I diritti di i passageri ferroviari sò entrati in vigore

i diritti di i passageri ferroviari sò entrati in vigore
i diritti di i passageri ferroviari sò entrati in vigore

U Regolamentu di u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture nantu à i Diritti di i Passaggeri Viaghjà in Ferrovia hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale l'08 di marzu di u 2019 è hè entratu in vigore.

Cù u regulamentu chì copre i passageri chì ricevenu serviziu cù un documentu di viaghju nantu à a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale è l'operatori di treni, l'agenzii, l'operatori di stazioni è stazioni chì li serve; I prucedure è i principii riguardu à i diritti chì i passageri chì utilizanu a ferrovia avè prima, durante è dopu à u viaghju, è ancu in accidenti è incidenti chì l'affettanu, è l'obligazioni è l'ispezioni chì devenu esse cumpletu da i prestatori di servizii sò stati regulati.

Diritti di i passageri in casu di ritardu di trenu

I passageri anu u dirittu di dumandà una compensazione da l'operatore di u trenu ferroviariu à certi tassi di a tarifa di u bigliettu, secondu u chilometru è u tempu di ritardu per ragioni causate da l'operatore di treni ferroviari à a so destinazione finale.

Se l'operatore ferroviariu prevede chì a destinazione finale serà ritardata di 120 minuti o più da u tempu prumessu prima di l'iniziu di u viaghju, u passageru serà offertu l'opzione di rimborsà tutta a tarifa di u bigliettu, ghjunghjendu à a destinazione à a prima opportunità cù equivalente. facilità di trasportu, è invià u passageru in una data cunvene dopu.

Per d 'altra banda, se u passageru hè infurmatu nantu à u ritardu in u volu prima di cumprà u bigliettu è questu hè registratu nantu à u bigliettu, u passageru ùn puderà dumandà a compensazione.

I diritti di i passageri per i bagaglii è e cose

Per d 'altra banda, l'operatore di u trenu ferroviariu serà rispunsevule per a sicurità di i bagaglii è di e cose.

Inoltre, u persunale di l'operatore di u trenu di ferrovia in turnu ùn pò micca impegnà in alcuna attitudine o cumpurtamentu chì mette in periculu a navigazione è a sicurità di u trafficu o disturbà i passageri.

Per informazioni dettagliate nantu à i diritti di i passageri ferroviari, per piacè cuntattate: Giurnale ufficiale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*