Presentaremu a Turchia in u Museu di l'Aeroportu di Istanbul

Presentaremu u turchinu in u museu di l'aeroportu di Istanbul
Presentaremu u turchinu in u museu di l'aeroportu di Istanbul

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà sparte i dettagli di a custruzzione di un museu in l'aeroportu di Istanbul, chì hà annunziatu in a so trasmissione in diretta in NTV, cù i ghjurnalisti dopu a so visita à u Hisart Live History and Diorama Museum.

U Ministru Ersoy hà dettu: "Vulemu chì sia un museu chì conta tutta l'Anatolia. L'implementaremu assai prestu. Vulemu presentà a Turchia à i passageri chì avemu riesciutu à purtà à Istanbul ma persu in transitu, utilizendu stu museu è altri materiali promozionali ".

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà visitatu u Museu Hisart Live History è Diorama, induve l'opere di a storia turca è mundiale sò esposti cù una diversa cunniscenza di a museologia, inseme cù u fundatore di u museu, Nejat Çuhadaroğlu. U Ministru Ersoy, chì hà visitatu u museu sottu a guida di Çuhadaroğlu, hà ricevutu infurmazioni nantu à l'artefatti unu per unu.

Fendu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu a visita di u museu, u Ministru Ersoy hà dettu: "Ovviamente, hà riscontratu un grande bisognu. Era una mostra assai grande, interessante è intrigante induve i materiali di guerra turchi da l'Imperu Ottumanu eranu esposti, materiali di guerra da a 1ª Guerra Munniali, a 2ª Guerra Munniali è prima. Ricevemu inviti da l'esteru, in particulare da u Seculu Magnificu è u periodu Ottumanu, nantu à i vestiti di palazzu. Questa mostra cumplementa ancu a necessità di mostre à l'esteru. Avemu ancu parlatu cù u sgiò Nejat, è avemu da travaglià per fà vede sta mostra ancu à l'esteru.

"Vulemu presentà a Turchia à i passageri chì avemu riesciutu à purtà à Istanbul è persu in transitu"

U Ministru Ersoy hà ancu rispostu à e dumande nantu à u protocolu firmatu cù İGA in quantu à l'apertura di un museu in l'Aeroportu di Istanbul è hà dettu: "Vulemu un museu chì conta tutta l'Anatolia. E duie squadre di İGA, e nostre squadre è a nostra Direzzione Generale di Prumozione teranu uni pochi di riunioni. L'implementaremu assai prestu. Ci sarà un museu gestitu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu. U nostru scopu hè di vince i passageri di transitu in u primu locu. Perchè sapete, unu di ogni trè turisti chì entranu in Turchia entra in l'aeroportu di Istanbul. Cume parechji turisti venenu à Istanbul è transitanu in un altru paese. Vulemu presentà a Turchia à i passageri chì avemu riesciutu à purtà à Istanbul ma persu in transitu, utilizendu stu museu è altri materiali promozionali. Forse li tentaremu è pensemu chì includeranu Turchia in u so prugramma di vacanze in u so prossimu viaghju. Cridemu chì averemu di sicuru successu. Hè una bona opportunità per a prumuzione ". disse.

Presentaremu u turchinu in u museu di l'aeroportu di Istanbul
Presentaremu u turchinu in u museu di l'aeroportu di Istanbul

U Ministru Ersoy, in u scopu di i so cuntatti d'Istanbul, hà ancu visitatu u Museu di Cinema da esse stabilitu in Atlas Passage in Beyoğlu è l'esibizioni in l'avvenimentu "Artweeks @ Akaretler". U Ministru Ersoy, chì hà esaminatu i travaglii in corso in l'edifiziu induve si trova u passaghju per u Museu di u Cinema, è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità, hà dettu i seguenti riguardanti i travaglii di risturazione:

"Restauraremu l'edificazioni chì sò a nostra pruprietà in cunfurmità cù u so scopu è assicurà chì sò aduprate per a cultura è l'arte. Questu hè u nostru scopu primariu ".

Erkin Yılmaz, Direttore Generale di Cinema di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hà dettu: "Avemu pensatu à fà forse u primu è u più impurtante museu in questu campu in Turchia". disse.

Dichjarà chì l'edifiziu storicu di 4 piani, chì hè statu restauratu cum'è Museu di Cinema, hè un edifiziu cun memoria, Yılmaz hà dettu: "Durneremu stu museu à a vita in u quadru di u cuncettu di un museu vivu, divertente è accogliente. " disse.

Dichjarà chì l'edifiziu includerà una zona di travagliu cumunu per i ghjovani cineasti, un cinema à l'aria aperta, spazii d'esposizione è una biblioteca à u pianu di a terrazza, Yılmaz hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Materiali estremamente impurtanti chì metteranu in luce nantu à a storia di u cinema turcu seranu esposti in questu edifiziu. I nostri amichi di l'industria cinematografica ci sustenenu ancu in questu sensu. Presenteremu un museu diliziosu cù stu cuncettu à Istanbul è Turchia ".

Il s’agit de contribuer à l’art, à la culture et au tourisme en dévoilant les œuvres de l’édifice construit dans l’année 1870, grâce à l’œuvre dans laquelle les tronçons du Passage de l’Atlas, attribués au ministère, ont été effectivement restaurés de manière appropriée.

Dopu, u Ministru Ersoy hà visitatu l'avvenimentu "Artweeks @ Akaretler" urganizatu da Sabiha Kurtulmuş, induve l'opere di artisti lucali è stranieri sò stati esposti.

Esaminendu l'opere esposte in diversi edifici cù temi cum'è "Modernu" è "Cumu pò dì", u Ministru Ersoy hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere da i curatori è artisti di l'esibizioni.

Inoltre, parechje opere è cullezzione cù tituli cum'è "Meeting in a Common Landscape", "U Prughjettu Imperu", "Ladder Art Space", "New", "ArtSümer" è "The Nature of Photography" sò in mostra à u salone. avvenimentu. (cultura)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*