Strade di u paese rinnuvate in Kandıra

e strade di cala in kandirada sò state rinnuvate
e strade di cala in kandirada sò state rinnuvate

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja i so travaglii di custruzzione di strade in i paesi, cum'è in parechje parte di Kocaeli. In questu cuntestu, i travaglii di mantenimentu, riparazione è custruzzione di e strade sò stati finiti in alcune strade in i paesi Duraklı, Pınardüzü, Hüdaverçiler è Duraçali di u distrittu di Kandıra. Cù i travaglii di pavimentazione asfaltata, hè assicuratu chì i citadini chì campanu in i paesi di a regione ponu esse trasportati più facilmente.

E STRADE DI VILLAGGU sò IMPUTATE
In i travaglii chì vincenu a satisfaczione di i citadini, una strada di 4 km di lunghezza è 7 metri di larghezza hè stata custruita trà Duraklı è Pınardüzü. Durante i travaglii di custruzzione, 6 mila tunnellate di asfaltu, 11 mila tunnellate di materiale PMT è 20 mila tunnellate di materiale stabilizatu sò stati utilizati. Inoltre, i travaglii di custruzzione di strade sò stati realizati utilizendu 500 mila metri cubi di materiale di riempimentu in a sezione di 5 metri per via di a frana in a regione Melen Suyu Line trà Duraklı è Pınardüzü. In u paese di Hüdaverdis, una strada larga di 3 metri hè stata custruita nantu à una seccione di 7 km. In i travaglii di custruzzione, sò stati utilizati 4 mila 500 tunnellate d'asfaltu, 8 mila 300 tunnellate di materiale PMT è 12 mila metri cubi di materiale di riempimentu stabilizatu. 300 tunnellate d'asfaltu è 450 tunnellate di materiale PMT sò stati posti nantu à a strada di 800 metri in u paese di Duracalı.

METROPOLITANU SI RIPARA
Ci ponu esse deformazioni nantu à e strade per via di infrastruttura, nevicata è altri avvenimenti naturali. A municipalità metropolitana cuntinueghja i so travaglii cum'è asfaltatura, parquet è cunfini in tutti i distretti di a pruvincia di Kocaeli.In più di i centri di distrittu, studii sò ancu realizati per e strade di paesi. A Municipalità Metropolitana rinnuvà immediatamente e strade deteriorate per via di l'infrastruttura è altre ragioni, ottenendu a satisfaczione di i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*