L'aeroportu di Siirt, chì hè chjusu à i voli per quasi 2 anni, hè statu apertu

L'aeroportu di Siirt, chì hè chjusu à i voli per circa un annu, hè statu apertu
L'aeroportu di Siirt, chì hè chjusu à i voli per circa un annu, hè statu apertu

Turkish Airlines hà ripigliatu i so voli à Siirt. U volu di l'Airbus A319 di THY cù u numeru di voli TK2656 hè statu accoltu cù una ceremonia. Ci era un grande interessu in u volu, in quale u guvernatore di Siirt Ali Fuat Atik, u direttore generale di Turkish Airlines Bilal Ekşi, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è u subdirector generale Mehmet Ateş anu participatu ancu.

In u so discorsu in a cerimonia tenuta in l'aeroportu, u guvernatore di Siirt, Ali Fuat Atik, hà dettu chì travaglianu cù u sustegnu di l'autorità, i membri di a stampa è l'urganisazioni non governamentali in a cità per riapertura di l'aeroportu, chì hè statu chjusu per più di 2. anni.

Esprimendu chì u primu prublema chì hà affruntatu quandu hà cuminciatu à travaglià in Siirt era un aeroportu chjusu, Atik hà dettu: "Avemu dettu u nostru prublema, avemu pigliatu a strada per truvà una suluzione à u nostru prublema. Andemu à Ankara, Istanbul. Per furtuna, avemu incoronatu a nostra lotta in u passatu cù u nostru aviò chì chjappà a pista unu per unu ". usatu a frasa.

"A parolla di u nostru onorevoli presidente Recep Tayyip Erdogan ùn hè micca cascata in u locu. "Stu aviò atterrà quì". Hè statu dettu, è ùn avemu micca lasciatu a so parolla in terra. Questa hè una felicità separata per noi ". Atik hà dettu, enfatizendu chì a so lotta per apre l'aeroportu à i voli hà risultatu in un risultatu felice.

In u so discorsu, u Direttore Generale di THY, Bilal Ekşi, hà dichjaratu ch'elli cunnettaranu Siirt à Istanbul è 124 destinazioni di volu in 306 paesi cù i voli da esse realizati da THY è hà dettu: "Vulemu trasportà i nostri passageri in modu sicuru è in modu adattatu à i nostri. prestigiu in u mondu. In fatti, questa hè a storia di l'ultimi dui anni. Hè per quessa chì avemu sbarcatu dopu chì eramu sicuri chì pudemu atterri cù questi aerei micca 100 per centu ma 110 per centu sicuru ". disse.

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii realizati da DHMI à l'aeroportu di Siirt, Ateş hà dettu:

"L'infrastruttura di u dispusitivu chì dà l'angolo di glide di l'aviò durante l'atterrissimu hè stata custruita. A custruzzione di a strada di taxi di l'aeroportu, a recinzione perimetrale è e strade circundante hè stata cumpletata. Allora avemu pigliatu un volu. In più di questi, u nostru localizzatore hè statu messu in serviziu. Nanzu, ci era digià 1 VOR, 2 DME, 1 NDB per l'atterrissimu è u decollo di l'aviò. In più di questi, avemu muntatu una parte di l'ILS, chì chjamemu "u solu localizatore", quì. A discendenza attuale era sicondu u localizzatore, chì hè un dispositivu più sensittivu chì l'altri dispositi ch'e aghju citatu. Per via di tuttu questu, avemu publicatu u nostru travagliu ".

Affirmando chì THY corona tutte queste opere di DHMI, Ateş hà dettu: "À u nostru Onorevole Presidente, stimatu Ministru è Vice Ministri; Vogliu ringrazià a THY management è u nostru Caru Direttore Generale Bilal Ekşi per avè realizatu u so travagliu assai rapidamente. Vogliu ringrazià u mo caru guvernatore, cari membri di u Parlamentu, sindaco è altre istituzioni è urganisazioni pubbliche per i so cuntributi ". disse.

Dopu à a cerimonia, Ateş hà fattu ispezioni in l'aeroportu di Siirt è hà scontru cù u nostru staffu per un tempu. sohbet hà fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*