Marmaray Suburban System Marmaray Stations è Marmaray Fare Schedule

marmaray suburban system stazioni di marmaray è orariu di tariffu di marmaray
marmaray suburban system stazioni di marmaray è orariu di tariffu di marmaray

Marmaray hè un sistema di treni di trasportu chì serve e cità di Istanbul è Kocaeli in Turchia. Custruzzione di u Tunnel di Marmaray sottu u Bosforu è da u latu europeu Halkalı Hè stata implementata cum'è u risultatu di a mudernizazione di e linee suburbane esistenti, situate trà Gebze da u latu Anatolian è Gebze da u latu Anatolian, è si stende longu u Mari di Marmara. U travagliu di custruzzione principia in u 2004 è a data di cumpiimentu di u prugettu hè stata annunziata in aprile 2009. Tuttavia, ci sò stati ritardi per via di i ritrovamenti storichi è archeologichi scuperti durante i travaglii è a prima fase di u prugettu hè stata messa in serviziu u 29 ottobre 2013. I travaglii di a seconda fase sò stati finiti è sò stati messi in serviziu u 12 di marzu di u 2019.

U prugettu include tunnel di tubi immersi (1,4 km), tunnel perforati (9,4 km in totale), tunnel cut-and-cover (2,4 km in totale), trè stazioni sotterranee novi, 37 stazioni sopra terra (rinnuvamentu è migliuramentu). u novu centru di cuntrollu operativu, siti, attelli, strutture di mantenimentu, una nova terza linea da esse custruita sopra a terra è muderni veiculi di ferrovia cù 440 vagoni per esse acquistati.

Storia di Marmaray

Preliminari

  • U primu studiu di fattibilità hè statu finitu in u 1985.
  • U studiu di fattibilità è a re-aghjurnà di a strada sò stati finiti in u 1997.
  • L'accordu di prestitu JBIC numeratu TK-P15 hè statu firmatu u 17 settembre 1999.
  • In a primavera di u 2000, u prucessu di Pre-qualificazione di i Cunsiglii principia.
  • U 28 d'aostu 2000, e pruposte sò state ricevute da i Cunsultanti.
  • L'accordu di servizii d'ingegneria è di cunsulenza hè statu firmatu cù l'Eurasia Joint Venture u 13 dicembre 2001.
  • I servizii di cunsulenza sò stati iniziati u 15 di marzu di u 2002.
  • U 25 di lugliu di u 2002 sò stati iniziati studii geotecnichi è investigazioni.
  • I studii batimetrichi in u Bosforu sò stati iniziati u 23 di settembre di u 2002.
  • U 2 di dicembre di u 2002, a perforazione di u mare in u Bosforu hè stata cuminciata.
  • U 6 di ghjugnu di u 2003, i Documenti di Offerta BC1 (Passaghju è Stazioni di Tunnel di Tubi Ferroviari) sò stati mandati à i Cuntratturi Prequalificati.
  • U 3 d'ottobre di u 2003, l'offerta BC1 (Passaghju è Stazioni di Tunnel di Tubi Ferroviari) sò state ricevute da i Cuntratturi.

