Cungressu World Smart Cities Istanbul 2019 Accuminciatu

U cungressu mundiale di cità intelligenti à Istanbul hà iniziatu
U cungressu mundiale di cità intelligenti à Istanbul hà iniziatu

"World Smart Cities Congress Istanbul'4", ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul per a 19a volta questu annu; U presidente İBB è u candidatu di u sindaco di u partitu AK Büyükçekmece Mevlüt Uysal, u ministru di l'industria è a scienza Mustafa Varank, u candidatu di u presidente di l'AK Party IMM Binali Yıldırım è parechji prufessiunali di l'industria lucali è stranieri anu assistitu à a cerimonia. Parlendu à a ceremonia, Uysal hà dettu: "Cum'è a municipalità, avemu cura di i sistemi intelligenti in i servizii chì avemu da offre à e persone. Avemu u scopu di elevà Istanbul à a pusizione di una cità chì pioniere a produzzione è u sviluppu di sistemi intelligenti ".

U 4u "World Smart Cities Congress Istanbul'19" (World Cities Congress Istanbul'19), ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà iniziatu. L'area di cungressu è fiera tenuta à l'Eurasia Show and Art Center pò esse visitata finu à u 15 di marzu. I sistemi intelligenti di nova generazione sviluppati da cumpagnie naziunali è straniere chì guidanu trasfurmazioni di città intelligenti in Turchia è in u mondu anu pigliatu u so postu in i stand. Più di 10 mila prufessiunali di l'industria seranu ospitati nantu à sta piattaforma gigante induve si discuteranu idee, prughjetti è disinni riguardanti i sistemi tecnologichi di u futuru.

A cerimonia di apertura hè stata tenuta per u "World Smart Cities Congress Istanbul'19", chì riunisce tutte e parti interessate di i sistemi smart city. In a ceremonia; U candidatu presidenziale di l'AK Party IMM Binali Yıldırım, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, u presidente IMM è u candidatu di u sindaco di u partitu AK Büyükçekmece Mevlüt Uysal, parechji invitati lucali è stranieri, accademichi, esperti, rapprisentanti di l'industria è participanti.

UYSAL: "I BISOGNI HAN CHANGIAT CU A TECNOLOGIA"
In u so discorsu in a ceremonia, Uysal hà enfatizatu chì e priorità anu cambiatu in a vita di ogni ghjornu cù u sviluppu di a tecnulugia è hà dettu: "U cuncettu chì chjamemu cità intelligenti hè di assicurà chì i sistemi funzionanu più funziunali è pratichi carchendu a mente umana nantu à l'uggetti. L'aumentu di a pupulazione in i centri di cità porta cun ella certi prublemi. Seculi fà, "Induve è cumu pudemu purtà l'acqua à Istanbul?" Mentri pinsendu, "Cumu pudemu fà sta cità megliu in certi aspetti cum'è l'accessibilità, u trasportu, l'attività suciale ?' circà una risposta à a quistione. Oghje, a cumunicazione è a tecnulugia si sviluppanu rapidamente. Era impensable chì u telefunu, chì hè intrutu in a nostra vita circa 20 anni fà, puderia turnà in un sistema mobile induve quasi tuttu hè affidatu è carricu oghje ".

UYSAL: "CIRCUBImu à guidà a pruduzzione è u sviluppu di sistemi intelligenti"
Uysal hà dichjaratu ch'elli attribuinu impurtanza à u sviluppu è à l'implementazione di sistemi intelligenti, "Mentre l'electricità era vista cum'è un lussu in cità 00 anni fà, avà ancu un minutu senza elettricità hè una perdita significativa. Mentre i cavi di fibra ottica eranu cunsiderati cunfortu 20 anni fà, avà sò unu di i sine qua non per a diffusione di sistemi intelligenti, l'accelerazione di i servizii di l'infrastruttura wireless, è a realizazione di a visione di esse una cità produttiva è sviluppata. Cum'è una municipalità, avemu cura di i sistemi intelligenti in i servizii chì ci vole à offre à e persone. Avemu u scopu di elevà Istanbul à a pusizione di una cità chì pioniere a produzzione è u sviluppu di sistemi intelligenti. Cridemu chì in stu cungressu chì durà per 3 ghjorni, accademichi, esperti, cumpagnie private è publiche; cercà a risposta à a quistione di ciò chì pò esse fattu in e cità in u scopu di a visione di l'urbanismu intelligente, rendendu a vita urbana più còmoda. A tecnulugia hà un significatu s'ellu serve l'umanità. Se ùn serve micca, ci hè un prublema. È cun questa capiscitura, avemu travagliatu per pruduce tecnulugia chì serve à l'umanità ".

