IETT è l'Università Medeniyet anu celebratu u rispettu per a settimana di l'anziani cù diverse attività

iett hà celebratu a settimana di u rispettu di l'anziani cù diverse attività
iett hà celebratu a settimana di u rispettu di l'anziani cù diverse attività

Cù a cooperazione di l'IETT è l'Università Medeniyet, u ghjornu mundiale di u travagliu suciale è u rispettu per a settimana di l'anziani sò stati celebrati cù diverse attività.

Ogni annu, u terzu marti di marzu hè celebratu cum'è u ghjornu mundiale di u travagliu suciale è a settimana di u 18-24 di marzu hè u rispettu per a settimana di l'anziani. In questu cuntestu, IETT è i studienti di u Dipartimentu di Travagliu Soziale di l'Università di Medeniyet, chì vulianu sensibilizà, anu urganizatu un avvenimentu cumunu. IETT Direttore Generale Advice Dr. Hasan Özçelik, Vice Rettore di l'Università Medeniyet Prof. Dr. Yaşar Bülbül è studienti chì studianu à u Dipartimentu di Travagliu Soziale di l'Università anu assistitu.

In u so discorsu, u Diputatu General Manager IETT Hasan Özçelik hà dettu: "Vogliu ringrazià l'Università Medeniyet per l'idea di stu bellu avvenimentu è i nostri studienti chì aghjunghjenu significatu à questa urganizazione cù i so sforzi. Cum'è una sucità, simu una sucità cù alta sensibilità suciale. Ma cù a tecnulugia è l'età muderna, alcuni di i nostri abitudini tradiziunali cuminciaru à sparisce. U numaru di passageri chì purtemu per ghjornu attraversu IETT hè 4 milioni. Trà issi passageri chì purtamu, ci sò anziani, disabili è incinte. Pensu chì pudemu creà un pocu di più cuscenza suciale cù a sensibilità chì mustremu à sti persone. In questu cuntestu, vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u successu di questu avvenimentu ". disse.

Vice Rettore di l'Università di Medeniyet Prof. Dr. Yaşar Bülbül hà dichjaratu u seguente in u so discorsu: "Unu di i scopi principali di a nostra università hè di firmà u nostru avvene suciale. In questu rispettu, i nostri studienti anu fattu un travagliu assai preziosu cunsciente di a nostra missione. Ancu noi, pruvemu à esiste in modu efficace in u campu suciale cù i nostri prughjetti in u nostru SOSYOPARK è u dipartimentu di i servizii suciali. Cum'è residenti di Istanbul, sapemu ancu chì IETT hè un fattore è un attore impurtante in i servizii suciali. Cù stu prughjettu, avemu riunitu cù dui veri amichi. Speremu chì questi prughjetti è simili continueranu. Ringraziemu u nostru Direttore Generale di IETT per u so sustegnu è a so gentilezza, abbracciamu i nostri studienti chì sò in a cucina di u travagliu, è li applaudemu cun orgogliu ".

In u scopu di u studiu realizatu cù riferimentu à u ghjornu mundiale di u travagliu suciale; I studienti di u Dipartimentu di u Serviziu Soziale di l'Università di Medeniyet anu salutatu i passageri anziani è disabili cù fiori nantu à l'autobus IETT, chì viaghja nantu à una strada chì hè largamente utilizata da l'anziani è i disabili. Esprimendu ch'elli eranu in una grande sorpresa, i passageri anu dettu ch'elli eranu assai impressiunati da u cumpurtamentu di i studienti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*