U presidente Kocaoğlu: "Che sia u nostru ultimu rigalu à a Baia di Izmir"

Chì sia u nostru ultimu rigalu à a Baia di Izmir da u presidente Kocaoglu.
Chì sia u nostru ultimu rigalu à a Baia di Izmir da u presidente Kocaoglu.

U cuntrattu di compra per dui novi navi di passageru di passageru, per i quali a Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu una offerta per aghjunghje à a so flotta, hè statu firmatu cù una cerimonia. U presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu "Lasciate u nostru ultimu rigalu à u Golfu di Izmir" per i dui novi navi chì cumprà dopu u so investimentu di 15 miliardi di lire per i 3 navi di passageri è a nave cù 1 vitture.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà fattu u più grande investimentu in u campu di u trasportu marittimu in a storia di a cità, acquistendu 15 navi di passageri di punta è un battellu di 3 vitture, aghjunghjendu duie navi più à a so flotta. Dopu à i battelli Hasan Tahsin, Ahmet Piriştina è Kubilay, un cuntrattu hè statu firmatu cù a cumpagnia di l'imprenditori per e duie navi per esse acquistate. Parlendu à a cerimonia di firma in u Pier Bostanlı, u sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Tutti anu un travagliu in a so vita. Duranti a mo presidenza di 15 anni, mi tocca à fà l'investimenti infrastrutturali necessarii da a cità in ogni campu. Oghje, avemu fattu assai studii in purificazione, avemu diventatu u capu. Avemu fattu investimenti ambientali 5 volte più cà a media di Turchia. Avemu fattu grandi investimenti in u trasportu, curriamu acqua pulita da i rubinetti 24 ore à ghjornu. Avemu implementatu assai prughjetti per u sviluppu di l'agricultura. Chì sti dui navi sò u nostru ultimu rigalu à u Golfu ", disse.

U numaru di passageri cresce
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì i viaghji diventeranu più frequenti cù e duie navi da cumprà, è hà dettu: "Avemu cambiatu tutte e navi di crociera è e vitture di passageri. A nave di cruciera di 3 vitture chì avemu compru ùn era micca abbastanza. Avemu da esse un pocu più chjucu di elli, andemu à eseguisce durante l'ore di bassa intensità. I nostri navi chì operaranu in u nostru golfu turchinu serviranu a nostra cità ".

Dichjarà chì u numeru tutale di passageri trasportati in u Golfu hè cresciutu cù l'aghjunzione di 15 novi navi da cruciera è 3 novi navi di passageri à a flotta, è chì volenu aumentà a parte di u trasportu marittimu à 5 per centu cù i novi ponti per esse. custruitu, u presidente Aziz Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì: "Fighjendu à Istanbul," Ci sò quelli chì criticanu chì più passageri sò trasportati per mare, perchè micca tanti in Izmir? Se paragunate a baia cù u strettu, l'isula cù a penisula, ùn pudete micca ghjunghje à una cunclusione curretta. In u strettu è l'isula senza cunnessione terrestre, a strada marittima hè necessariamente preferita ".

Chì tipu di paese hè questu, chì tipu di pulitica hè questu ?
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì, cù e cifre d'oghje, anu compru 700 navi di passageri per 15 milioni di lire è 200 navi di passageri per 3 milioni di lire, è hà dettu: "A municipalità metropolitana di Izmir hà fattu un investimentu attuale di circa 1 miliardo di lire solu in traghetti. u nostru periodu. U Metropolitanu hà cumpetitu cù a Republica di Turchia in investimenti per 15 anni è hà fattu più investimenti. Lasciu da parte. Quelli chì sò curiosi ponu guardà i figuri di l'Istitutu Statisticu Turcu. Avemu 18 navi. Avete bisognu di stanza per a notte. Dopu avemu fattu l'offerta per i battelli, avemu dumandatu chì u refuggiu di u piscadoru situatu à u nordu di u molo Bostanlı ci sia datu. Dapoi 1 anni corremu à e porte d'Ankara per chì a flotta di 10 miliardo di lire stà quì, per cullà i capitani da e so case quandu vene a tempesta è per ùn lascià i navi in ​​a baia. A Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hè micca a municipalità di Turchia, chì hà datu questu 1 miliardi di lire? A pruprietà di a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hè micca a pruprietà di stu paese, sta nazione? Hè cusì crudele, cusì spietata ? Chì tipu di vista hè questu, chì tipu di pulitica hè questu, chì tipu di paese è nazione hè questu? Ùn aghju micca capitu nunda. È perchè ùn capiscu micca, partu".

Iscriviti
Karşıyaka U sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar, invece, hà dettu chì u tram, l'opera, e navi novi è u paisaghju firmatu da a municipalità metropolitana di İzmir. KarşıyakaEllu disse: "Vogliu ringrazià u presidente Aziz Kocaoğlu".

Ahmet Ötkür, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Celiktrans, chì hà intrapresu a custruzzione di novi navi, hà dettu ch'elli sò assai fieri è felici di esse custruendu navi chì serviranu à u populu di Izmir. Dopu à i discorsi, a cerimonia di firma di u cuntrattu trà a Municipalità Metropolitana è Çeliktrans hè stata.

U primu di i dui novi battelli da aghjunghje à a flotta da a Municipalità Metropolitana di Izmir serà consegnatu in 420 ghjorni è u sicondu in 600 ghjorni. Cù i novi navi chì entreranu in u serviziu di i residenti di Izmir da u 2020, a frequenza di i viaghji è u numeru di veiculi trasportati aumenteranu ancu di più.

Ultima tecnulugia è alta sicurità
I novi battelli, pensati per esse almenu 55 metri di lunghezza è 15 metri di larghezza, anu a capacità di trasportà un minimu di 51 veiculi, 10 biciclette, 10 motociclette è almenu 300 passageri in a so zona chjusa. A velocità di crociera di i battelli, chì seranu equipati di sistemi di l'elice cù alta manuvrabilità, serà di 12 nodi per ora. Grandi finestri in u salottu chjusu di i passageri offrenu à i passageri una vista panoramica di a baia. Trasmissioni TV nantu à i navi, Internet wireless, chioschi di vendita automatica induve si vende bevande fresche calde è cibi pronti, gabbie per animali indipendenti l'una di l'altra, scrivania per i zitelli, toilette per l'omi è e donne, segni d'avvertimentu è di direzzione scritti in alfabetu Braille in braille. spazii nicissariu per i disabilità visuale, i disabili, ci saranu parcheghji speciali per i veiculi è 2 ascensori per disabili, sistema di climatizazione in u salone di i passageri interni, è un parcu per i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*