E donne di l'autobus di Van dà fiducia

i cunduttori di l'autobus di vanin donne cunfidenza
i cunduttori di l'autobus di vanin donne cunfidenza

E donne chì travagliavanu cum'è cunduttori in l'autobus di a Municipalità Metropolitana di Van eranu ancu in turnu l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna.

Trè cunduttori femine, chì anu travagliatu in l'autobus di a cità di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana per circa 5 anni, facenu u so travagliu in u megliu modu. I cunduttori femini, chì sò ghjunti à u centru di partenza di l'autobus di a Municipalità Metropolitana in a mattina è seguitanu l'ora di turnu cù l'altru cunduttore, eranu à u volante di u 3 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna. E donne, chì furniscenu servizii di trasportu à parechji punti di a cità, anu ancu ottene una marca piena da i passageri.

Serap Ulfer, unu di i 3 cunduttori femini di a Municipalità Metropolitana, chì hà dichjaratu ch'elli amanu a so professione, hà dichjaratu chì raramente sperimentanu difficultà in u trafficu di tantu in tantu.

Ulfer hà dettu: "In u serviziu chì furnimu da u 2015, i nostri passageri sò abituati à vede i cunduttori femini. Quandu u tempu passava, avemu cuminciatu à ottene risposte megliu. In più di questu, u fattu chì ci sò altre donne chì volenu fà u travagliu ci rende felici cum'è u pioniere di questu affari. I nostri passageri avianu una certa timidezza in prima. "Cumu una donna conduce un autobus?" si dicenu. Ma u tempu passava, sti reazzioni negativi anu lasciatu a fiducia. E reazzioni sò avà assai più pusitivi. Vulemu dimustrà chì micca solu l'omi, ma ancu e donne ponu fà un travagliu. Qualchissia avia da guidà a strada. Attualmente, Van continuarà in u casu di i cunduttori femini è hè in una pusizioni megliu. Pensu chì u numeru aumenterà ancu. Perchè e dumande sò in questa direzzione. In questa occasione, felicitamu tutte e donne l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna ", disse.

I citadini anu ancu espresu ch'elli sò soddisfatti di l'applicazione, enfatizendu chì anu piena fiducia in i cunduttori femini.

Ahmet Ebiri, chì viaghja nantu à a linea di autobus Bostaniçi di u distrittu di İpekyolu, hà dichjaratu chì e donne guidanu più meticulosamente è hà dettu: "Ogni citadinu ùn nota micca l'omi è e donne se ponu fà u so travagliu bè. In a nostra regione, stu travagliu hè soprattuttu fattu da l'omi. "I cunduttori di e donne anu da esse più cumuni", disse.

Un altru passageru, Vahdet Şenol, hà dichjaratu chì i cunduttori femini ùn sò micca sfarenti di l'omi è hà dettu: "E donne è l'omi sò uguali. S'ellu hà passatu i corsi richiesti, nunda ùn succede. Avemu vistu piloti femine. Usanu l'aviò. Perchè e nostre donne ùn anu micca aduprà autobus ? Felicitazioni ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*