Gebze da u Ministru Turhan Halkalı Descrizzione di a linea di trasportu

ministru turhandan gebze ring descrizzione di linea suburbana
ministru turhandan gebze ring descrizzione di linea suburbana

Ministru di Trasporti è Infrastrutture M. Cahit Turhan, "Gebze-Halkalı Suburban Project ùn hè micca solu una linea ferroviaria suburbana per Istanbul, sta linea hè a spina principale chì unisce tutti i sistemi ferroviari di Istanbul. In questa linea, chì include ancu Marmaray, integremu tramindui linee di metro, linee di treni d'alta velocità è linee di treni di merci ". disse.

Gebze Halkalı A cerimonia d'apertura di e Linee di Treni Suburbani hè stata in Kartal Square cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u candidatu di u sindaco metropolitanu di u Partitu AK Binali Yıldırım è i citadini.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru Turhan hà dichjaratu ch'elli sò assai soddisfatti di l'implementazione di u prugettu è hà dettu: "Gebze-Gebze, chì compie u prughjettu di u seculu, Marmaray è ci purterà una linea suburbana ininterrotta di Istanbul.Halkalı Vi ringraziu per a vostra participazione à a ceremonia d'inaugurazione di a Linea Suburbana, per avè spartutu a listessa gioia cun noi è per esse tistimuniatu stu mumentu storicu. disse.

Dichjarà chì Istanbul hè stata una di e cità più grande è più gloriose in u mondu da u ghjornu chì hè diventata una cità, Turhan hà dettu: "Per Istanbul, chì hè una di e più grande cità in u mondu oghje, i grandi prughjetti sò stati cunsiderati in ogni ghjornu. periodu di a storia. À questu puntu, travagliammu ghjornu è notte per ghjunghje à Istanbul, chì hà una infrastruttura più sviluppata è senza prublemi da quandu avemu pigliatu l'uffiziu in cunfurmità cù l'istruzzioni di u nostru presidente. disse.

"Avemu realizatu e rete di trasportu"

Enfatizendu chì servizii impurtanti sò furniti à Istanbul cù novi prughjetti in questu quadru, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"Ùn avemu micca solu equipà Istanbul da a terra, ma ancu realizendu e rete di trasportu chì permettenu viaghji còmode. Custruemu e strade di circonferenza, cupremu Istanbul cù autostrade è strade divise. Custruemu passaggi sotterranei, intersezioni è cavalcate, dicendu: "Questu ùn hè micca abbastanza per Istanbul, a capitale di u mondu". Ponemu u nostru stampu in a storia custruendu u più grande aeroportu di u mondu in Istanbul ".

Spieghendu chì l'infrastruttura di u sistema ferroviariu hè di grande impurtanza in una cità sviluppata, Turhan hà dettu chì ùn anu micca solu sustene a municipalità metropolitana in a custruzzione di l'infrastruttura di metro di Istanbul, ma ancu cunnessu tutte e linee sottu u Bosforu.

Cunnessione ferroviaria senza stop da Pechino à Londra

Turhan, "Gebze-Halkalı Suburban Project ùn hè micca solu una linea ferroviaria suburbana per Istanbul, sta linea hè a spina principale chì unisce tutti i sistemi ferroviari di Istanbul. Nant'à sta linea, chì include ancu Marmaray, integremu è cunnettamu tramindui linee di metro è treni d'alta velocità è e linee di treni di merci. Avà, i Istanbuliti puderanu viaghjà nantu à e ferrovie senza interruzzione ". disse.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì anu custruitu 43 stazioni cù Marmaray per ottene questu.Halkalı Ellu disse chì in u prughjettu di a linea ferroviaria, l'operazione suburbana urbana serà integrata cù Marmaray nantu à e linee 2, è l'operazione di treni d'alta velocità pò esse realizatu cù treni interurbani di passageri è di merci nantu à a terza linea.

Dichjarà chì 13 linee di metro è tramvia seranu cunnesse da un totale di 16 stazioni, Turhan hà dettu: "A distanza trà u sobborgu è Üsküdar-Sirkeci hè di 4 minuti, da i dui lati di Istanbul, in Gebze-.Halkalı trà 115 minuti. A distanza trà Bostancı è Bakırköy serà ridutta à 37 minuti. I treni d'alta velocità sò situati in Gebze, Pendik, Maltepe, Bostancı, Söğütlüçeşme, Haydarpaşa, Bakırköy è Halkalıpò piantà. Per i treni di merci, un ligame ferroviariu ininterrottu serà furnitu da Pechino à Londra. I treni di merci puderanu trasportà trà l'Asia è l'Europa utilizendu a traversata di u Bosforu di notte ". disse.

Dichjarà chì anu purtatu parechje opere in Istanbul è in Anatolia, u Ministru Turhan hà dettu: "I travaglii chì avemu purtatu à Istanbul è in Anatolia cù l'alta visione è a guida di u nostru presidente sò evidenti. E nostre pulitiche, a nostra visione, i nostri ideali sò nantu à ste strade, in questi ponti, in queste linee di treni à alta velocità, in l'aeroporti chì avemu apertu, in i tunnel chì avemu custruitu chì perforanu e muntagne. hà utilizatu e so dichjarazioni.

"Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu"

U Ministru Turhan hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu è hà cunclusu u so discorsu cusì:

"Apremu sti prughjetti sottu a guida di u nostru Onorevole Presidente è li mettemu in serviziu. Aduramu i cori di a nostra nazione. Cum'è una nazione, ringraziemu u nostru presidente è a nazione daretu à ellu. Offremu i nostri saluti è rispettu. Vogliu prufittà di sta occasione per ringrazià tutti, i nostri travagliadori è ingegneri, chì anu cuntribuitu in ogni tappa da a tappa di pianificazione à u prugettu, da a custruzzione à a cunsulenza. Vogliu ringrazià i mo cumpagni ministri prima di mè, è u nostru candidatu per u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Binali Yıldırım. Di novu, ringraziu i nostri istituzioni publichi, i guvernatori è i merri per u so sustegnu da u principiu à a fine di stu prughjettu. Soprattuttu, vogliu ringrazià vi, rispettati Istanbuliti, per a so pacienza, resistenza è maturità durante a custruzzione di stu prughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*