Smart Stops farà a vita di Sakarya più faciule

e fermate intelligenti renderanu a vita più faciule per a ghjente di Sakarya
e fermate intelligenti renderanu a vita più faciule per a ghjente di Sakarya

E strade, chì sò state purtate à a so nova faccia da a Municipalità Metropolitana di Sakarya cù u slogan "A cità si rinnuvà per voi", sò dotate di tappe muderne chì facenu più faciule a vita di a ghjente di Sakarya. Pistil hà dettu: "Avemu finitu a prima fase di u nostru travagliu di rinnuvamentu. Un totale di 120 tappe, cumprese 24 tappe cuperte, 216 tappe triangulari è 360 tappe di bandiera, sò state rinnuvate ".

E strade, chì sò state purtate à a so nova faccia da u Dipartimentu di i Trasporti di a Municipalità Metropolitana, cù u slogan "A cità si rinnuvà per voi", sò state dotate di tappe muderne chì facenu più faciule a vita di a ghjente di Sakarya. Capu di u Dipartimentu di Trasportu, Fatih Pistil, hà dichjaratu chì i travaglii di rinnuvamentu di a fermata di l'autobus continueranu per tuttu l'annu.

U rinnuvamentu hè cumpletu
Pistil hà dettu: "Avemu finitu a prima fase di u nostru travagliu per rinnuvà i nostri vechji fermati chjusi è di bandiera in u Centru Cità cù tappe estetiche più convenienti è urbane. In questu cuntestu, i nostri squadre anu rinnuvatu un totale di 120 tappe, cumprese 24 tappe cuperte, 216 tappe triangulari è 360 tappe di bandiera. Inoltre, u prucessu di denominazione di tutte e tappe in u centru di a cità hè statu finitu. I nostri passageri ponu seguità facilmente e so rotte da i nomi di e tappe durante u viaghju cù i nostri scali rinnuvati.

I studii continuanu
Pistil hà cunclusu e so parolle cusì: "Continuemu à travaglià nantu à l'infrastruttura per l'installazione di l'illuminazione in-stop, a carica di u telefuninu USB è a schermu di stop intelligente in i punti necessarii à e nostre tappe chjuse. Avemu da attivà sti funziunalità in pocu tempu. Cum'è u Dipartimentu di i Trasporti, i nostri travaglii di rinnuvamentu di a fermata di l'autobus continueranu senza rallentà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*