OSTİM Promise à Steel Cluster

Parolla ostim à l'agglomerazione d'acciaio
Parolla ostim à l'agglomerazione d'acciaio

In u scopu di i studii Steel Clustering iniziati sottu a dirigenza di u Governatoratu Zonguldak, a delegazione composta da u settore publicu, privatu è accademichi di e pruvince di Zonguldak, Karabük è Bartın hà ricevutu infurmazioni nantu à i clusters in OSTİM. U presidente di u Cunsigliu di OSTİM, Orhan Aydın, hà dettu chì susteneranu u prughjettu di clustering in a Regione Occidentale di u Mari Neru cù tutti i so mezi istituzionali.

In a Regione Occidentale di u Mari Neru, una di e regioni locomotive di l'ecunumia turca, chì include strutture industriali strategiche cum'è Erdemir è Kardemir, i sforzi sò in corso per implementà u Cluster Steel. I mudelli di successu in Turchia sò esaminati in u prughjettu di clustering, chì hè statu iniziatu sottu a dirigenza di u Zonguldak Governorate è realizatu da l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Occidentale (BAKKA). In questu cuntestu, i membri di u gruppu di travagliu di cluster in l'urganizazione BAKKA anu ricevutu informazioni da OSTİM. À a delegazione invitati; 17 settori principali, 139 diverse linee di cummerciale, è Ostim Teknopark A.Ş. L'infurmazione dettagliata nantu à u sughjettu hè stata data è e dumande sò state risposti.

Dichjarà chì credenu fermamente in u clustering, u presidente di u Cunsigliu di l'OSTİM, Orhan Aydın, hà prumessu di sustene u travagliu in corso in a Regione Occidentale di u Mari Neru è hà dettu: "In ogni sughjettu; Semu a vostra dispusizione per fà u nostru megliu ". hà fattu a so valutazione.

Metin Demir, presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria di Zonguldak, hà dichjaratu ch'elli anu acceleratu i so sforzi di clustering, induve cercanu modi per diventà più forte cù l'industrii esistenti in a regione. Demir hà dichjaratu ch'elli sò più vicinu à u scopu chì mai à u puntu di mette in pratica a Zona Industriale di Filyos.

Cunnisciutu da l'industria siderurgica, Prof. Dr. Sencer İmer hà enfatizatu chì l'investimentu deve esse fattu in l'industria di fabricazione in a regione è hà dettu: "Una nova fabbrica di produzzione di lamiera pò esse stabilita. Perchè attualmente, a produzzione di foglia pianu di Turchia hè di circa 9 milioni di tunnellate. U cunsumu di Turchia in un annu hè di circa 19 milioni di tunnellate. In altre parolle, ci hè bisognu di più pruduzzione cà a pruduzzione chì avemu fattu in Erdemir è İsdemir ". disse.

"I grandi affari sò fatti cù picculi imprese"

In a prima parte di a riunione, u Manager Regionale OSTİM OIZ Adem Arıcı hà presentatu a regione. Nutendu chì OSTİM hè un mudellu di sviluppu regiunale custituitu da picculi imprese, Arıcı hà indicatu chì a grande impresa hè realizata da a riunione di picculi imprese in OSTİM, è hà dichjaratu chì e cumpagnie regiunale pruducianu per marche internaziunali in parechji settori.

Arıcı hà dettu: "Semu un mudellu di sviluppu regiunale. Semu una regione induve l'imprese chì partenu da i picculi si sviluppanu versu i grandi è travaglianu cum'è un centru d'incubazione per e cumpagnie di nova creazione. OSTİM hè u locu induve parechji grandi marchi in Ankara è Turchia anu cuminciatu, crescenu è hà amparatu l'affari ". disse.

Sicondu i risultati di l'analisi di a cuncurrenza fatta in a regione, Adem Arıcı spiegò chì anu furmatu clusters in i settori di difesa è aerospaziale, medicale, energia rinnuvevule è tecnulugia ambientale, partendu da u settore di a custruzzione è di e machini di custruzzione in 2007, è chì oghje. realizà studii di clustering in 7 settori cumpresi gomma, sistemi ferroviari è tecnulugia di cumunicazione.

"Credemu fermamente in u clustering"

U presidente di u Cunsigliu di OSTİM, Orhan Aydın, hà dichjaratu chì OSTİM hè u vechju centru industriale di Ankara è hà dettu: "Semu una regione formata da picculi è medie imprese. Avemu implementatu attività di clustering create da picculi imprese chì si riuniscenu. Semu un gruppu chì prova di fà l’esempii di ciò chì i chjuchi ponu fà riunendu in a nostra regione è in u nostru paese. Semu in cuntattu strettu micca solu cù sta regione, ma ancu cù altri clusters in Turchia. Semu ancu u centru di a Plataforma di Cooperazione di i Clusters Anatoliani ". disse.

Enfatizendu chì seguitanu tutte l'attività di clustering in Turchia cun interesse, Aydın hà dettu: "Credemu fermamente in clustering. Avemu ancu fattu studii serii nantu à cumu questi sò implementati è gestiti in i paesi sviluppati. Vogliu sottolineare chì simu à a vostra dispusizione 24 ore à XNUMX, cù tutte e nostre pussibulità è capacità, s’è a nostra cunniscenza è e strutture in a nostra regione vi seranu d’utilità. In tutte e cose; Semu a vostra dispusizione per fà u nostru megliu ".

"Ringraziemu à OSTİM"

Elif Acar, Segretariu Generale Diputatu di BAKKA, hà dettu chì anu u scopu di ghjunghje à mercati megliu è di valore aghjustatu, creanu cuscenza è prufittà di i benefici di u clustering à u più altu livellu in u scopu di u travagliu di clustering chì anu iniziatu cum'è l'Agenzia. Acar hà dettu: "Avemu scopu di prufittà di a so sperienza visitendu OSTİM, chì hà i migliori esempi di cluster in Turchia. Grazie mille per u so sustegnu ". disse.

