U serviziu di a linea di Tram di Eskişehir City Hospital hà iniziatu

A linea di tramvia di l'ospedale di a cità di Eskişehir hà cuminciatu à serve
A linea di tramvia di l'ospedale di a cità di Eskişehir hà cuminciatu à serve

A municipalità metropolitana di Eskişehir hà apertu a linea di tramvia Emek City Hospital, chì hà cumpletu cù grande velocità, in serviziu cù una cerimonia. Parlendu à a ceremonia, u sindaco Büyükerşen hà dichjaratu chì, cù u sustegnu di a ghjente di Eskişehir, anu fattu a cità una di e cità esemplarii di Turchia è di u mondu, è hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à furnisce servizii impurtanti à Eskişehir travagliendu cun grande. devozione dopu à u 31 di marzu.

A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu un grande investimentu in u trasportu urbanu è allargò e linee di tram da Emek Mahallesi à l'Hospital di a cità, è da quì à Sultandere è 75th Yıl Mahallesi, hà apertu a prima tappa, a linea Emek-71 Evler-City Hospital, in serviziu cù una ceremonia. U sindaco metropolitanu Yılmaz Büyükerşen, i deputati di Eskişehir CHP Jale Nur Süllü è Utku Çakırözer, u sindaco di Odunpazarı Kazım Kurt, 71 capu di quartiere Evler Emir Dişbudak è parechji residenti di Eskişehir anu assistitu à l'apertura.

Parlendu à a ceremonia di apertura, u sindaco Büyükerşen hà dichjaratu chì a reta di tram, chì hà iniziatu cù a prima tappa di 16 chilometri, ghjunghjerà à 60 chilometri cù a fine di e novi linee. Büyükerşen hà dettu: "Oghje, apremu a nova linea di tram da Emek-71 Evler à l'Hospital di a cità. Sò passati più di 15 anni da quandu Eskişehir hà scontru u sistema di tram. Cume sapete, avemu cunnessu l'ospedali, l'università è e regioni di Eskişehir induve parechje istituzioni è urganisazioni pubbliche sò situate nantu à e nostre linee di prima tappa di 16 chilometri. Cù i nostri travaglii di a seconda fase, a lunghezza di e nostre linee di tramvia hè aumentata da 16 chilometri à 42 chilometri, è u numeru di veiculi hè aumentatu da 18 à 33. Dopu avè purtatu i nostri quartieri cum'è Yenikent - Çankaya, Batıkent - Çamlıca è Emek - 71 Evler à u tram, avemu principiatu i travaglii di a 3ª tappa. Oghje apremu a prima linea di u nostru prughjettu di a 3ª tappa. Grazie à sta linea, puderete ghjunghje à l'Hospital di a cità assai più faciule è in un tempu assai più cortu. Sta linea andarà à Sultandere è 75. Quartieri Yıl dopu à l'Hospital di a cità. Sta linea, chì si estende da quì à l'Hospital di a cità è da quì à Sultandere è 75. Quartieri Yıl, hè longu 8.5 chilometri. Vogliu solu chì sapete un dettagliu più quì. Siccomu u locu di l'Hospital di a cità ùn era micca in u 1/25 mila piani chì avemu preparatu, sta linea ùn era micca quandu eramu determinate e rotte di a linea di a 3 tappa. In ogni casu, dopu chì a custruzzione di l'uspidale hè stata finalizata, avemu aghjustatu sta linea ancu s'ellu ùn era micca in i nostri piani. Altrimenti, avemu avutu u scopu di ghjunghje in i quartieri sittintriunali di a cità in questa tappa, ma quandu l'affare di l'uspidale hè ghjuntu in ghjocu, avemu avutu a posponà. Avemu cumpletu sta prima linea ricunnoscendu a priorità di a produzzione per chì u nostru populu, vale à dì, i mo cari concittadini di Eskişehir, ùn diventenu micca vittime. Avà l'apremu à u vostru serviziu ".

Dopu l'apertura di a linea Opera-Kumlubel, piglià u tram à u nordu di a cità

Per d 'altra banda, u presidente Büyükerşen hà dichjaratu chì i travaglii nantu à a linea Yıldız-Opera-Kumlubel cuntinueghjanu rapidamente, è hà datu a bona nutizia chì sta linea cumincià à serve u più prestu pussibule. Büyükerşen hà dettu: "I nostri amichi facenu u so megliu per compie a linea Opera-Kumlubel, chì cuntinueghja da l'altra parte, in maghju-ghjugnu. U travagliu quasi 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Dopu chì tutte queste custruzzioni sò finite, a nostra lunghezza di a linea di tramvia aumenterà à 60 chilometri. Intantu, avemu allargatu a nostra flotta di tram, mentri tutti sti travaglii di custruzzione di tram cuntinueghjanu. 14 tram di marca Skoda sò stati messi in serviziu. Cù questi novi tramvii, u numeru di i nostri veiculi cresce à 47. Dopu offre sti linee à u vostru serviziu, pigliaremu u tram à i nostri quartieri in u nordu di a cità. Piglieremu sicuramente u tram à Şirintepe-Esentepe-Sütlüce, Gündoğdu, Fevzi Çakmak è à Eskişehir Technical University Campus, prima cunnisciutu cum'è 2 Eylül Campus. Semu in u stadiu di compie i studii di fattibilità è di prughjettu per queste linee. Cù u permessu di Allah, chjappà à scavà in u novu periodu ", disse.

U serviziu di a linea di Tram di Eskişehir City Hospital hà iniziatu
U serviziu di a linea di Tram di Eskişehir City Hospital hà iniziatu

Esprimendu chì u sindaco di a municipalità metropolitana, Yılmaz Büyükerşen, li sustene in tutte e cose, u capu di 71 Evler Neighbourhood Emir Dişbudak hà dichjaratu chì a nova linea aperta in 71 Evler cuntribuisce economicamente à XNUMX Evler è vulia chì a linea sia benefica per Eskişehir.

I funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu chì a linea correrà in a direzzione di City Hospital-10 Evler-Emek-Odunpazarı-Bazaar-Opera cù una frequenza di 71 minuti, è per furnisce comodità à i citadini, postu chì e porte d'entrata di l'Hospital City sò luntanu unu di l'altru, i busi passanu ogni 7 minuti da a fermata di u tramvia di l'Hospital di a cità, chì anu dichjaratu chì ci saranu servizii di ring gratuiti à 3 punti d'entrata differenti.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*