Pruvate e Bellezze di a Primavera in Trenu

sperimentate e bellezze di a primavera in trenu
sperimentate e bellezze di a primavera in trenu

L'articulu di u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, intitulatu "Sperimentate e bellezze di primavera in trenu" hè statu publicatu in u numeru di marzu di a rivista Raillife.

Eccu l'articulu di u Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun;

Dopu un invernu pesante, avemu apertu a porta à una nova primavera.

Cemres chì riscaldavanu e terre fertili di l'Anatolia cascanu. Ogni angulu di u nostru paese serà adornatu cù fiori culuriti.

Inseme accumpagneremu a musica unica di l'acqua di neve chì scorri in i pendii ripidi, diventendu in cascate.

Cum'è sempre, vi ricevemu in i nostri treni per i vostri viaghji per pudè tistimunià e bellezze in tuttu u nostru paese.

Ùn fermate micca nantu à i binari, continuate ...

E nostre ferrovie, chì celebremu quist'annu u 162u anniversariu, ùn sò micca solu diventate un mezzu di trasportu in u nostru paese.

Imprendu una missione chì andava al di là di questu, pioneru u sviluppu ecunomicu, suciale è culturale di u nostru paese è a vittoria di a Guerra di l'Indipendenza.

E nostre ferrovie, chì sò state sminticate è abbandunate à u so destinu in tuttu u prucessu storicu, soprattuttu da l'anni 1950, sò state accettate cum'è pulitica statale dapoi u 2003, cù e direttive di u nostru presidente.

Investimenti enormi sò stati fatti in i nostri ferrovie in l'ultimi 16 anni. I treni è e stazioni, chì una volta eranu visti cum'è veiculi di nustalgia è lochi di nustalgia, anu ritruvatu l'interessu è u favore di u nostru populu.

Tuttavia, stu successu guadagnatu in u tempu chì hà pigliatu à u nostru paese per ghjunghje à i so scopi 2023 deve esse multiplicatu.

Cù l'eccitazione di pudè spustà e nostre Ferrovie, sottu à l'auspice di u nostru presidente, ancu più in più sottu à a dirigenza di u nostru Ministru, sò cuntentu è felice d'avè principiatu un impegnu elevatu cum'è a Direzzione Generale TCDD.

Aghju piena fede in u sustegnu di i nostri ferruviari devoti chì travaglianu ghjornu è notte durante stu compitu, chì porta cun ellu grandi rispunsabilità, è e persone chì avemu piacè di serve.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*