I Metrobuses cumprati da l'Olanda sò scrapped

Metrobuses pigliati da l'Olanda sò stati congelati in scrap
Metrobuses pigliati da l'Olanda sò stati congelati in scrap

Scrap images di 2008 autobus acquistati da l'Olanda da a Municipalità Metropolitana di Istanbul durante u regnu di l'ex sindaco Kadir Topbaş in 50 sò emerse. L'autobus, chì sò stati acquistati per 65 milioni d'euros è anu cuminciatu à guasgi dopu un annu, aspettanu in i garage Edirnekapı è Hasanpaşa.

LuminosuSicondu a nutizia di Irmak Mete da , dopu à u prughjettu di u metrobus, IMM hà cuminciatu à circà l'autobus per serve sta linea. Malgradu tutte l'obiezioni è l'avvertimenti, Kadir Topbaş, allora sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà decisu di cumprà 50 autobus articulati di marca Phileas da a cumpagnia olandese Advanced Public Transport Systems (APTS). L'autobus sò stati acquistati per 1 milione 307 mila 950 Euro ognunu, circa quattru volte u prezzu di i so equivalenti. L'autobus ùn puderanu micca adattà à e cundizioni fisiche di e strade di Istanbul. L'autobus, chì anu avutu ancu prublemi tecnichi è errori di fabricazione, anu cuminciatu à rompe dopu un annu. In pocu tempu, i veiculi diventenu inutilizabili. Sicondu l'infurmazioni ottenute da Aydınlık, solu un quartu di i veiculi sò in ordine. Tuttavia, ùn sò micca messi in serviziu perchè spessu si sguassate è restanu stranded mentre guidanu.

"L'ERBA CRESCE IN ELI"

Un impiigatu IETT spiega: "Quandu questi veiculi sò ghjunti per a prima volta, avemu nutatu chì ci sò stati seri errori di fabricazione. Per esempiu, a cunnessione di u cable duveria esse in una manera chì ùn riceve micca a pioggia, ma hè stata muntata à l'inversu. I pezzi di ricambio sò ancu caru. Hanu malfunzionatu constantemente. Qualchidunu di elli sò travagliendu oghje, ma nimu cunduttore vole usà. Si ferma nantu à a strada. Attualmente aspettanu in u garage. Sò usati per furnisce i pezzi di ricambio. Aghju vistu i cappucci chì cascanu, i cavi fora, è ancu l'erba chì cresce in un veiculu. "Sò stati compru per milioni d'euros, ma tutti sò diventati basura".

TOPBAŞ FUSU ACQUITTU

Hakkı Sağlam, un membru CHP di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, hà presentatu una denuncia contr'à l'ex presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, accusendulu di "abusu d'uffiziu". Topbaş hà difesu u casu in 2014, culpì à IETT è argumentendu chì ùn avia nunda à fà cù l'offerta. U tribunale hà decisu di assolve Topbaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*