fase di custruzzione

  • BC1 (Rail Tube Tunnel Passage and Stations) 3,3 billion TL, CR1 work (Suburban Lines Improvement): 1,042 billion -€, CR2 (Railway Vehicle Supply): 586 million €, Consultancy Service: 264 million TL. U prugettu hè finanzatu da u Jica-Japanese Bank for International Cooperation, u Cunsigliu di u Bancu di Sviluppu di l'Europa è u Bancu Europeu d'Investimentu.
  • In u maghju di u 2004, u Cuntrattu BC1 (Rail Tube Tunnel Crossing and Stations) hè statu firmatu cù u TGN Joint Venture.
    Da l'aostu di u 2004, i cantieri sò stati ceduti à TGN.
  • I travaglii di custruzzione sò cuminciati in uttrovi 2004.
  • L'8 ottobre di u 2004, un invitu à a prequalificazione hè statu annunziatu per i Cuntratturi in quantu à u cuntrattu CR1 (Suburban Lines Improvement).
  • U prestitu di 1a tranche di 200 milioni d'euros furnitu da u Bancu Europeu d'Investimentu in quantu à l'affari CR1 (Suburban Lines Improvement), Contract A (N ° 22.693 TR), hè entratu in vigore cù a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri datata u 22 ottobre 2004 è numerata 8052. .
  • U prestitu di 1a tranche di 450 milioni d'euros furnitu da u Bancu Europeu d'Investimentu in quantu à l'affari CR2 (Suburban Lines Improvement), Contract B (N ° 23.306 TR), hè entratu in vigore cù a Decisione di u Cabinet datata u 20 di ferraghju 2006 è numerata 10099.
  • L'offerte per u travagliu CR1 (CR1 Suburban Lines Improvement) sò state ricevute u 15 di ferraghju 2006, è u Gruppu Alstom Marubeni Doğuş (AMD) di l'offerente più bassu hè statu invitatu à e negoziazioni di cuntrattu.
  • U prestitu di 1 milioni d'euro furnitu da u Bancu Europeu d'Investimentu in quantu à l'affari CR400 (Suburban Lines Improvement), Contract CR2 (No: 23.421 TR), hè entratu in vigore cù a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri datata 14 June 2006 è numerata 10607.
  • In quantu à l'affari BC1 (Tunnel Tube Tunnel Crossing and Stations), TBM (Tunnel Boring machines) chì realizaranu u prucessu di perforazione di i tunnel Ayrılıkçeşme è Yedikule anu cuminciatu à travaglià cù cerimonie u 21 dicembre 2006.
  • In quantu à u travagliu BC1 (Rail Tube Tunnel Crossing and Stations), u primu elementu di tunnel di tubu immersi - (elementu numeratu E11) hè statu piazzatu in a fossa scavata à a basa di u Bosforu u 24 di marzu di u 2007.
  • In u scopu di u travagliu CR1 (CR1 Suburban Lines Improvement), u 21 di ghjugnu di u 2007, e spedizioni di u situ sò state fatte à u Gruppu Alstom Marubeni Doğuş (AMD) è u travagliu hè statu iniziatu.
  • In u scopu di u travagliu BC1 (Rail Tube Tunnel Passage and Stations), u 7th elementu di tunnel di tubu immersi (elementu numeratu E5) hè statu piazzatu in a fossa scavata à u fondu di u Bosforu u 01 June 2008.
  • L'offerta CR2 (Fornitura di Veiculi Ferroviari) hè stata fatta u 07 di ghjugnu 2007 è l'offerte sò state ricevute da l'offerenti u 12 di marzu di u 2008.
  • L'offerta CR2 (Fornitura di Veiculi Ferroviari) hè stata cunclusa u 10 di nuvembre di u 2008, è un cuntrattu hè statu firmatu cù a Cumpagnia HYUNDAI ROTEM.
  • In u scopu di u travagliu BC1 (Tunnel Tube Tunnel Crossing and Stations), TBM (Tunnel Boring Machine), chì hà cuminciatu à scavà da Ayrılıkçeşme, hè ghjuntu à Üsküdar Scissor Tunnel in February 2009.
  • U 4 d'aostu di u 2013, i prucessi di prova di Marmaray, chì a custruzzione hè stata finita à un ritmu di 95%, hà iniziatu.
  • A prima tappa hè stata messa in serviziu u 29 ottobre 2013.
  • CR3 (Prughjettu di Migliuramentu di e Linee Suburbani) hè realizatu da a ditta spagnola Obrascon Huarte Lain è hè prevista per a fine in 2019.
  • Hè statu finitu u 12 di marzu di u 2019.

