Emine Erdogan Ricarica a carta Gaziantep cù una buttiglia di rifiuti

Emine Erdogan hà caricatu a so carta di gaziantep cù una buttiglia di rifiuti
Emine Erdogan hà caricatu a so carta di gaziantep cù una buttiglia di rifiuti

Emine Erdoğan, moglia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hè ghjuntu in a cità cum'è un invitatu speciale di u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà utilizatu per a prima volta u Wastematic Recycling Automat. Erdoğan, chì hà lanciatu buttigli di plastica in l'Atıkmatik, hà aghjustatu punti à Gaziantep Kart.

Fornendu un sustegnu tutale à u Prughjettu Zero Waste realizatu da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione sottu l'auspici di a moglia di u presidente, Emine Erdoğan, a Municipalità Metropolitana hà stabilitu un Automatu di Riciclamentu Wastematic in diversi punti di a cità in u scopu di u prugettu. Ieri, u sindaco metropolitanu Fatma Şahin è u secretariu generale Sezer Cihan, chì ùn hà micca lasciatu a prima dama Erdoğan sola quand'ella hè ghjunta in a cità di Gazi, hà datu infurmazioni nantu à l'automatizazione di riciclamentu di i rifiuti. Erdoğan, chì hà utilizatu Atıkmatik, hè statu impressionatu da u sistema introduttu.

Utilizendu Atıkmatik, Erdoğan hà desideratu successu in l'elezzioni lucali di u 31 di marzu à u sindaco metropolitanu Fatma Şahin, chì hà sensibilizatu cù u so travagliu degnu di l'identità "Gaziantep amichevule per l'ambiente".

Per d 'altra banda, a Prima Signora Erdoğan, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à a Facilità Centrale di Biogas Oğuzeli, hà aghjustatu chì a generazione di l'electricità utilizendu i rifiuti animali farà una cuntribuzione significativa à l'economia di u paese.

A Municipalità Metropolitana raccoglierà i rifiuti riciclabili cù a so distributrice di rifiuti per esse piazzate in diversi punti di a cità è aghjunghje punti à Gaziantep Cards. Pianu di mette 20 distributori di rifiuti in tutta a pruvincia, a Municipalità Metropolitana hà sappiutu attirà l'attenzione cù a so cuscenza ambientale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*