Gestu di u presidente Sözlü à e donne Drivers

Gestu di u presidente à i cunduttori femini
Gestu di u presidente à i cunduttori femini

Hüseyin Sözlü, u sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, chì impiega a più femine cunduttori in Turchia, hà celebratu u ghjornu di a donna visitendu i cunduttori femini in Bus Enterprise prima di u so primu viaghju, è hà presentatu garofani à e donne chì viaghjanu è à e fermate pigliendu u metro da a stazione Anadolu à a fermata Akıncılar.

ÙN HA FRUTTA A TRADIZIONE

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Adana è u Candidatu di l'Alleanza Populare Hüseyin Sözlü ùn hà micca rottu a tradizione l'8 di marzu, u ghjornu Internaziunale di a Donna, è quist'annu, cum'è ogni annu, e donne chì travaglianu cum'è cunduttori di autobus in a Direzzione di l'Operazione di l'Autobus di a Municipalità Metropolitana di Adana anu cuminciatu à travaglià à 05.00. : XNUMX. Hà visitatu prima è celebrava u ghjornu internaziunale di a donna.

ASSUNU IN METRO È PRESENTA CARNAZIONI À I PASSAGERI

A prossima tappa di u sindaco Sözlü, chì hà guadagnatu u cori di i so cuncintani cù i prughjetti chì hà implementatu è e pratiche chì custruiscenu l'avvene di a cità, è i so culleghi cù a so gentilezza, a sincerità è a so faccia surrisa, era a Stazione Metro Anadolu. U sindaco Sözlü, chì hà prisentatu garofani à i so culleghi femminili chì travaglianu in a Stazione Anadolu, hà pigliatu u metro finu à a fermata Akıncılar è hà prisentatu garofani à i citadini femminili in u metro è in e fermate.

"SIAmu PIÙ FORTI CU A SO PRESENZA"

Dichjarà chì e società chì si sviluppanu cù e so donne ponu compie u so sviluppu, u sindaco Sözlü hà dettu: "Sapemu e difficultà vissute da i nostri cunduttori di l'autobus, travagliadori è dedicati. Semu cuscenti di u so sacrifiziu. Credu chì, cum'è a ricchezza numerica di e donne aumenta, a sucietà in cui vivemu serà più vivibile è pruspera ", disse, felicitendu i so culleghi l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*