U Tekkeköy Logistics Center, chì custa 300 Million TL, Sarà Garbage?

Serà u centru logisticu di Tekkekoy, chì custava un milione di TL, serà un polizia?
Serà u centru logisticu di Tekkekoy, chì custava un milione di TL, serà un polizia?

A demanda presentata da a Càmera di l'Ingenieria Agricola hè stata cunclusa dopu à a decisione di annullamentu di a causa presentata da i paisani per u prughjettu "Logistics Village", chì hè statu custruitu in Samsun Tekkeköy cù un costu di 50 milioni d'euros (circa 300 milioni di lire). hà fattu a decisione.

PORTAVOCESicondu a nutizia di İsmail AKDUMAN; In u 2015, in u distrittu di Tekkeköy di Samsun, Samsun Metropolitan Municipality, Samsun Commodity Exchange, Central Industrial Zone, Samsun Chamber of Commerce and Industry è Tekkeköy Municipality, a custruzzione di quale hè stata iniziata è chì hè u più grande di u Mari Neru è costarà. 50 millioni d'euros, Un novu sviluppu hè accadutu in u prucessu di u paese, chì si trasformò in una storia di serpente.

TERRI AGRICULU SOTTA MINACCIA

In l'esame di campu fattu da l'espertu di a tribunale, hè statu nutatu chì i posti alternativi pruposti per u Village Logisticu ùn sò micca stati evaluati è u centru era luntanu da e rete di trasportu. Attenzione à a pussibilità di espansione di u prugettu Logistics Village in l'anni à vene, u tribunale enfatizatu chì i terreni agriculi di u 1u gradu è i pasture intornu à u centru sò minacciati. U tribunale hà decisu di firmà l'esekzione, affirmannu chì a custruzzione hè stata custruita nantu à a terra agricula di 1st class.

TOSUN : DECISION CUSCIU

ZMO 12th Term Branch President Hayati Tosun, chì hà seguitu l'incidentu dapoi u prucessu di a causa, hà dichjaratu chì a tribunale hà pigliatu una decisione basatu nantu à a ragione è a cuscenza. Dichjarà chì anu scrittu à a Municipalità Metropolitana è à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione in quantu à l'implementazione di a decisione, Tosun hà dettu: "Passi illegali sò stati fatti, e decisioni legali ùn sò micca implementate. U tribunale hà datu una decisione cuscienziosa. Dapoi u principiu, avemu espressu chì l'investimentu hè statu fattu in u locu sbagliatu ".

A CORTE HA PRINDU I NOSTRI DIRITTI

Serkan Lay, chì era implicatu in u casu, hà dettu chì ùn eranu micca contru à l'investimentu fattu è hà dettu: "Questa hè a seconda decisione di a corte in quantu à l'annullamentu di u paese logisticu. Da u principiu, avemu oppostu à a custruzzione di u prugettu nantu à i terreni agriculi. A terra agricula hè u nostru futuru. Avà u tribunale hà decisu cum'è cunfirmendu e nostre dichjarazioni. "Asperemu chì a decisione sia implementata", disse.

BAI QUALI ORA ?

Mentre chì 50 milioni d'euros sò stati spesi per a fine di u centru, u sustegnu di l'Unione Europea hè statu ancu utilizatu. Avà, a quistione hè cumu u prucessu hà da travaglià. Dopu chì u tribunale hà annunziatu a decisione, hà scrittu à a Municipalità Metropolitana è u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione per l'implementazione di a decisione. Per d 'altra banda, l'avucati anu dichjaratu chì dopu chì e decisioni di a tribunale di l'UE sò finalizzate, ponu fà una demanda di compensazione per ricuperà u sustegnu datu à u Village Logistics.

CARATTERISTICHE DI LOGISTICS VILLAGE

Samsun Logistics Village hè custruitu nantu à una superficie totale di 700 mila metri quadrati basatu annantu à i standard internaziunali. 80 mila metri quadrati di u paese logisticu hè custituitu da una zona chjusa. U paesi, chì serà a 4a più grande basa di almacenamentu è logistica di Turchia, era previstu di furnisce opportunità di travagliu per 2 mila persone quandu hè stata aperta prima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*