I citadini di Malatya volenu u Trenu Blu

i citadini volenu chì u trenu turchinu ripiglià u serviziu
i citadini volenu chì u trenu turchinu ripiglià u serviziu

U Trenu Blu, chì serve nantu à a strada Malatya-Sivas-Ankara è hà fattu u so ultimu viaghju per mantenimentu in a linea Ankara-Kayaş u 10 di ghjugnu di u 2016, hè statu dumandatu à principià u viaghju di novu. I citadini, chì anu dichjaratu chì u trenu, chì u travagliu di mantenimentu hè finitu è ​​ùn hà micca fattu un viaghju per 33 mesi, principia di novu è ch'elli sò vittimi, chjamanu à l'autorità davanti à a stazione di trenu per inizià di novu u Trenu Blu.

I citadini di u Trenu Blu, chì serve nantu à a strada Malatya, Sivas-Ankara è hà fattu u so ultimu viaghju per mantenimentu in a linea Ankara-Kayaş u 10 di ghjugnu 2016, anu fattu una dichjarazione davanti à a Stazione Malatya, chì vulia inizià u viaghju. di novu. Presidente di l'Associazione Capi Malatya Yeşilyurt è Capu distrettu di Yeşiltepe Atatürk Süleyman Şahbaz Cumhuriyet Capo di quartiere Şahin Demirci, Capo di distretto di Gazi Hüseyin Başıbüyük Yeşiltepe Residenti, ex impiegati di TCDD Mustafa Tanrıverdi, pensionatu di u quartiere di u trenu di Yıma, si sò riuniti in u quartiere ritiratu di Yıma. a Stazione TCDD è hà cuminciatu u Trenu Blu. Hà fattu un comunicatu di stampa per u so rilanciamentu. L'annullamentu di u Trenu Blu, chì hà fattu u so ultimu viaghju u 10 di ghjugnu di u 2016 è chì era previstu di principià l'11 di dicembre di u 2017, hà causatu riazzioni quandu ùn hè statu pigliatu in u volu ancu dopu à 33 mesi. U presidente di l'Associazione Malatya Yeşilyurt Muhtars è u capu di quartiere Yeşiltepe Atatürk, Süleyman Şahbaz, hà dettu: "U trenu Blu, chì face voli reciproci trà Malatya è Ankara in Malatya dapoi u 2016, hè statu temporaneamente fermatu per un periudu di 17 mesi per via di u travagliu di a linea di trenu in Malatya. a regione Ankara Elmadağ. . Avemu aspittatu 17 mesi. Duranti stu tempu, i nostri passageri andavanu à Ankara cù i treni Express chì venenu da a direzzione Est è li trasportanu à u centru di Ankara in veiculi. Facenu i stessi turni. TCDD ci hà dettu chì stu studiu hè tempurale. Duranti stu tempu, avemu ancu fattu uni pochi di dichjarazioni. Ma nimu di i pulitici ci hà sustinutu. O ùn l'anu intesu o ùn l'anu vulsutu à sente. Ma oghje sentemu l'absenza di u trenu turchinu in a nostra regione è Malatya assai bè. Hè una tendenza cunfortu. Hè una tendenza di budget-friendly.

Hè una tendenza induve ognunu pò viaghjà à u puntu di trasportu. I figlioli di e persone di a nostra regione studianu trà Sivas Kırşehir Kayseri Yozgat Ankara. Ci sò imprese quì. U trasportu à quella regione hè furnitu in trenu in u modu più còmode. Ùn ci era micca locu per Sivas nantu à u trenu turchinu, chì partì quì à 15:00, è era assai affollatu. Tantu cusì chì i passageri sò occupati. Quì ci dumandu nantu à u puntu di vista di e ferrovie statali à a nazione. Perchè stu trenu hè statu cacciatu in una cità metropolitana cum'è Malatya ? À u listessu tempu, ancu s'è i nostri diputati sanu questu, ùn portanu micca u prublema à l'agenda. Ci fa male chì ùn sò micca in un studiu.

"Asperemu 2 ANNI"

Shahbaz: "Avemu espressu i nostri prublemi annantu à u trenu blu parechje volte prima. Aspittemu quasi 2 anni. Sò passati 17 mesi è ùn aghju micca travagliatu. In nome di e persone di i 8 Quartieri chì vivenu in Yeşiltepe è in nome di i capi di u paese, in nome di u populu di Malatya, i residenti di Yeşilyurt, dumandemu un mezzu di trasportu chì hè cunvene, còmode è finanziariamente adattatu per i nostri abitanti. regione. Ùn dicemu micca solu queste richieste da esse leghjite in u ghjurnale per pudè capisce bè e nostre richieste. Ch'elli ci piglianu in seriu, ch'elli ci ignuranu. Quandu ci ignoranu, ùn ci hè nunda chì ponu fà. A pulitica hè fatta cù u populu. S'ellu ùn ci hè ghjente, ùn ci hè pulitica. Per fà u serviziu publicu, u trenu turchinu deve esse messu in u trenu u più prestu pussibule prima di u trenu d'alta velocità. Cum'è u presidente di l'Associazione Yesilyurt Muhtars, dumandemu urgentemente da i funzionari è i pulitici DDY. Aspittemu u Vangelu prima di l'elezzione ". disse.

A POPULA SIA SATA VITIMA

U Capu di u Trenu ritiratu Mustafa Tanrıverdi hà dettu: "Stu trenu hè statu privatu perchè a ghjente di i paesi ùn hè micca ghjunta in questu latu di Çetinkaya. I paesi di a regione beneficianu di a ferrovia in questa regione. Abuliavanu stu serviziu cum'è s'ellu era a so intenzione per noi. Anu fattu sente a so voce in u distrittu Divrigi di Sivas, sò stati datu un trenu di novu. In ogni casu, Elazig raybus hè statu ancu gestitu. Hè cum'è s'è i pulitici anu un risentimentu contr'à e persone trà Sivas è Malatya chì ùn anu micca menzionatu stu locu. I nostri figlioli viaghjavanu à e da a scola in trenu. I studienti chì studiavanu in Sivas, Kayseri è Yozgat usavanu stu trenu. Per piacè, vulemu chì sia operativu u più prestu pussibule. I nostri passageri quì anu utilizatu stu trenu cum'è un autobus di cità. A matina ghjunse è a sera a ghjente si n’andò in i so paesi. I so figlioli venenu à a scola in Malatya. Eranu ghjunti à Sivas. Ancu i nostri agricultori anu utilizatu stu trenu e. Perchè stu trenu chì serviria à l'agricultori hè statu cacciatu da a spedizione ". disse. (Rahime Gul Erbas - Malatya Doppu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*