U disignu di a vittura domestica hè ghjuntu à a fine

Vettura domestica TOGG
Vettura domestica TOGG

U CEO di l'Automobile Enterprise Group (TOGG) di Turchia, Gürcan Karakaş, hà spartutu infurmazioni nantu à u puntu ghjuntu in u prughjettu di l'automobile domestica in u sicondu ghjornu di u Cumitatu di l'Ecunumia Uludağ.

Parlendu à a sessione "U futuru di l'ecosistema di a mobilità", Karakaş hà nutatu chì ci hè una mega-tendenza in a mobilità, chì hè efficace in 3 zone principali.

Karakaş hà dettu: "I veiculi di dimensioni tecnologiche si trasformanu in elettrici, autonomi è in rete. A vita suciale si trasfurmerà, e case intelligenti, l'edifizii intelligenti, e cità intelligenti è i spazii viventi cambiaranu, è l'ecunumia di spartera vene à u primu. In più di questu, e lege cambiaranu, u prutezionisimu è i normi di emissioni ambientali seranu ridefiniti ".

Enfatizendu chì i veiculi elettrici sò diventati assequibili cù i sviluppi in e tecnulugia di batterie, Karakaş hà dettu: "Per quessa, e vitture cù mutori di combustione interna si trasformanu in veiculi completamente elettrici in un tempu più breve di ciò chì pensemu. Mentre a tendenza di u veiculu elettricu accelera a trasfurmazioni in l'automobile, altre mega-tendenze cum'è i veiculi autonomi, "cunnessi", vale à dì, a cunnessione è a spartera, acceleranu a trasfurmazioni in a mobilità. A tecnulugia chì taglia tutti questi hè di pudè cunnette à Internet grazia à a digitalizazione ".

Gürcan Karakaş hà dettu ancu chì tutti i cambiamenti tecnologichi chì afectanu l'automobile anu trasfurmatu l'automobile in un terzu spaziu di vita (dopu a nostra 1ª casa è 2ª postu di travagliu).

"U MARCHU MONDIALE DI AUTO CRESCE"

U CEO di TOGG hà dichjaratu chì u mercatu mundiale di l'automobile cuntinueghja à cresce è hà dettu: "Mentre u fatturatu era di 2017 trilioni di dollari in 3.7, 2035 trilioni di dollari di fatturatu sò previsti in 5.7. U fatturato cresce, ma in u 2035, a parte di i fabricatori di vitture classiche in i profitti totali calarà à 60 per centu. Per l'automakers, 2035 significa u prossimu annu mudellu, "dopu dumani".

A parte di a nova mobilità, chì riceve solu 1 per centu di u prufittu oghje, hè prevista per aumentà à 40 per centu. Stu 40% risulterà da prudutti o mudelli di cummerciale chì ùn sò ancu emersi, vale à dì l'ecosistema. A prufittuità prevista solu hè di 2035 miliardi di dollari in 155. Pudemu assume chì u so fatturatu hè 10 volte ", disse.

Nutendu chì i pruduttori classici sò ancu cuscenti di sta trasfurmazioni, Karakaş hà dettu chì, per quessa, a quantità d'investimentu chì 10 fabricatori classici farà in novi spazii in i prossimi 29 anni serà di 300 miliardi d'euros.

Karakaş hà dettu: "Ci sò cambiamenti seri in a legislazione di l'urbanistica inseme cù e cità intelligenti. In a mo vechja cumpagnia, avemu fattu i prughjetti strategichi chì avemu fattu pocu tempu in Londra, Monaco o Madrid. Ancu in i più grandi cumpagnie di furnizzioni di l'automobile di u mondu, u cliente ùn hè più solu i fabricatori di vitture tradiziunali. Per questu mutivu, dicemu chì l'Industria Automobilistica hè "cambiendu mani" cù a trasfurmazioni di l'ecosistema di mobilità.

