U Centru di Logistica di u Mediterraniu Occidentale è l'Atelier di Trasportu Integratu Finitu

U centru logisticu di u Mediterraniu occidentale è l'attellu integratu di trasportu sò finiti
U centru logisticu di u Mediterraniu occidentale è l'attellu integratu di trasportu sò finiti

"Centru di Logistica di u Mediterraniu Occidentale è Workshop di Trasportu Integratu" urganizatu da l'Università Süleyman Demirel cù i cuntributi di a Municipalità di Keçiborlu hè stata tenuta à u Centru di Cinema è Cultura di a Municipalità di Keçiborlu.

A prima sessione di l'attellu hà participatu da u sindaco di Keçiborlu, Yusuf Murat Parlak, u Vice Rector SDU Prof. Dr. Mehmet Saltan, Prufessore à l'Università di Cummerciu di Istanbul. Dr. Mustafa Ilıcalı, rapprisintanti di altu livellu di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, accademichi, studienti è u publicu.

U sindaco di Keçiborlu, Yusuf Murat Parlak, chì hà fattu u discorsu d'apertura di l'attellu, hà dettu chì era cuntentu di ghjunghje à questu puntu in u prugettu, chì hà cuminciatu cù un sognu di trè anni fà. Bright hà enfatizatu chì i centri logistichi sò impurtanti per l'ecunumia di a cità è un accessu faciule à u mercatu, è hà dettu chì a struttura geografica di Keçiborlu furnisce tutte e cundizioni per u centru logisticu.

SDU Vice-Cancelier Prof. Dr. Mehmet Saltan hà ancu dichjaratu in a so valutazione chì Keçiborlu hà una opportunità impurtante per via di e so caratteristiche geografiche.

Ricordendu chì Keçiborlu hè nantu à trè modi di trasportu diffirenti, cumprese a terra, l'aria è a ferrovia, Saltan hà dettu: "A cità duverebbe fà un bonu usu di sta opportunità, cù u centru logisticu chì deve esse stabilitu in Keçiborlu, questu locu beneficerà Isparta è Turchia in una grande scala. Keçiborlu aura la valeur qu'il mérite. » disse.

Membru di a Facultà di l'Università di Commerce di Istanbul Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı hà dettu ancu chì u workshop urganizatu in cuuperazione cù SDU è a municipalità di Keçiborlu hè impurtante è significativu. In riferimentu à u fattu chì hà servitu cum'è deputatu in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia in i termini 22 è 26, Ilıcalı hà dettu chì Turchia hà preparatu u "Plan Maestru di Logistica". Esprimendu a so cunvinzione chì Keçiborlu uttene u valore chì merita in u scopu di stu pianu, Ilıcalı hà dettu: "Isparta hè ovviamente una cità di marca. Havi una forte pruduzzione agricula. Comu pudemu vede in u casu di Keçiborlu, ci hè solu un bisognu di infrastruttura logistica, è questu hè una autorità pulitica assai forte. I sindaci sò assai impurtanti in e cità. Quì, ancu u presidente, u presidente di u cumitatu di pianificazione è di bilanciu di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, è avà u vicepresidentu di a Gran Assemblea Nazionale di Turchia, Süreyya Sadi Bilgiç, chì hà dedicatu a so vita à stu prughjettu, sustene questu. prughjettu. Spergu chì ci sarà un risultatu tangible. Spergu chì l'attellu serà strumentale in u sviluppu di Isparta ".

In l'attellu, TCDD Taşımacılık A.Ş. Mehmet Altınsoy, Capu di u Dipartimentu di Logistica di a Direzzione Generale, hà ancu fattu una presentazione. Spieghendu chì ci sò nove centri logistichi in Turchia, Altınsoy hà dettu: "Custruiremu 11 centri logistichi più in un futuru vicinu. Keçiborlu si trova à a junzione di a strada di Antalya, nantu à una strada assai impurtante, è vicinu à a via aerea è a ferrovia. Hè un vantaghju, hè per quessa chì simu quì ". disse.

