10 mila tunnellate di asfaltu caldu in 17 ghjorni in Kahramanmaraş

mille tunnellate di asfaltu caldu per ghjornu in Kahramanmarasta
mille tunnellate di asfaltu caldu per ghjornu in Kahramanmarasta

In u scopu di i travaglii di custruzzione è riparazione di strade di a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş, 10 mila tunnellate di asfaltu caldu sò state disposte in l'ultimi 17 di u Distrettu di Elbistan.

In u scopu di i travaglii di custruzzione è di riparazione di strada di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş, 10 mila tunnellate di asfaltu caldu sò state riunite cù e strade cun un investimentu di 3,5 milioni di TL in i travaglii di asfaltu caldu in l'ultimi 17 ghjorni nantu à a strada. strade di gruppu in u Distrettu di Elbistan.

A municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, chì hà finitu i so travaglii in altre 5 strade di gruppu chì furnisce u trasportu trà i quartieri in i cunfini di u distrittu di Elbistan, cuntinueghja i so travaglii di pavimentazione di asfaltu caldu senza interruzzione.

A municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, chì hà finitu i travaglii di asfaltatu caldu nantu à a strada Yapaklı-Güvercinlik cù una lunghezza di 6,5 metri è una lunghezza di 2,6 chilometri in u distrettu di Elbistan, hà ancu finitu i travaglii di asfaltatu caldu nantu à a strada Izgın-Güvercinlik, chì hè larga 7 metri. è 3,6 chilometri di longu.

A municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, chì hà finitu i travaglii di asfaltu caldu nantu à a strada chì furnisce u trasportu trà Balıkçıl è Karahüyük, chì hè 7,5 metri di larghezza è 1,8 chilometri di lunghezza in u distrettu di Elbistan, hà ancu coperto a strada Ağlıca - Güvercinlik cù una lunghezza di 6,5 metri è una lunghezza. di 2,4 chilometri cù asfaltu caldu.

A Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş, chì riunisce a strada Çilingir di 17 metri di larghezza è 650 metri di lunghezza in u Distrettu di Elbistan cù asfaltu caldu da una estremità à l'altra, cuntinueghja i so travaglii di asfaltu caldu in questu distrittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*