VARANK: "STABILIMU U PRIMU CENTRO D'APPLICAZIONE SMART CITY E MOBILITÀ DI TURCHIA IN ISTANBUL"
Dichjarà chì investiranu in Istanbul per pruduce tecnulugia di nova generazione, Varank hà dettu: "In questu cungressu, prughjetti è disinni per e cità intelligenti di u futuru seranu discututi; Più di 10 mila prufessiunali si riuniscenu. Aduprà e pussibulità di a tecnulugia in e nostre cità in u megliu modu, è apreremu novi orizonti cù cità intelligenti. Cù e soluzioni di città intelligenti chì implementeremu in Esenler, implementeremu quì u primu centru di teste di l'applicazioni di città intelligente è di mobilità di u nostru paese. Custruiremu una cità in Auropa induve l'ultime applicazioni di i veiculi elettrichi è autonomi ponu esse pruvati in u so ambiente reale.Una volta, a zona di sviluppu di tecnulugia da esse stabilita in Esenler; Serà un centru ecunomicu in u core di Istanbul induve l'informatica, u software è e tecnulugia urbane intelligenti sò sviluppate è prodotte. Vulemu sparghje a nostra Mossa Naziunale di Tecnulugia in tutta a Turchia, per sensibilizà a produzzione di tecnulugia è per fà u megliu usu di u putenziale unicu di a nostra ghjuventù.

YILDIRIM: "STABILEremu 4 NOVE BASI IN ISTANBUL, INDUNI TECNULUGIA SERA FABBRICATA"
Spieghendu chì stabiliranu 4 basi novi in ​​Istanbul per pruduce tecnulugia domestica è naziunale, Yıldırım hà dettu: "Si stima chì da u 2021, 52.2 miliardi di dollari seranu spesi in intelligenza artificiale, è da u 2020, più di 20 miliardi di dispositivi seranu cunnessi. à l'altru grazia à a tecnulugia di l'internet di e cose. L'Internet di e Cose hè basatu annantu à 4 prucessi di basa, chì definiscemu cum'è a misurazione di u receptore, a cumunicazione di u sistema nervu, a registrazione di a memoria è l'almacenamiento, è l'analisi di u cervellu arregistratu, a decisione è l'applicazione. Cù un esempiu da u sistema perfettu di u Creatore; misuramu ancu tuttu in a cità, raccoglie sti dati; Avemu bisognu di almacenà, analizà e big data è piglià decisioni da a so sintesi. Cù stu cambiamentu è trasfurmazioni, adatteremu tutti i servizii offerti da a Municipalità Metropolitana di Istanbul cù u mudellu Istanbul 4.0. Per questu, averemu 4 basi induve queste tecnulugia seranu prudutte. Quessi;

U centru di intelligenza artificiale (4.0 di software è informatica) in Bayrampaşa serà a basa tecnologica di Turchia.
Una Zona di Sviluppu Industriale serà stabilita in Pendik, induve investimenti intensivi in ​​R&D (4.0 di l'Industria Pulita) seranu fatti.
A Base di Tecnulugia Agricola serà stabilita in Eyüpsultan per sviluppà applicazioni agricule di nova generazione (4.0 di Agriculture).
Valle di Biotecnologia in Tuzla (4.0 di Salute). Avarà un novu terrenu in u campu di a salute. A cumpetitività di Turchia in i settori strategichi ghjunghjerà u so piccu in questi centri, chì avemu da apre a strada per u publicu è riempie u cori di l'università, u settore privatu è i nostri imprenditori. Cù u centru di cuncepimentu da esse stabilitu in Haydarpaşa, queste idee seranu marcate è commercializzate in u mondu. Idee in u campu di l'urbanismu è a governanza à queste basi; i prughjetti è l'investimenti nasceranu. A manu cù a ghjuventù; Svilupperemu applicazioni intelligenti in tutti i campi di l'urbanismu, da u trasportu à l'energia, da a sicurità à l'infrastruttura ".

