Novu Prughjettu per u Settore Automotive da BTSO

novu prughjettu per l'industria di l'automobile da btso
novu prughjettu per l'industria di l'automobile da btso

Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO), chì hà guadagnatu l'identità di un centru di cumpetenza cù i so prughjetti mudelli per u mondu cummerciale Bursa, hà preparatu un novu prughjettu per u settore di l'automobile. Cù u prugettu, chì hà u scopu di aumentà a capacità di cooperazione di u settore trà Turchia è i paesi di l'Unione Europea, hè destinatu à rinfurzà a reta di u cummerciu esteru di e PMI.

Sottu a dirigenza di BTSO, cù i cuntributi di Pulonia, Ungheria è Camere di Cummerciu è Industria di Kilis, u Prughjettu "Truvà Opportunità in u Settore Automobilisticu è Custruì Ponti Tra Turchia è l'UE" vene à a vita. Cù u prugettu, chì hà un bilanciu vicinu à 1 million TL è 80 per centu di u quali serà cupertu da i fondi di l'Unione Europea, hè u scopu chì e PMI rinfurzà u settore di l'automobile in u cummerciu esteru, spicializaranu in prublemi di imprenditorialità è pulitiche UE cunnesse.

PORTARÀ NOVU ORIZONTI À L'IMPRENDITORI

In u scopu di u prugettu, chì hà da principià cù a riunione di apertura in i ghjorni à vene, 15 imprenditori, 100 di quale sò donne, seranu selezziunati. Formazioni di cummerciu esteru è imprenditorialità, furmazione di l'acquis di l'UE nantu à l'industria automobilistica, tematiche ambientali è seminarii di diritti di pruprietà intellettuale seranu dati à l'imprenditori selezziunati. Inoltre, l'imprenditorialità, i prucessi ambientali è i seminarii di sviluppu sustenibile seranu tenuti per 25 cumpagnie in a Camera di Cummerciu è Industria di Kilis. In u risultatu di a valutazione, l'imprendituri participanu ancu à l'urganisazioni B2B in Polonia è Ungheria.

"Avemu 50 ANNI DI ESPERIENZA"

İbrahim Burkay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, hà dettu chì l'industria di l'automobile hè unu di i settori principali chì furnisce un altu valore aghjuntu, accelerà i sviluppi tecnologichi è guadagnà ingressu in cambiu attraversu l'esportazioni. Nutendu chì l'automobile hà fattu una grande cuntribuzione à u voluminu di u cummerciu esteru di Turchia cù e so esportazioni di quasi 32 miliardi di dollari l'annu passatu, u presidente Burkay hà enfatizatu chì Bursa hè una di e cità principali di l'ecunumia turca cù u so putere è a so sperienza in a produzzione. U presidente Burkay hà dettu chì Bursa hà aghjustatu una grande forza à l'industria automobilistica turca cù a so sperienza di più di 50 anni.

L'ESEMPI DI BONA PRATICA SERÀ REVISU

U presidente Burkay, cum'è BTSO, hà aumentatu a sinergia trà e cumpagnie cù a strutturazione di u cunsigliu settoriale per u settore di l'automobile; Ellu hà dichjaratu chì e PMI rinfurzanu a so identità d'esportatori cù e fiere internaziunali. Nutendu chì volenu stabilisce novi ponti di cooperazione cù i paesi di l'Unione Europea, chì hè u mercatu più impurtante di u settore, Burkay hà dettu: "Avemu firmatu un prughjettu impurtante per u nostru settore in Bursa, a cità principale di u settore di l'automobile. Vulemu chì e nostre cumpagnie stabiliscenu novi relazioni cummerciale in u mercatu europeu. Vulemu chì u settore di l'automobile si spicializeghja in u cummerciu esteru, i prublemi di l'imprenditorialità è e pulitiche UE relative. In u scopu di u prugettu, e nostre cumpagnie esamineranu ancu in situ l'esempi di "Bone Pratiche" in Polonia è Ungheria. Cù u prughjettu induve l'esempii di bona pratica seranu spartuti, si teranu ancu riunioni bilaterali d'affari trà cumpagnie. Vogliu chì u nostru prughjettu sia benefiziu per a nostra industria è a nostra cità ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*