Gebze Halkalı A Suburban Line cumpeterà cù 500T?

Gebze Halkali Suburban Hatti cumpete cù Tye?
Gebze Halkali Suburban Hatti cumpete cù Tye?

Gebze Halkalı A linea di treni suburbani hè stata aperta cù a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, 19 ghjorni prima di l'elezzioni lucali. Mentre a critica è e lode nantu à a linea cuntinuavanu, avemu osservatu a situazione andendu da una fine di a linea à l'altru.

Gebze, hà apertu cù a prumessa di "facilità" u trasportu di Istanbul Halkalı A linea suburbana "avà" cunnetta i dui lati cù e so 43 fermate. A linea, chì hè stata aperta una mità di seculu fà, hè stata chjusa in u 2013, è a so data d'apertura, chì era constantemente posposta, hè finita in marzu 2019. U trenu suburbanu cù una lunghezza di 75 chilometri hè '98T' (Tuzla Şifa Mahallesi-) chì viaghja 500 chilometri.CevizliÙn si sà s'ellu pò rivalià a legenda di a vigna, ma u numaru di passageri hè sempre incomparably bassu. U 87T 500-stop cuntinueghja à "stabbilisce u so postu" in i cori di l'Istanbuliti.

Mentre chì a linea hè stata aperta in un modu o un altru prima di l'elezzioni lucali, avemu vulsutu entre in a periferia partendu da Yenikapı, unu di i punti più freti è occupati in Istanbul. Tuttu pareva uguale in Yenikapı, una di e stazioni esistenti di Marmaray, finu à chì i tornelli...

Quandu avemu scansatu l'Istanbulkart in u dispusitivu, avemu vistu chì 5 lire è 20 kuruş sò stati ridotti. In circustanze normali, un bigliettu cumpletu deve esse 2 lire è 60 kuruş, ma u guardianu di sicurità hà dettu chì Marmaray hà cambiatu à un sistema di rimborsu cum'è metrobus. Ancu s'è vo entre da a mità di a linea suburbana, a tarifa più altu chì pudete pagà hè addevuta nantu à una basa di stazione per stazione, è e macchine di rimborsu vi danu un rimborsu secondu u numeru di punti visitati.

Halkalı Avemu principiatu u nostru viaghju per piglià a direzzione. Tuttavia, ci era un timore chì era sempre frescu in noi; "E s'ellu ci hè un accidentu ? "... Mentre u nostru dulore per l'accidenti di treni di Çorlu è Ankara, chì ùn avianu mancu un annu, era ancu assai prufonda, ci pensavamu "chì ci sarà da noi in una pupulazione affollata cum'è. Istanbul ?» Tandu hè ghjuntu u trenu è avemu cullatu, dicendu «Bism...». (Șebnem Babat - Gazeteduvar)

Cliccate per leghje u restu di a nutizia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*