L'attraversamentu di e guaranzie di dui ponti ùn anu micca tenutu u tesoru 1,76 miliardi TL

guaranzia di passaghju di i dui ponti ùn hà micca tenutu
guaranzia di passaghju di i dui ponti ùn hà micca tenutu

A garanzia di transizione per u 2018 ùn pò micca esse scuntrà nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim è u Ponte Osmangazi. U Tesoru hà pagatu 1,76 miliardi di lire à cumpagnie private per garanzii di transizione.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà rispostu à a dumanda di u deputatu HDP Istanbul Oya Ersoy riguardanti Yavuz Sultan Selim (YSS) è Osmangazi Bridges. Sicondu a risposta mandata, i numeri di passaghju garantitu per 2018 nantu à i dui ponti ùn anu pussutu esse rializatu. U Tesoru hà pagatu 1,76 miliardi di lire à cumpagnie private per garanzii di transizione.

SpinaSicondu a nutizia in; Oya Ersoy, u deputatu di HDP Istanbul è u membru di a Cummissione Parlamentaria di l'Ambiente, Oya Ersoy, hà presentatu una dumanda parlamentaria à u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan in quantu à l'aumentu di i pedaggi di i ponti Yavuz Sultan Selim è Osmangazi, chì sò stati custruiti da u settore privatu è chì operanu. i diritti sò stati dati à l'imprese, da u 1 di ghjennaghju. Sicondu a risposta mandata à a quistione parlamentaria, i numeri di passaghju garantitu per 2018 nantu à i dui ponti ùn anu pussutu esse rializatu.

YSS FAILS SOUS TARGET

Sicondu e risposte date da Turhan, in u 135, 49 milioni 275 mila 3 veiculi passavanu per u 2018u ponte, chì hè statu custruitu cù prughjetti Build-Operate-Transfer (BOT) è induve u statu hà garantitu 13 mila veiculi per ghjornu (796 milioni 911). mille annu).
[Guarantie di passaghju per dui ponti falluti, u Tesoru hà pagatu 1,76 miliardi TL]
Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan

5 MILIONI MANCANTI DA PONTE OSMANGAZI

In u 40, 14 milioni 600 mila 2018 veiculi passavanu per u Ponte Osmangazi, chì hè garantitu per passà 9 mila ogni ghjornu (98 milioni 962 mila annu).

DENARI DA U TESORO

In cunsiderà chì a tarifa di pedaggio hè 3 dollari + IVA in u cuntrattu, 3 milioni 2018 mila lire sò stati liberati da u Tesoru per i veiculi 35 milioni 478 mila 89 chì mancavanu in u 628u ponte per 771.

In Osmangazi, 35 billion 5 million 501 mila 38 lire sò stati liberati da u Tesoru per i veiculi 1 milioni 137 mila 427 chì mancavanu per via di u toll di ogni ghjornu di 725 dollars + VAT.

PERCHU U CONTRATTU NON ERA CONVERTUTU IN TL ?

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a risposta data da u ministru à a quistione di perchè i pedaghji di i ponti custruiti cù BOT ùn sò micca stati cunvertiti in TL:

"I pedaghji da esse applicati nantu à i ponti è l'autostrade sò applicati in TL, cù calculi fatti à u tassu di scambiu, in u quadru di e disposizioni cuntenute in i cuntratti di implementazione di l'opere in questione".

"À CUMÀ U SCAMBJU CRESCE, U PREZZU AUMENTA"

A dichjarazione di u deputatu di Istanbul Oya Ersoy in risposta à queste risposte hè a seguente:

"Questu significa chì quandu u tassu di scambiu aumenta, i pedaghji di i ponti custruiti cù BOT continuanu à aumentà. U publicu hè espostu à pedaghji esorbitanti mentre attraversà i ponti, è pagherà più per ogni traversata chì manca da u cuntrattu. U trasportu, chì hè un serviziu publicu, hè statu trasfurmatu in un spaziu induve l'imprese operanu è facenu prufitti per decennii. "Ogni citadinu chì vive in u paese paga u prezzu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*