Altınbeşik Cave Road Ristrutturazione

A strada di a caverna altinbesik hè stata rinnuvata
A strada di a caverna altinbesik hè stata rinnuvata

A municipalità metropolitana di Antalya rinnuvà a strada di a grotta Altınbeşik in u distrettu di İbradı Ürünlü, induve i turisti lucali è stranieri affluiscenu. A strada stretta è periculosa di 5 km diventerà sicura è cunfortu cù i travaglii di paisaghjolu.

A mobilizazione di serviziu di u sindaco metropolitanu Menderes Türel in e zone rurale cuntinueghja. In questu cuntestu, u Dipartimentu di i Servizii Rurali realiza travaglii stradali è asfaltati in tutta Antalya per chì e regioni rurale ponu riceve servizii di trasportu còmode è sicuru.

I petri duri si rompanu è a strada hè aperta
U travagliu hè statu iniziatu per facilità l'accessu à Altınbeşik Cave, chì hà u più grande è u 3u più grande lagu sotterraneo di Turchia in u mondu, chì hè inundatu di visitatori soprattuttu in i mesi d'estate. E squadre di l'infrastruttura di u Dipartimentu di i Servizi Rurali facenu a strada più larga è più còmoda rompendu e rocce dure cù macchine di travagliu di triturazione in i settori stretti è periculosi di a strada di a Grotta Altınbeşik lunga 5 km. U Cunsigliu di u presidente İsa Akdemir si n'andò in u Distrittu Ürünlü di u Distrettu İbradı è hà esaminatu l'opere in situ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*