A metro di Konya riducerà a carica di u trafficu di a cità

Cù u Metro Konya, a carica di trafficu di a cità diminuirà.
A metro di Konya riducerà a carica di u trafficu di a cità

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya è l'Alleanza Populare U Candidatu di a Municipalità Metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà spartutu i novi prughjetti chì anu preparatu per Konya cù u publicu in u prugramma chjamatu My City.

U Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca, u Vicepresidente di u Partitu AK è u Vicepresidentu di Konya Leyla Şahin Usta, u Vicepresidente di u MHP è u Vicepresidentu di Konya Mustafa Kalaycı, u Partitu AK è u MHP anu participatu à u prugramma, chì hè statu tenutu à u Cungressu Selçuklu. Centru è hà fattu cun una participazione intensa. Deputati di Konya, sindaci, candidati presidenziale, u presidente provinciale di Konya di u Partitu AK Hasan Angı, u presidente di a pruvincia di Konya MHP Murat Çiçek, u Partitu AK è i rami di e donne MHP, i presidenti di u ramu di a ghjuventù è di u distrittu, i membri di l'Assemblea, i membri di l'Assemblea. stampa è parechji invitati anu assistitu.

Nutendu à u principiu di u so discorsu chì serve à e persone, strade, criature, notte è ghjornu di sta cità hè un mezzu di gratitùdine per ellu, Altay hà dettu: "Ringraziemu à u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, in particulare, u nostru Vicepresidente, u nostru presidente. Ministri, i nostri diputati, i nostri membri di l'urganisazione, chì ci anu affidatu stu onorable duvere. È vogliu sprime a mo gratitudine à i mo cumpatrioti per u so sustegnu ".

"INSEME GESTEREMU A NOSTRA KONYA"

Nutendu chì, mentre serve tutte e criature chì vivenu in questa cità, cuntinueghjanu a so strada cù a forza chì anu ricevutu da u passatu, Altay hà dettu: "Faremu cori, vinceremu cori è serve da u core, è mostreremu u megliu esempiu. di a municipalità di Gönül in Konya. Quandu u fighjemu da questa finestra, u slogan di a Municipalità di u Cori, chì hè statu determinatu da u nostru Partitu AK per l'elezzioni di u 31 di marzu, serà di sicuru u più adattatu à u nostru Konya. Facemu a nostra Konya a capitale di a pace è a felicità. In tutte e nostre opere, vulemu chì i nostri compatrioti dicenu "My City" per u nostru Konya. Toccheremu i nostri concittadini di tutte l'età. Sapemu sta fiducia chì avemu ricevutu cum'è a nostra. Svilupperemu in una manera pianificata è più impurtante, gestioneremu u nostru Konya cun voi.

Enfatizendu chì i prublemi inclusi in u manifestu elettorale annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan seranu a so priorità, Altay hà dettu; Traffic è Trasportu, Recustruzzione è Urbanisazione, Sport, Cultura - Arte, Innuvazione - Scienza è Tecnulugia, Turismu, Marketing City è Relazioni Estere, Ghjuventù è Educazione, Famiglia è Figlioli, Agricultura è Sviluppu Rurale, Salute è Servizii Suciali, Comunicazione - Mente cumuna è Co-Management, KOSKİ - Investimenti Infrastrutture cù i prughjetti presentati sottu i principali intituli.

CU U METRO KONYA, A CARICA DI TRAFFICO DI A CITTA REDUCERA SIGNIFICATIVAMENTE

Ricordendu chì l'investimentu in metro chì Konya hà bramatu dapoi parechji anni, hè accadutu in u sicondu pianu d'azzione di u guvernu di 100 ghjorni, Altay hà dettu chì l'infrastruttura di u nostru prughjettu di u metro serà custruita da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, è i veiculi saranu. esse acquistatu da a Municipalità Metropolitana di Konya. U presidente Altay hà dettu: "In nome di i mo concittadini di Konya, vogliu sprime a mo gratitùdine à u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan, chì hà inclusu u nostru Prughjettu Metro, chì hè impurtante per u nostru Konya, in u pianu d'azzione".

