U trenu isulanu ghjunghjerà à a stazione di Adapazarı in 4 ghjorni!

u trenu isulanu ghjunghjerà à a stazione di adapazari
u trenu isulanu ghjunghjerà à a stazione di adapazari

Adapazarı Express, cunnisciutu cum'è u Trenu di l'Isula, hè previstu d'arrivà à a Stazione Adapazarı prima di a manifestazione di u presidente Erdoğan marti.

I servizii di l'Adapazarı express sò stati fermati in 2012 per via di i travaglii di custruzzione di treni à alta velocità è cumincianu à serve prima trà Arifiye è dopu a Stazione Mithatpaşa è Pendik per circa 2 anni.

L'arrivu di u trenu, chì hè aspittatu ansiosamente da u publicu, à a Stazione Adapazarı, pare chì finisci prima di l'elezzioni lucali di u 31 di marzu.

Hè statu decisu chì l'espresso Adapazarı arrivà à a Stazione Ferroviaria di Adapazarı prima di a manifestazione di Sakarya di u presidente Recep Tayyip Erdoğan marti è chì i voli seranu fatti da quì.

U Vicepresidentu di u Partitu Ak è u Diputatu di Sakarya, Ali İhsan Yavuz, deve annunzià in quale ghjornu u trenu ghjunghjerà à a cunferenza di stampa chì si terrà u venneri.

"U Trenu di l'Isula entrerà in a cità prima chì u nostru presidente entre in a cità"

Ali İhsan Yavuz hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in u so discorsu à Karapürçek in u scopu di i studii elettorali:

Rimarchendu chì u presidente Erdoğan hà datu struzzioni per u lanciamentu di u Trenu Ada, Yavuz, indicà a visita di Erdoğan à a cità u marti 19 di marzu, hà dettu: "Vi dugnu una bona nutizia, prima chì u nostru presidente entre in a cità, u Trenu isulanu hà da fà. entre in a cità. Hè cusì chjaru ". utilizatu l'espressioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*