Ritardi in Marmaray

I scavi archeologichi cuminciaru u 9 di maghju di u 2004. Importanti resti storichi sò stati scuperti da archeologi esperti è sottu à a Gestione di Musei Archeologichi di Istanbul. A ricerca sottu à l'acqua hà suscitatu una grande eccitazione in u mondu sanu. I tesori di sti seculi fà sò stati scuperti cù u budget di Marmaray. Duranti u prughjettu di Marmaray, l'istituzioni pertinenti disposti l'opere in una manera chì pruvucassi u minimu dannu à l'artifacti storichi sotterranei. Studi estensivi sò stati fatti nantu à e zone vulnerabili. Appena prima di a tappa di pruposta, un inventariu di strutture storichi longu u so percorsu hè statu preparatu è a pusizione di allinamentu hè stata determinata. In u scopu di u prugettu, Üsküdar, Ayrılıkçeşme è Kadıköy; Artifacti storichi truvati in Sirkeci, Yenikapı è Yedikule da u latu europeu sò stati scuperti. A direzione di pianificazione urbana di a Municipalità Metropolitana di Istanbul custruirà un museu in Yenikapı cù l'artefatti storichi. In u futuru, Yenikapı hà da travaglià cù naufragi è prudutti storichi artighjanali in forma di stazione-museu.

Cù l'appruvazioni di u Cunsigliu Regionale di Conservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di Istanbul, e strutture storiche nantu à u situ di a stazione di cut & cover di Yenikapı sò state liquidate è seranu ricustruite dopu a custruzzione di a stazione hè finita. In cunfurmità cù e risoluzioni di u Cumitatu di Conservazione, e stazioni Kızıltoprak, Bostancı, Feneryolu, Maltepe, Göztepe, Kartal, Erenköy, Yunus è Suadiye saranu mantenute in i so lochi esistenti per via di e so caratteristiche storichi. Trà l'artefatti truvati, ci sò 36 navi, porti, mura, tunnel, tombe di re, è impronte chì datanu di 8.500 anni. In totale, 11.000 XNUMX scuperte è artefatti sò stati scuperti. L'artefatti storichi truvati in i scavi seranu esposti in u Centru di Trasferimentu di Yenikapı è l'Archeopark Area, chì serà custruitu cum'è stazione di museu.

U mutivu di u ritardu di a parte di u passaghju di u tubu hè i resti archeologichi di u periodu di l'Imperu Bizantinu truvati in u locu induve sbarcò da l'Europa in u 2005 è i studii archeologichi in e regioni Üsküdar, Sirkeci è Yenikapı. In u risultatu di i scavi, u portu di Teodosiu, chì era u più grande portu di a cità durante u 4u seculu, hè statu scupertu.

A fase di mudernizazione di e ferrovie esistenti ùn pudia esse principiata, ancu s'ellu ùn ci era micca ostaculu; Pendik - Sezione Gebze in 2012, Sirkeci - Halkalı è a sezione Haydarpaşa - Pendik sò state chjuse per rinnuvamentu in 2013. I travaglii di rinnuvamentu, chì anu annunziatu per durà 24 mesi, anu pigliatu finu à sei anni per via di ritardi è sò entrati in serviziu u 12 di marzu di u 2019.

Strada di Marmaray

Marmaray, Haydarpaşa-Gebze è Sirkeci-Halkalı Hè stata implementata per migliurà e linee suburbane è cunnetta cù u Tunnel di Marmaray. Cù a fine di a seconda fase, a linea longa di 76,6 km serve cù 43 stazioni.

Quandu a custruzzione hè finita, a linea cunnessa à Marmaray hè 1,4 km. (tunnel di u tubu) è 12,2 km. (tunnel di perforazione) Traversata di u strettu di TBM è da u latu europeu Halkalı-Sirkeci era previstu per esse di circa 76 km di lunghezza, cumprese e sezioni trà Gebze è Haydarpaşa da u latu anatolia. Ferrovie in diversi cuntinenti sò stati cumminati cù tunnellati di tubi immersi sottu u Bosforu. Marmaray hà u tunnel di tubu immersi più prufondu di u mondu utilizatu da i sistemi ferroviari cù una prufundità di 60,46 metri.

