Trenu d'Alta Velocità da Ankara Halkalıghjunghjerà

U trenu d'alta velocità chì partendu da Ankara ghjunghjerà à Halkali
U trenu d'alta velocità chì partendu da Ankara ghjunghjerà à Halkali

Gebze-Halkalı linea di trasportu aperta. U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà participatu à a prima spidizioni, pusendu in u sediu di u cunduttore di i treni. U costu di u trenu ùn hè ancu micca divulgatu. In fatti, u trasportu hà da principià dumani.

U presidente Recep Tayyip Erdogan oghje in Gebze-Halkalı hà apertu u trenu di trasportu. sozcu.com.trSicondu l'infurmazioni ricevute da a Direzzione di l'Operazioni di Marmaray, ùn ci sarà micca trasportu annantu à a linea suburbana oghje. U trasportu principia da dumane matina.

Eccu i tituli di i discorsi di apertura di u presidente Erdogan di a linea di trenu:

Vogliu chì sta linea, chì passa sottu à u Bosforu da una punta à l'altru di Istanbul, serà benefica per u nostru paese. Gebze Halkalı Mentre a Linea Suburbana era una distanza chì puderia esse coperta in 185 minuti, avà serà ridutta à 115 minuti, salvendu à l'Istanbulisti 1 ora è 10 minuti.

Questa linea, chì hè a più trafficata di Istanbul è hà a più alta densità di trafficu, purterà 75 mila passageri in una direzzione è 1 milione 700 mila passageri per ghjornu. In altre parolle, hà da trasportà i passageri chì ponu esse trasportati solu cù 100 mila veiculi.

10 distretti di Istanbul anu l'uppurtunità di utilizà sta linea direttamente. Sta linea, chì hè custituita da 43 stazioni inseme cù Marmaray, purterà un sollievu significativu in u trafficu di Istanbul cù a so integrazione in e nostre linee maritime.

Aspittemu una seria riduzzione di u pesu di a penisula storica. Vogliu dì i vagoni, 440 di i veiculi 300 chì travagliaranu nantu à sta linea, sò stati pruduciuti in u nostru paese.

Puderete da quì, sottu u mare, versu l'Europa, a linea di trenu chì và à Haydarpaşa da u latu anatolia. Sirkeci da u latu europeu, avemu cumminatu sti dui linii di trenu cù Marmaray. Stabbilimu in u scopu di Yavuz Sultan Selim Bridge. Per questu, avemu rinnuvatu, sviluppatu è mette nantu à una nova faccia cum'è s'è no aviamu fattu da zero.

Cù sta linea, avemu aumentatu a lunghezza di u sistema ferroviariu di Istanbul, chì hè 170 chilometri, à 63 chilometri cù 233 chilometri supplementari. Spergu ch'è no realiceremu sta mossa di sviluppu unendu e mani cù u guvernu da una parte è u lucale da l'altra. Questa hè a tappa di Istanbul di a strada di a seta di ferru da Londra à Pechino.

Di novu cù sta linea, Pendik ùn serà più l'ultima tappa per i nostri treni d'alta velocità. HalkalıSi cuntinueghja da quì finu àSözcü)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*