KONYA BUS GATE SERA SPOSTU

Spieghendu chì anu u scopu di spustà u Terminal di l'autobus interurbanu di Konya, chì si trova nantu à l'asse di trasportu più trafficatu di a cità, à a junzione Aksaray-Ankara, Altay hà dichjaratu chì aghjunghjenu valore à a regione facendu diverse strutture suciale intornu à a Nova Stazione di Bus. . Estenderanu a linea di tram, chì cuntinueghja finu à u Tribunale, à l'Hospital di a cità, partendu da u Stadiu Metropolitanu, a stazione d'autobus esistenti è u Dr. Dichjarà chì pensanu à compie a linea di tram chì si estende à u New Bus Terminal via Sadık Ahmet Street in questu periodu, Altay hà dichjaratu chì facilità l'accessu à e Zone Industriali Organizzate cù questa linea.

UN SISTEMA NOVA PER REGULE U TRAFFU DI CITA

U sindaco Altay hà dichjaratu chì si preparanu per un novu sistema chì regulerà u trafficu urbanu in Konya è chì u scopu di mette à u serviziu di i citadini quist'annu. Altay hà dichjaratu chì cù u sistema in quistione, pensanu à determinà istantaneamente a carica di trafficu di Konya, in particulare da i telefoni intelligenti, è allevà u trasportu da rotte alternative.

REGULAMENTI PÀ RELEVE U TRAFFIC CITTÀ

Nutendu chì anu pianificatu di custruisce passaggi per pedoni in parechji punti chì anu decisu di facilità u trafficu urbanu, Altay hà dettu: "Cumpleremu l'Area di Parcheghju di Veiculi Pesanti à l'Ultima Fermata di Meram è u Novu Garage di Camion, è u Centru Beyşehir, Vechju. Garage Car Parks stu termini è li apre per u serviziu. Puderemu in serviziu l'operazione Stop-Free-Free per chì i nostri fratelli è sorelle cù disabilità visive ponu prufittà più facilmente di u trasportu urbanu. Cumincemu à travaglià per allevà e strade esistenti chì sò caricate da u trafficu di Konya è per apre novi arterie per rotte di trasportu alternative ".

NOVA GARAGE DI CAMIONE CON 3 MIL VEHICULI À A STRADA AKSARAY

Ricordendu chì l'edificiu di a Nova Stazione Ferroviaria, chì hè unu di l'investimenti impurtanti di Konya, hà da cumincià à serve in a seconda mità di u 2019, Altay hà dichjaratu chì l'11 di marzu serà un cuncorsu per u passaghju sottumessu in modu chì a ghjente di Konya pò esse. prufittà più facilmente da a stazione di treni. Sottulineendu chì u garage di camion esistenti ùn pò micca risponde à i bisogni, Altay hà dettu chì custruiscenu un novu garage di camion cù una capacità di circa 3 mila veiculi in Aksaray Road.

BUONA VOLUNTA SOCIALE DA U PRESIDENTE ALTAY

Uğur İbrahim Altay hà ancu parlatu di i so scopi in quantu à l'urbanizazione regulare è hà datu un'altra bona nutizia. Nutendu chì anu cuminciatu à travaglià per purtà un novu alloghju suciale à Konya in cuuperazione cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione - TOKİ, Altay hà dettu: "Faremu più faciule per i nostri compatrioti à pocu redditu per acquistà un alloghju cù l'abitazione è e strutture suciali. esse custruitu intornu à u nostru Hospital Beyhekim. Avemu u scopu di custruisce 1.000 appartamenti in a prima fase di u nostru Prughjettu Mass Housing. Bona furtuna à u nostru Konya per questu impurtante investimentu. Implementeremu un Pianu Strategicu di Trasformazione Urbana in e regioni induve a trasformazione urbana hè essenziale in a nostra cità.

KONYA BAZAAR E SQUARE IN LOCATION DI MEVLANA BAZAAR

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà ancu datu a bona nutizia chì anu da demolire u Bazar di Mevlana è u Bazaru d'Oro, chì si trovanu trà u Museu Mevlana è u Bedesten è ùn sò micca adattati à Konya in l'apparenza, è chì creanu un più utile. bazar è una piazza invece.