YILDIRIM: "INCUURAGEMU I GIOVANNI IMPRENDITORI"
Enfatizendu chì anu bisognu di menti ghjovani per u sviluppu di e tecnulugia è chì li incuraghjeranu in ogni campu, Yıldırım hà dettu: "Faremu questi prughjetti per un Istanbul più vivu, più sicuru, più produttivu, più verde è ecologicu, micca solu per esse. un prughjettu o di seguità a tecnulugia. Per fà questu, avemu bisognu di novi mistieri, di giovani menti furmati in questi campi, di novi tecnulugia è di prudutti. Incurageremu i ghjovani entrepreneur in ogni campu. Apriremu anonimamente diversi big data raccolti in Istanbul à i ghjovani è l'imprenditori in u quadru di a prutezzione è a sicurità di e dati persunali. I bisogni di a cità intelligente seranu ancu furniti principalmente da quì. In altri palori, venerà à Istanbul, vene cù a ghjuventù. Istanbul, chì hà tenutu cù i tempi, hè u pioniere di i sviluppi tecnologichi, hè più vivable, più tranquillu, più sicuru è facilmente accessibile, serà un centru di attrazione. In questu modu, Istanbul attirà investitori internaziunali è diventerà un centru finanziariu quellu ghjornu. U risultatu di tuttu questu serà più impieghi, più impieghi è più benessere per a ghjente di Istanbul. Istanbul 4.0 serà u pioniere di a nova rivoluzione di l'infurmazioni cù i nostri 5.5 milioni di ghjovani. Spalleremu a Turchia inseme in a so strada per diventà una putenza glubale. In corta, imaginate quant'è pudete per Istanbul. Restanu 18 ghjorni per fà l'applicazioni chì sfidaranu i vostri sogni. A decisione hè a toia. Se venemu à questu compitu cù u sustegnu di Istanbul, faremu grandi cose. Ùn avemu micca dubbitu annantu à questu ", disse.

Dopu à i discorsi, IMM President è AK Party Büyükçekmece Sindaco Candidatu Uysal; U candidatu presidenziale di l'AK Party IMM Binali Yıldırım è u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank anu prisentatu un Istanbulkart customizatu. A cinta d'apertura di u cungressu hè stata tagliata cù a participazione di u cumitatu di protocolu. Allora Yıldırım, Uysal è Varank anu visitatu i stand in a zona di fiera. Visità u stand di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Yıldırım hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à i sistemi intelligenti di nova generazione. In u scopu di a visione Zero Waste, hà esaminatu attentamente u Container di riciclamentu intelligente sviluppatu da a filiale IBB ISBAK. Hà esaminatu i prudutti fatti da u riciclamentu di i rifiuti da İSTAÇ, una filiale di İBB.

IN 9 SESSIONI SEPARATE, L'ESPERTI DISCUTERANU A TECNOLOGIA DI L'AVVENU
15 sessioni separati seranu tenute à u cungressu, chì durà finu à u 9 di marzu. In e sessioni, ognuna di e quali serà assistita da accademichi, esperti, rapprisentanti di u settore lucali è stranieri; Sughjetti cum'è l'imprenditorialità è u sviluppu ecunomicu, tecnulugii innovatori, big data è gestione di cità, energia, ambiente, trasportu è guvernanza seranu discututi da a perspettiva di e cità intelligenti.

L'IMPRESE EXCLUSIVE DOMESTICHE È STRANICHE SONU IN STA FIERA !
À a fiera; Ci sò stand appartenenti à e filiali di İBB İSBAK, İSTAÇ, İSPARK, BELBİM, ISTTELKOM, BİMTAŞ, ENERJİ AŞ, İSTON, İGDAŞ, METRO İSTANBUL, UGETAM è MEDYA AŞ, è ancu i dipartimenti İİİİT. Parechje cumpagnie distinti naziunali è stranieri è cumpagnie publiche chì travaglianu in u campu di i sistemi di città intelligenti aspettanu i so visitatori à a fiera.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*