L'entrata di Mustafakemalpaşa hè avà più sicura

L'entrata di Mustafakemalpasa hè avà più sicura
L'entrata di Mustafakemalpasa hè avà più sicura

Tatkavaklı Köprülü Junction, chì hè stata custruita à l'entrata di u Distrittu Mustafakemalpaşa nantu à l'autostrada Bursa - İzmir, hè stata messa in serviziu cù una cerimonia. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà datu a bona nutizia chì firmaranu u cuntrattu per un prestitu di circa 350 milioni di TL da u Bancu Europeu d'Investimentu in quantu à u prugettu chì rinnuvà l'infrastruttura di u distrittu da zero.

Mentre chì a Municipalità Metropolitana di Bursa cumissiona prughjetti chì facenu u trasportu senza prublema in u centru di a cità è in 17 distretti unu per unu, l'investimenti fatti da u guvernu cintrali furniscenu un grande sustegnu per a sicurità di u trasportu, in particulare in i distretti.

U puntu, chì unisce u Distrettu di Mustafakemalpaşa à a strada Bursa - İzmir è induve si verificanu spessu incidenti di trafficu cù morti è ferite, hè diventatu cumplettamente sicuru cù u Ponte Tatkavaklı Junction custruitu da a Direzzione Regionale di l'Autostrade. Mentre chì i ponti di intersezzione sò stati cumpletati in 2016, a custruzzione hè stata interrotta per via di i prucessi di a corte in l'espropriazioni di l'armi di l'intersezzione. Dopu à quasi 2 anni di espropriazioni è travaglii di custruzzione, a junction di u ponte hè stata messa in serviziu cù una ceremonia.

A ceremonia d'apertura di l'intersezzione, chì costa circa 13 milioni di TL; I deputati di Bursa Hakan Çavuşoğlu è Mustafa Esgin, u sindaco metropolitanu di Bursa Alinur Aktaş, u vicepresidentu di u MHP Mustafa Hidayet Vahapoğlu, u sindaco di Mustafakemalpaşa Sadi Kurtulan, u guvernatore di u distrittu di Mustafakemalpaşa Mehmet Zeki Koçberber, u sindaco di u partitu di l'alianza Mustafakemalpaşa è l'amministratore di u partitu di l'alianza Mustafakemalpaşa Candida. un gran numaru di citadini hà participatu.

"Se ci hè stabilità, ci hè una vita pruspera"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, in u so discorsu à a ceremonia, hà dettu chì un paese pò sviluppà solu cun stabilità. Esprimendu chì i travaglii impurtanti sò stati realizati in Turchia, in particulare in Bursa, in l'ultimi anni, u presidente Aktaş hà dettu: "Se un paese si sviluppa, si sviluppa è stabilizza, custruirà strade è crucivia, è apre e zone industriali. Fornisce impieghi, esportazioni è porta una vita pruspera in quellu paese. Hè u tempu di l'unità è di l'inseme... In l'ultimi anni, avemu realizatu travaglii impurtanti. Cuntinuemu a nostra strada rapidamente in unità è sulidarità ", disse, aghjustendu chì s'aspittava u sustegnu di u populu di Mustafakemalpasa in a marcia benedetta. Felicitando à quelli chì anu cuntribuitu à l'intersezzione, Aktaş hà ancu cummemoratu quelli chì sò morti in u periodu prima di a custruzzione di l'intersezzione.

U presidente Aktaş hà annunziatu ancu chì firmaranu un accordu di prestitu di circa 350 milioni di TL furnitu da u Bancu Europeu d'Investimentu per u prugettu, chì rinnuvà l'infrastruttura di u Distrettu Mustafakemalpaşa da zero, è chì i travaglii cumincianu rapidamente dopu l'elezzioni.

"U nostru amore, avemu un prublema"

U diputatu di Bursa è u presidente di a Cummissione Parlamentaria di i Diritti Umani, Hakan Çavuşoğlu, invece, hà dettu: "U modu hè a civilizazione", è hà dichjaratu chì Turchia hà fattu una longa strada cù quadri chì aspiranu à esse servitori di a nazione, micca à finta di esse maestri. Nutendu chì 15 chilometri di strade divise sò state custruite in 26 anni, Çavuşoğlu hà dettu: "Tutte e strade chì cunnetta Bursa cù e cità vicine sò strade divise. Avemu acceleratu u trenu veloce. Speremu, finiremu in pocu tempu è ancu estendemu à Bandırma. Avemu un investimentu stradale cuntinuu soprattuttu in a regione di a muntagna. 500 chilometri compie. Custruiremu un viaductu di 9.1 metri di longu è trè tunnellate intornu à a diga di Doğancı. Sì avete un prublema, serve, sè amate sta nazione, serve. U nostru amore, avemu un prublema ", disse.

16 investimenti in salute in 68 anni

U deputatu di Bursa Mustafa Esgin hà ancu ricurdatu chì Tatkavaklı Junction hè a porta d'entrata di Mustafakemalpaşa. Esprimendu chì anu furnitu grandi servizii per l'ultimi 16 anni, Esgin hà dettu: "Avemu realizatu tutti questi servizii cù e vostre preghiere sincere. In l'antica Turchia, un primu ministru venia in Bursa per apre un passaghju per i pedoni. Avà, avemu apertu tranquillamente 4 junctions trà Bursa è Bandırma. Oghje apremu a Tatkavaklı Junction. In l'ultimi 16 anni, avemu fattu 68 investimenti in salute in Bursa, 16 di i quali sò ospedali. Da a pulitica, capiscenu u serviziu à a nazione, à u paese ", disse.

U sindaco di Mustafakemalpaşa, Sadi Kurtulan, hà dichjaratu chì a junction, chì hè stata messa in serviziu, hè un prughjettu chì Mustafakemalpaşa aspetta dapoi anni, è hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u ponte.

U Vicepresidente di MHP Mustafa Hidayet Vahapoğlu hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di a junction. Dopu à i discorsi, l'intersezzione chì a ghjente di Mustafakemalpaşa aspittava dapoi anni hè stata aperta à u trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*