Gebze-Funtana di Separazione è Halkalı-U numeru di linee trà Kazlıçeşme hè 3, è u numeru di linee trà Ayrılık Çeşmesi è Kazlıçeşme hè 2.

servizii di Marmaray

L'ore di travagliu previstu di u sistema sò i seguenti;

  • Treni di passageri di a cità

I treni di passageri puderanu aduprà u tunnel di tubu trà 06.00-22.00 ore.

  • Treni interurbani di passageri

I treni di passageri puderanu aduprà u tunnel di tubu secondu i so tempi di partenza.

  • treni di merci

Puderanu aduprà u sistema trà 00.00-05.00 ore.

Malgradu u scopu di 1.000.000 di passageri per ghjornu, Marmaray hà trasportatu una media di 136.000 persone per ghjornu in u primu annu da a so apertura. Gebze-Halkalı Cù l'apertura di a rùbbrica, si prevede di ghjunghje à u scopu di 1.000.000 di passageri per ghjornu. In 365 ghjorni, 100.000 50 viaghji sò stati fatti in Marmaray è un totale di 52 milioni di passageri sò stati purtati in sti viaghji. 48% di i passageri anu utilizatu a linea Marmaray da u latu europeu è u XNUMX% da u latu anatolia.

Da u 13 di marzu di u 2019, u calendariu di a tarifa hè a siguenti:

Numero di stazioni Tam scontu Discount-2
1-7  2,60 1,25 1,85
8-14 3,25 1,55 2,30
15-21 3,80 1,80 2,70
22-28 4,40 2,10 3,15
29-35 5,20 2,50 3,70
36-43 5,70 2,75 4,00

Stazioni di Marmaray

Ci sò quaranta trè stazioni, tutte cù accessu per disabili, nantu à a linea Marmaray di 76,6 chilometri.[19] Trentottu di elli sò situati in Istanbul è cinque in Kocaeli. In ordine da punente à est Halkalı, Mustafa Kemal, Küçükçekmece, Florya, Florya Aquarium, Yeşilköy, Yeşilyurt, Ataköy, Bakırköy, Yenimahalle, Zeytinburnu, Kazlıçeşme, Yenikapı, Sirkeci, Üsküdar, Ayrılık, Fountain, Göteçöy, Süküdar, Südılık, Süküzüpe, Güzüköy, Küçüköy, Süküköy. Sureyya Beach, Maltepe, Cevizli, Ancestors, Virgo, Eagle, Yunus, Pendik, Kaynarca, Shipyard, Guzelyali, Aydıntepe, İçmelerStazioni , Tuzla, Çayırova, Fatih, Osmangazi, Darica è Gebze serve. E stazioni Sirkeci, Üsküdar è Yenikapı sò sotterranee, mentre chì l'altri stazioni sò sopra à a terra.

Da stazioni Ayrılık Çeşmesi, Üsküdar è Yenikapı à u metro di Istanbul; I trasferimenti ponu esse fatti da e stazioni di Küçükçekmece è Söğütlüçeşme à i metrobus, da a stazione di Sirkeci à u tram, è da a stazione di Yenikapı à i battelli İDO. A distanza media di a stazione hè 1,9 km. A lunghezza di a stazione hè almenu 225 metri.

I treni di Marmaray

In a fase di Fabbricazione di Veiculi Ferroviari CR2, 2013 treni suburbani cù un totale di 38 vagoni sò stati impurtati da a Corea di u Sud finu à u 10, custituiti da 12 vagoni cù 5 vitture è 440 vagoni cù 50 vitture. Di i setti cù un costu tutale di 586 milioni di dollari, solu 5 setti custituiti da 12 vagoni sò stati messi in serviziu cù a messa in serviziu di a sezione suburbana trà Ayrılıkçeşme-Kazlıçeşme in 2013, è 10 setti custituiti da 38 vagoni sò stati aperti in a sezione induve a lunghezza necessaria di rail-scissors per a manuvrabilità di i treni 10. Ùn puderia micca esse messu in serviziu perchè ùn hà micca un sistema. I set ricevuti in u 2014 sò sempre mantenuti inattivi in ​​a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*