Chì a so istituzione hè stata stabilita dui anni fà; Nutendu chì u so scopu hè di liberalizà u trasportu, Altınsoy hà dettu: "Ci sò 12740 km di ferrovie in Turchia. 1213 chilometri di questi sò treni d'alta velocità è i restanti 11527 chilometri sò ferrovie cunvinziunali. Avemu solu una mancanza, ci sò 191 porti in Turchia, solu 15 d'elli anu una reta di ferrovia. In questu cuntestu, possu fà a seguente dichjarazione: Facemu un prughjettu per intruduce una ferrovia in u portu di Antalya. In novu, unu di i nostri difetti hè chì ci sò 295 OIZ in Turchia. Avemu solu 12 di elli. Sfortunatamente, ùn avemu micca una cunnessione in questa regione. Avemu stallatu una stazione ghjustu di fronte à Göltaş Çimento. Facemu 500 tunnellate di trasportu annu ". Altınsoy hà datu una bona nutizia spartendu l'infurmazioni chì l'investimentu in treni d'alta velocità in Isparta, Burdur, Antalya abbandunarà Gümüşgün. Altınsoy hà dettu: "Gümüşgün serà una stazione di trasferimentu assai impurtante in u futuru", è aghjunse chì pensanu à piglià a ciliegia Isparta da quì à a Russia l'annu prossimu.

In seguitu, Prof. Dr. Sessioni scientifiche sò state tenute sottu a presidenza di Mustafa Ilıcalı. In a sessione scientifica, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Ferroviari Regulamentu Diputatu Generale Direttore Bilal Nailçı, Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Direzzione Generale di Regulamentu, Capu di Dipartimentu di Logistica Kemal Güney, Ministeru di Trasporti è Infrastrutture TCDD Taşımacılık A.Ş. Mehmet Altınsoy, Capu di u Dipartimentu di Logistica di a Direzzione Generale, Mehmet Akif Ülger, Vice Direttore Provinciale di Isparta Trade, è Enver Murat Dolunay, Direttore Provinciale di Agricultura è Silvicultura di Isparta, anu fattu analisi in quantu à u prugettu.

In u dopu meziornu, e sessioni scientifiche di u Centru di Logistica di u Mediterraniu Occidentale è di l'Attellu di Trasportu Integratu anu participatu da u Vicepresidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Süreyya Sadi Bilgiç, è u Rettore SDU Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, u deputatu di Isparta Mehmet Uğur Gökgöz, u sindaco di Keçiborlu Yusuf Murat Parlak, u guvernatore di u distrittu di Keçiborlu Okan Leblebicier, accademichi, studienti è u publicu.

Hè cuminciatu cù una idea è un sognu, hè ghjuntu à questu puntu

U primu di i discorsi di u protocolu prima di e sessioni scientifiche di dopu meziornu hè statu fattu da u Rettore SDU Prof. Dr. Ilker Huseyin Carikci hà fattu. prof. Dr. Çarıkçı hà dettu chì u Prughjettu di u Centru Logisticu hà iniziatu cum'è un sognu è una idea 5 anni fà. Spieghendu chì Keçiborlu hè situatu à mezu à a reta di trasportu terrestri, aerei è ferroviarii è chì ci sò autostrade qualificate, Çarıkçı hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu parlatu cù u sindaco di Fikri Keçiborlu, Yusuf Murat Parlak. Avemu ghjuntu à questu puntu. Trasformeremu ancu i risultati scientifichi di stu attellu in un libru. Faremu un rapportu. Supporteremu u clustering. Comu tutti sanu, SDU hà ancu stabilitu una Scola di Aviazione Civile quì. A custruzzione hè per finisce. À questu puntu, vogliu ringrazià u Vicepresidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Süreyya Sadi Bilgiç, chì ci hà datu un grande sustegnu.