"A TURCHIA HA PUTTENZIALE DI VENDITA"

Enfatizendu chì Turchia pò uttene una parte di a mega tendenza sopra citata, Gürcan Karakaş hà dettu: "Quandu paragunemu a densità di veiculi in Turchia cù i paesi in u gruppu di redditu per capita simili, vedemu chì 12 milione di veiculi supplementari sopra i 750-800 mila. i veiculi venduti oghje dapoi 1 anni, ci vole à vende. Turchia prubabilmente ùn cuntarà micca, è ci sarà un aumentu di i so ingressu. Mentre l'ingudu cuntinueghja à aumentà, a ghjente, i beni è i servizii chì pruduciamu andaranu da u puntu A à u puntu B. Per quessa, a penetrazione di a mobilità deve aumentà. Perchè ci hè un potenziale di vendita seriu in Turchia. Questu significa ancu questu. Se ùn facemu micca questu, impurtaremu questi veiculi ", disse.

Ricordendu chì un totale di 11 miliardi di dollari di esportazioni sò stati fatti in Turchia l'annu passatu, 32 miliardi di dollari di i quali venenu da l'industria di furnimentu, Karakaş hà dettu: "Ma cum'è pudete vede, l'ecosistema di mobilità è e piscine di neve cambianu di mani. Da l'anni 2030, e vitture saranu largamente indeserate cù e parti dumandate oghje. Dunque, a trasfurmazioni deve avè principiatu ancu in Turchia. U prughjettu TOGG hè ancu un core in questu sensu. Hè per quessa chì avemu avutu a nostra prima riunione in Turchia cù l'Associazione di Produttori di Fornitura di Veiculi (TAYSAD). Perchè avemu vulsutu spiegà à u principiu di u travagliu chì a tecnulugia serà furmata intornu à questu core è chì avemu travagliatu per un ecosistema cunnettabile in u stadiu di cuncepimentu ".

Karakaş hà dettu: "Avemu unitu à stu mega trenu da l'ultimu vagone. Avemu da travaglià dura per riesce, ùn hè micca faciule, ma ùn hè micca "scienza di cohettu", cum'è l'ingegneri chjamanu. Ùn ci scurdemu chì in u 2022, più di 60 novi mudelli all-electric seranu lanciati in u mondu. Per quessa, u scopu chì avemu stabilitu hè di avè u nostru veiculu nantu à u mercatu in 2022.

Perchè da questa data, u mercatu hà da principià gradualmente à riempie di veiculi elettrici ", disse.

"I NOSTRI CONCORRENTI ùn sò micca marche di 100 anni"

Karakaş hà ancu fattu valutazioni nantu à u tassu di apertura trà noi è i paesi sviluppati chì pruducianu veiculi intelligenti è sistemi cunnessi in u scopu di u prughjettu di l'automobile di Turchia, "Ùn pudemu micca dì chì ci hè una lacuna trà noi è i paesi di u nostru punente. Quandu a nostra vittura ghjunghje à u mercatu in u 2022, serà u primu SUV elettricu in l'Europa cuntinentale pruduttu da un fabricatore micca tradiziunale. A corsa in questa zona hè appena principiata. L'imprese chì venenu à a linea di partenza sò abbastanza allineate. I nostri cuncurrenti ùn sò micca marche d'automobile di 100 anni. Ma ci sò 3 startups cum'è noi in Cina avà, 4/500 di e quali travaglianu per ottene una parte di l'ecosistema chì a vittura creà invece di a vittura stessa. "E cumpagnie chì sò veloci, simplici è agili, cum'è quelli in Cina, u nostru cuncurrente, capiscenu l'elettronica è l'elettronica, i dispositi cunnessi è l'applicazioni intelligenti".

"A FASE DI DISEGNU FINISCE IN I GIORNI A VIENE"

U CEO di TOGG Karakaş hà ancu spartutu infurmazioni nantu à u puntu ghjuntu in u prughjettu di l'automobile domestica. Nutendu chì a fase di cuncepimentu di u veiculu s'avvicina finale, Gürcan Karakaş hà dettu: "U disignu serà finitu in i ghjorni à vene. Determinemu e specificazioni tecniche di u veiculu. Avemu rivisatu è identificatu più di 900 caratteristiche, sia esse usate in a vittura o micca. Avemu digià cuncepimentu l'architettura elettrica è elettronica chì serà utilizata in i nostri altri mudelli chì seguitanu stu veiculu. I diritti di pruprietà intellettuale è industriale di stu pruduttu o travagliu legale chì avemu da esse stabilitu in 2022 apparteneranu interamente à TOGG, vale à dì à Turchia.

