A prima fabbrica di display LED domestica in Turchia

a prima fabbrica di schermi led domestici di Turchia
a prima fabbrica di schermi led domestici di Turchia

A prima fabbrica di display LED domestica di Turchia (Light Emitting Diode), stabilita in una zona chiusa di 2 metri quadrati in a Zona Industriale Organizzata di Amasya, produce sottu a marca TAGLIG.

Dijiled Display Technologies Industry Trade Limited Company pruduce avà i schermi LED chì anu impurtatu è offrittu in vendita in 2007, sottu a marca TAGLIG è cù 100% capitale domesticu. I schermi LED, chì seranu pruduciutu in i standard europei, saranu esportati in u mondu sanu in a fabbrica, chì hè stata custruita in Amasya è hà iniziatu a produzzione interamente cù i studii R & D di ingegneri turchi.

A cumpagnia, chì produce i schermi LED di i stadii è parechji canali di televisione chì sò stati custruiti recentemente, cuntinueghja a so pruduzzione vincendu l'offerta per i schermi LED di 2 mila 500 metri quadrati in totale per u Novu Aeroportu di Istanbul, chì hè trà i più grande in u mondu.

Mentre chì a fabbrica produceva 15 mila moduli à u mese quandu hè stata stabilita per a prima volta, hà aumentatu a so capacità di produzzione à 65 mila moduli à u mese apprufittannu di l'incentivi di u guvernu. U scopu hè a pruduzzione di 120 mila moduli. A cumpagnia, chì riceve ordini da paesi cum'è l'Irlanda, Israele, Iran è Russia, cumencia à l'esportazione quist'annu. (İlhami Pektaş)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*