"Cerchemu di apre e porte di novi settori"

Dicendu chì Zonguldak hè una terra di carbone è azzaru, u presidente di Zonguldak Chamber of Commerce and Industry (ZTSO) Metin Demir hà ricurdatu chì a so storia chì principia cù u carbone in l'anni 1840 cuntinuava cù fabbriche di ferru è azzaru. "Finu à l'anni 1990, eramu una di e pruvince è regioni principali di Turchia, in constante crescita è sviluppu". Demir cuntinuò u so discorsu cù e seguenti parolle: "Sfurtunatamente, simu di fronte à un Zonguldak è a Regione di u Mari Neru Occidentale, chì hà persu u putere per via di u cambiamentu di u so mudellu ecunomicu di Turchia in l'anni 1990 è a transizione à u settore privatu invece di sviluppu sustinutu da u statu ".

Esprimendu ch'elli sò in cerca di fà novi muvimenti cù l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Occidentale, e Camere di Cummerciu è Industria in Zonguldak, Bartın è Karabük, u presidente Demir hà spartutu i seguenti: Cumu pudemu fà più prufittu, creendu un impiegu più altu? Da una banda, simu in cerca di questu. Per d 'altra banda, avemu seriu sforzi per sviluppà in diversi settori chì ùn avemu micca vistu prima, forse per via di carbone è azzaru. Cerchemu ancu di apre e porte di novi settori ".

"Semu vicinu à a mira in Filyos"

Toccu à u fattu chì anu acceleratu i so sforzi di clustering, chì cercanu modi per diventà più forte cù l'industrii esistenti in a regione, Metin Demir hà dettu: "Vulemu; Utilizemu a prisenza di Kardemir, Erdemir è carbone in a nostra regione, forse apremu a porta à novi prudutti è partenarii in questa zona è fà un muvimentu di crescita di novu in queste zone.

Ci hè u prughjettu di a Zona Industriale di Filyos, chì vene da u periodu ottomanu. Puderanu esse nantu à i scaffali per parechji anni, ma simu più vicinu à u scopu chì mai à u puntu di mette in pratica a Zona Industriale di Filyos. I travaglii di custruzzione portu è infrastruttura, chì sò a chjave per a regione, anu superatu avà u livellu di 50 per centu. Se l'offerta di superstruttura hè fatta l'annu dopu, u nostru portu di 2022 milioni di tunnellate di u Portu di Filyos serà unu di i più grandi porti in Turchia, cum'è 2023-25. Cù l'implementazione di u Portu di Filyos, pensemu chì ci saranu movimenti serii in u Valle di Filyos.

À u principiu di stu prucessu, avemu vulsutu visità quant'è esempi di successu pussibule. In questu cuntestu, quandu si tratta di clustering, OSTİM hè unu di l'esempii più riesciuti in Turchia, in particulare in a cumunità accademica. Hè per quessa chì simu i vostri invitati oghje ". disse.

"L'investimentu deve esse cù u publicu"

Unu di i participanti di u prugramma, chì hà travagliatu per parechji anni in cumpagnie siderurgiche chì operanu in a regione, Prof. Dr. Sencer İmer hà sparte e so sperienze è suggerimenti nantu à u sviluppu da a perspettiva di l'azzaru è u carbone.

Dichjarà chì Zonguldak hè a più antica zona industriale in Turchia secondu u carbone duru, İmer hà dettu chì Zonguldak hà rispunse à i bisogni energetichi di Ankara è Turchia per parechji anni. Enfatizendu chì u carbone duru deve esse minatu trà minus 300 è minus 600 metri oghje, Prof. Dr. İmer hà dettu: "L'investimentu deve esse fattu per estrarre carbone duru à questu livellu. Se questu investimentu ùn hè micca fattu, ùn hè micca pussibule di aumentà a produzzione. Questu deve esse un investimentu in quale u publicu serà ancu implicatu. Se facemu investimenti, pudemu pruduce 5 milioni di tunnellate di carbone duru ". disse.

Attendendu l'attenzione à i bisogni di l'industria minera, İmer hà dettu: "Ci hè bisognu di veiculi senza scintilla in a minera sotterranea. Pudemu fabricà noi stessi macchine di minera sotterranea. Pudemu ancu esportà in Europa attraendu partenarii stranieri ". hà fattu una dichjarazione.

Un accademicu espertu hà listatu i seguenti suggerimenti: "L'investimentu deve esse fattu in l'industria di fabricazione in a regione. Una nova fabbrica di sheet metal pò esse stabilita. Perchè attualmente, a produzzione di foglia pianu di Turchia hè di circa 9 milioni di tunnellate. U cunsumu di Turchia in un annu hè di circa 19 milioni di tunnellate. In altre parolle, ci hè bisognu di più pruduzzione cà a pruduzzione chì avemu fattu in Erdemir è İsdemir. Questu significa dui Erdemir. Quandu avemu prughjettatu in u futuru; vale à dì, s'è no calculate chì a pruduzzione azzaru Turchia, chì hè attualmente 35 miliuna di tunnillati, cresce à circa 60 miliuna di tunnillati, chistu avissi a significari quarchi cosa vicinu à 40 miliuna di tunnillati, chì significa chì avemu bisognu di uni pochi di più Erdemirs. Unu di questi Erdemir pò esse ghjustu quì. Accantu à questu, ponu esse custruitu novi cantieri navali è spazii di custruzzione navale. Se questu succede, a Turchia pò diventà una Corea è u Giappone ". (OSTIM)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*