UNA CITTA NOVA SI CUSTRUI IN L'ARMI

Sottulineendu chì custruiranu un novu stabilimentu nantu à una zona di 3 milioni 521 mila metri quadrati, situatu in u norduvestu di Konya è cunnisciutu com'è "Cephanelik", Altay hà dettu chì in u scopu di u prugettu, chì includerà i migliori esempi. di architettura horizontale, urbanismu è strutture suciali, 4 mila 789 appartamenti seranu custruiti; Hà annunziatu chì u prughjettu, chì includerà spazii verdi spaziosi, spazii per caminari, camini di bicicletta, strutture suciali, strutture sanitarie, spazii cummerciale è moschee, serà un primu in u so campu. U sindaco Altay hà dettu: "U nostru Prughjettu di Trasformazione di l'Armeria serà trà i prughjetti più parlati micca solu in a nostra cità, ma ancu in Turchia è serà una fonte impurtante di ingressu per a nostra Municipalità Metropolitana. Averemu ancu spustatu l'arsenale, chì pone una minaccia di sicurezza significativa per a nostra cità, à u so novu locu. I nostri sforzi per aumentà u stock di terri di a nostra cumuna hà datu fruttu in pocu tempu. Avemu aumentatu u nostru stock di terra da 10 milioni 13 mila metri quadrati in 790 mesi ", disse.

"FIRMAMU U U PIÙ GRANDI GIARDINI NAZIALI DI TURCHIA"

Ricordendu chì u travagliu di prughjettu per u Millet Garden è Millet Coffeehouse, chì serà stabilitu nantu à una zona di 102 mila 484 metri quadrati in u locu di u vechju stadiu in u centru di a cità, cuntinua, Altay hà dettu: "Cù questu investimentu, chì semu a fundazione di in 2019, u nostru Konya scuntrà un paisaghju diversu. Inoltre, purtemu unu di i più grandi giardini naziunali di Turchia à Konya, nantu à una superficie di 652 mila metri quadrati. L'area chì appartene à u nostru Comandante Logisticu, trà Meram New Road è Meram Old Road, cunnisciuta cum'è Heavy Maintenance, hè stata attribuita à a nostra municipalità per u Giardinu di a Nazione. Bona furtuna à i nostri Giardini di a Nazione, Konya ", disse.

"CUSTRUEMU STABILITÀ SPORTIVE IN 28 DISTRITI"

Dichjarà chì unu di i so scopi principali hè di intruduce i zitelli è i ghjovani à u sport è di fà sportu à e persone di tutte l'età, Altay hà dettu: "Fineremu a custruzzione di a Pista di Atletica, chì cuntinuemu à custruisce intornu à u New Stadium, stu termini è mette à a disposizione di i nostri atleti. Creeremu lighe sportive di quartiere è corporative in i rami desiderati, in particulare u football. Custruiremu strutture sportive in 28 distretti chì sò necessarii in a nostra cità è chì a fattibilità hè stata cumpleta ".

SIYER CENTER IN KONYA

Dà a bona nutizia chì Konya, a terra di i prufeti è di i santi, purterà u più grande travagliu in u mondu in u mondu in relazione à u sirah, Altay hà dettu chì stu centru esemplariu hè basatu annantu à a vita di u Messenger di Allah, a causa di l'unicità, u so. parsunalità, i so modi è a morale; Hà dichjaratu chì serà spiegatu cù tecniche museografiche, spazii di mostra è tecniche speciali.

VECCHI TRAMWAYS SERÀ VALUTATI CULTURALMENTE

Nutendu chì anu attribuitu una grande impurtanza à l'attività culturale in Konya è chì anu da cuntinuà à aumentà sti servizii, Altay hà dettu chì anu da esse realizatu l'arrivu di Hazrat Mevlana in Konya cù cerimonii più cumpleti in più di i cerimonii Seb-i Arus. Altay hà enfatizatu chì anu evaluatu ancu i vechji tramvii da un puntu di vista culturale, è chì anu da utilizà i tramvii nantu à i rails è in Kültürpark per scopi suciali in u primu locu.

KONYA TECHNOLOGY VALLE hè STABILITA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì anu preparatu un novu centru chjamatu Konya Technology Valley per seguità attentamente a tecnulugia d'oghje è per presentà i zitelli à i sistemi elettronici è sviluppà e so cumpetenze cerebrali è mani.

