùn hè micca applicatu.

U Trenu d'Alta Velocità Ankara-Konya partì da a Stazione di Ankara à 06.30 è hà ricurdatu chì l'accidentu hè accadutu à 06.36, dopu à u so cursu normale, u Ministru Turhan hà dettu chì ùn hè micca pussibule per u trenu ghjunghje à a scena di l'incidentu 10 minuti prima, cusì ogni signale erronee apertu da TCDD hà dichjaratu chì u sistema ùn esiste micca.

U Ministru Turhan hà fattu a seguente dichjarazione in quantu à a dumanda parlamentaria di u deputatu CHP Ömer Fethi Gürer: "Ci hè un sistema di signalazione nantu à 12.740 km (5.746%) di a linea ferroviaria di 45 km in a rete ferroviaria naziunale. Nant'à e linee induve u sistema di signalazione ùn hè micca dispunibule, l'itinerariu di i treni hè fattu da TMI (Traffic Management by Telephone from the Central).

Mentre a Sezione di Linea Kayaş-Sincan operava cù 2 linee (Westinghouse) trà Kayaş-Ankara, 3 linee trà Ankara-Sincan (NipponSinyal) è in i sistemi di segnalazione di a Stazione di Ankara (Iskra Signal), una nova linea hè stata custruita trà Ankara-Sincan è u novu A linea hè stata cumissionata u 31 di ghjennaghju di u 2013 cù un signalu.

Stabbilimentu di un'infrastruttura di trafficu di treni sufficienti per l'operazione di treni à alta velocità determinata cum'è basata in Ankara (Ankara-Eskişehir-Istanbul, Ankara-Konya, Ankara-Afyonkarahisar-İzmir, Ankara-Bursa, Ankara-Sivas-Erzincan-Erzurum-Kars ecc.), Sincan-Ankara U prughjettu Başkentray hè statu sviluppatu per creà una capacità sufficiente per i treni di passageri cunvinziunali trà u trasportu suburbanu di Kayaş è Kayaş-Ankara-Sincan, è i treni di merci chì passeranu per l'asse est-ovest.

Tutte e altre linee ferroviarie sò state sguassate, eccettu a linea ricostruita à u nordu per a custruzzione, l'elettrificazione, a stazione è l'installazione di signali di linee ferroviarie di novu designu in tuttu u corridore.

Da u 15.03.2018, in u scopu di u prughjettu Başkentray, u sistema TMI (Traffic of Trains by Telephone Management from the Center) hè statu cuminciatu à esse usatu trà Kayaş-Ankara-Sincan, è a custruzzione di opere di signalizazione in questa linea cuntinua.

Per d 'altra banda, una investigazione generale hè stata iniziata in quantu à l'accidentu di trenu in a stazione di Yenimahalle Marsandiz è hè sempre in corso.

TCDD FUNDAMENTE FUNDAMENTALMENTE IN L'ACCIDENTE IN BOR

U deputatu CHP Niğde, Ömer Fethi Gürer, hà ancu dichjaratu chì in u rapportu preparatu annantu à l'accidentu, in u quale 2 persone sò morti per via di u trenu di merci chì chjappà u minibus chì portava i travagliadori tessili à u passaghju à livellu in u distrittu Bor di Niğde, 5 anni fà. , hè statu revelatu chì TCDD era culpèvule, è hà dettu, TCDD hè essenzialmente difettu per a causa chì hè lasciatu à e decisioni è iniziative di u dispatcher via a cumunicazione radio, è chì a furmazione è l'ispezioni di u cunduttore è u dispatcher ùn sò micca cumplettamente. compiu. A liberalizazione, l'alienazione da u meritu, l'outsourcing anu esauritu u spiritu corporativu ".

15 PERSONI PERDI IN ACCIDENTI DI FERRO IN 1418 ANNI

U deputatu CHP Niğde Ömer Fethi Gürer hà ricurdatu chì un totale di 2003 persone anu persu a vita è 2017 persone sò state ferite in 4.141 accidenti di treni trà 1.418 è 2.627. Ömer Fethi Gürer hà dichjaratu chì 34 persone sò morti in accidenti di treni in l'ultimi sei mesi.

U deputatu CHP Niğde Gürer hà dichjaratu chì 2 anni fà, in u rapportu di l'espertu preparatu annantu à l'accidentu, in u quale 5 persone sò morti per via di u trenu di merci chì chjappà u minibus chì portava i travagliadori tessili à u passaghju à livellu in u distrittu di Bor di Niğde, ellu. hà dichjaratu chì u TCDD era principarmenti difettu, è hà dettu chì u TCDD hè essenzialmente difettu perchè hè lasciatu à e so decisioni è iniziative per via di a cumunicazione radio, è chì a furmazione è l'ispezioni di u meccanicu è di u dispatcher ùn sò micca cumpletamente realizati ".messenger di u publicu)

1 Comment

  1. Ci hè una nutizia assai cuntradittoria annantu à u chp.Dice chì avemu fattu una allianza cù u lampu.Ci sò diputati CHP chì sò contru à a preghiera è difendenu a lampa.. Ci sò diputati chì impediscenu u travagliu di u parlamentu. ma ùn ci hè micca proxy dimissioni da chp ??

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*