Nutendu chì i travaglii di omologazione seranu finiti à a fine di u 2021 è u primu trimestre di u 2022, Karakaş hà sottolineatu chì a vendita di u veiculu principia à a mità di u 2022.

"L'IMPIEGO SARA FUNZIONA A 20 MIL PERSONE"

Nutendu chì u prughjettu di l'automobile domestica hà una impurtanza strategica chì pò guidà a Turchia à diventà unu di i pochi paesi sviluppati chì producenu veiculi intelligenti è ecosistemi cunnessi, Karakaş hà dettu: "Ùn guardemu micca stu prughjettu solu cum'è un prughjettu di l'automobile. Dapoi u principiu, avemu sempre dettu chì "avemu decisu di fà più di l'automobile". Perchè, in 15 anni, l'ecosistema per esse attivatu da u nostru prughjettu cuntribuisce 50 miliardi d'euros à u PNB, 7 miliardi d'euros à u deficit di u contu currente, è 20 mila persone direttamente o indirettu à l'impieghi.

Nutendu chì cù u prugettu, l'automobile di Turchia, chì hè stata sognata per anni, serà realizata è una marca chì cumpete in l'ambiente glubale serà vinta, Karakaş hà dettu: "Guaremu u sviluppu di a tecnulugia in u nostru paese, l'emergenza. di novi idee in l'università è l'industria, è truvà spazii d'applicazione. À u listessu tempu, credemu chì avemu da attivà a trasfurmazioni di a tecnulugia chì u nostru paese hà bisognu. Per sti mutivi, simu assai entusiasmati, eiu è i mo culleghi ùn ponu dorme.

L'OPPORTUNITÀ AUMENTU IN ELECTRICITÀ

Unu di i parlanti in a sessione, u presidente di u Gruppu Automotive Anadolu Group, Bora Koçak, hà parlatu di e lezioni amparate da e fluttuazioni in Turchia l'annu passatu è hà dettu chì l'investimenti sò stati attenti, è chì sò più attenti à tematiche cum'è i volumi di vendita di i cummercianti è i prublemi di liquidità in u settore di leasing.

Dichjarà chì l'opportunità in u settore di i veiculi elettrici anu aumentatu cù l'aumentu di a gamma di carica recentemente, Koçak hà dettu chì aspetta chì a varietà di produttu in questa zona aumenterà rapidamente.

"Psessu una vittura diventerà un hobby"

U CEO di Uniti, Lewis Horne, di l'altra banda, hà dichjaratu ch'ellu pensa chì tutti l'affari seranu prestu custruiti nantu à u mudellu di abbunamentu, è chì prestu diventerà senza significatu per cumprà una vittura. Dichjarà chì i rivenuti aumenteranu grazia à stu mudellu di cummerciale low-cost è ecologicu, Horne hà dichjaratu chì ùn ci hè micca bisognu di avè centinaie di funziunalità in i veiculi per esse utilizati in questu campu, è chì anu vultatu à disinni simplici è simplici.

U CEO di Wavyn Rafael Maranon hà ancu spiegatu chì pruducenu tecnulugia per i veiculi autonomi. Maranon hà dichjaratu ch'ellu pensa chì a tecnulugia pò esse aduprata per prevene accidenti nantu à e strade, basatu annantu à a so sperienza in Amazon è Cisco. "23 per centu di l'accidenti ponu esse prevenuti cù solu un avvisu", hà dettu Maranon, aghjustendu chì si cuncentranu à evità l'accidenti.

U fundatore di eKar, Vilhelm Hedberg, hà spiegatu chì anu stabilitu a prima cumpagnia di car sharing in u Mediu Oriente, è hà dichjaratu chì anu 500 veiculi in l'UAE oghje è chì anu apertu una filiale in Arabia Saudita u mese passatu. Espristendu chì u car sharing à cortu termine hè un campu di u so propiu, Hedberg hà dettu chì in u futuru, pussede una vittura diventerà un tipu di hobby.

newsturk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*