Çarıkçı hà dettu: "Vogliu sparte una bona nutizia quì", è hà dettu: "Appiegheremu à u Cunsigliu di l'Educazione Superiore per trasfurmà a Scola di l'Aviazione Civile in una facultà. Cum'è SDU, sustenemu u cluster di l'aviazione mobilizendu tutte e nostre risorse ". disse.

U deputatu Isparta Mehmet Uğur Gökgöz hà dettu ancu in u so discorsu à l'attellu chì travaglianu cù tutte e so forze per una Turchia felice è pruspera. Dichjarà ch'elli farà un sforzu per implementà u prughjettu inseme cù i risultati scientifichi di u Centru Logisticu di u Mediterraniu Occidentale è l'Atelier di Trasportu Integratu, Gökgöz hà dichjaratu chì u valore di Isparta serà revelatu ancu di più in quantu à un investimentu assai impurtante, u travagliu è u cummerciu.

Deputy Speaker of the Grand National Assembly of Turkey, Süreyya Sadi Bilgiç, hà dettu chì a logistica hè unu di i campi più impurtanti in u mondu. Espristendu a so satisfaczione per a realizazione di una tale urganizazione, Bilgiç hà dichjaratu chì a Republica di Turchia hà preparatu un Pianu Maestru di Logistica è predichendu chì, se Keçiborlu righjunghji stu valore, u Mediterraniu Occidentale serà a porta di u mondu. Dichjarà chì stanu travagliendu in u prughjettu di l'autostrada chì cunnetta Antalya à e linee Istanbul è Ankara, Bilgiç hà dettu: "Pronto, l'autostrada passerà per Keçiborlu. Comu sapete, u Trenu High-Quality High Speed ​​​​(YHT) passerà ancu per Keçiborlu. Avemu sbarcatu à u portu (golfo d'Antalya) in 40 minuti. A Scola di l'Aviazione di l'Armata hè ghjunta. Ci hè un aeroportu. Ci hè un hangar di pittura, mantenimentu è riparazione di l'aeronautica. Ci sò imprenditori privati ​​quì in questi spazii. Vulemu fà di Isparta una basa di mantenimentu in l'aviazione. U Prughjettu di u Centru Logisticu di u Mediterraniu Occidentale, chì serà situatu in Keçiborlu, sustene ancu i scopi di l'aviazione ". disse.

Bilgiç hà nutatu chì ùn hà micca pensatu à u Centru Logisticu di u Mediterraniu Occidentale solu cum'è un naziunale. Bilgiç, chì vole chì questu sia a perna internaziunale, hà dettu: "A basa di tuttu hè a fiducia. Creemu una legislazione forte. Avemu da furnisce u cummerciu più forte, u turismu è una integrazione più solida cù u mondu cù l'Europa, l'Africa è u Far East. Integreremu Keçiborlu à u mondu sanu ", disse.

L'attellu hà cuntinuatu cù sessioni scientifiche dopu à i discorsi di u protocolu.

A sessione scientifica intitulata "Load Transport with Multiple Transport Modes" hà participatu da u SDU Faculty of Engineering Dean Prof. Dr. Hè stata diretta da Serdal Terzi. In a sessione, u prufessore di l'Università di Gazi. Dr. Hülagü Kaplan, Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture Vice Direttore Generale di Merchenzie Periculi è Trasporti Cumminati Sinan Kuşçu, Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Direzzione Generale di Materiali Periculi è Trasporti Combinati, Capu di Trasportu Cumminatu Bülent Süloğlu, Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Direzzione Generale di Autostrade Regulamentu, Capu di Regulamentu di l'Autostrade Kerim Cicioğlu Ramazan Dursun da u Dipartimentu di Sicurezza di l'Aviazione in u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, Direzzione Generale di Aviazione Civile, è Emre Bulut, Manager di Cargo di Turkish Airlines.

I risultati scientifichi di l'attellu seranu trasformati in un libru da l'Edizione SDU.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*