"DETERMINAREmu A NOSTRA STRATEGIA 2030 CON U PLAN D'AZIONE SMART CITY"

Dichjarà chì determinaranu e so strategie 2030 cù u Pianu d'Azzione Smart City, è chì rifletteranu tutte e pussibulità di a tecnulugia à i so servizii, Altay hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Faremu a nostra struttura di rete di fibra diffusa in i nostri 31 distretti. Stabiliremu un centru di dati in Konya per cullà, classificà è processà tutte e dati. Puderemu un accessu gratuitu à l'infurmazioni cù a nostra applicazione Internet Open, in particulare in e regioni induve i studienti è l'ospiti chì visitanu a nostra cità sò cuncentrati. Se i nostri studienti a dumandanu, pensamu di furnisce stu serviziu in i nostri 20 distretti cù facultà è Scole Professionali ".

U PLAN MASTER DI TURISMU SERA PREPARATU

Enfatizendu chì preparanu un Pianu Maestru Turisticu per aumentà a parte di Konya di u pane turisticu è offre una destinazione sfarente à i futuri visitatori, u sindaco Altay hà dettu: "Seremu i nostri obiettivi 2030 in questa zona è implementeremu un Pianu Turisticu sustenibile. Avemu u scopu di prumove i nostri valori turistici cum'è Çatalhöyük, Kilistra, Beyşehir, Seydişehir, İvriz, Lake Meke, Akşehir è guidà i turisti chì venenu in u centru versu i distretti. Prima di tuttu, implementeremu u Centru di Promozione Çatalhöyük ".

"PURMEMU I NOSTRI STUDENTI À CANAKKALE"

U presidente Altay hà datu un'altra bona nutizia dicendu chì anu da aumentà u numeru di Bilgehane, chì hè diventatu un locu di educazione, riposu è studiu per i zitelli, è chì espansione a Scola di Civilizazione in tutti i distretti. Altay hà dettu: "Avemu scopu di portà i nostri studenti di u liceu à Çanakkale per un ghjornu in aereo, inseme cù i nostri cumuni di u distrittu cintrali. Avemu prughjettatu di apre i centri di ghjuventù in i nostri distretti per permette à i nostri ghjovani di studià, leghje libri è mette in a vita suciale ".

Nutendu chì i supporti agriculi cuntinueghjanu à aumentà è incuraghjenu a pruduzzione di diversi prudutti, Altay hà nutatu chì furniscenu supportu cum'è centri di cullizzioni di latte muderni, macelli è unità di lavatura d'animali.

VECCHIU CENTRU DI SUPPORTU DI VITA DA ESSERE STABILI

Dichjarà chì stabilisceranu un Centru di Supportu per a Vita Anziana è chì u centru servirà i citadini di più di una certa età è chì anu bisognu d'aiutu, u presidente Altay hà dettu chì continuanu à esse sensibili à e persone cù disabilità, in particulare l'autismu.

GESTEREMU A NOSTRA CITTA CU MENTE COMUNE

Enfatizendu chì anu da aumentà e pratiche Common Mind chì formanu a basa di a so cunniscenza di a municipalità, u sindaco Altay hà dichjaratu ch'elli decideranu nantu à i servizii è l'investimenti chì facenu inseme cù a ghjente di Konya.

HEPP TO OUTPUT TUNNEL BLU

Dichjarà chì elaburanu una mappa di l'infrastruttura in 31 distretti di Konya, è chì custruiranu 2023 strutture più finu à u 30 in più di u numeru di stazioni di almacenamento d'acqua per l'acqua ininterrotta, Altay hà dettu chì prestanu attenzione à l'acqua sotterranea naturale. livellu in i travaglii nantu à l'approvvigionamentu d'acqua in 28 distretti. Dichjarà chì risolveranu u prublema di overflow di l'acqua di tempesta in u quadru di u Pianu Maestru di Fognatura di Konya, Altay hà ancu enfatizatu chì stabilisceranu una Centrale Idroelettrica di 25.8 megawatt à l'uscita di u Tunnel Blu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*