Premiu di trasportu à EGO

Raggiunge u premiu EGO
Raggiunge u premiu EGO

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà ricevutu un premiu per a so applicazione "Smart Pricing System" in u 1st Summit Internaziunale di Sistemi di Trasportu Intelligenti.

L'usu di e carte di creditu senza cuntattu in u trasportu publicu, chì EGO hà implementatu da u 1 di ghjennaghju da EGO, chì facilita a vita di a ghjente di a Capitale più faciule da seguità strettamente a tecnulugia, hè statu ancu apprezzatu nantu à e plataforme internaziunali.

A MODA DI MENTE IN TRASPORTU

"U Path of Reason in Transportation Awards" hà trovu i so patroni in u 1st Summit Internaziunale di Sistemi di Trasportu Intelligenti urganizatu da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura è l'Associazione Turca di Sistemi di Trasportu Intelligenti (AUSDER).

U Ministru di u Trasportu è l'Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan è u Ministru di l'Opere Pùbliche è u Trasportu di a TRNC Tolga Atakan anu assistitu à a cima; A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara hè stata ritenuta degna di u premiu in a categuria "Municipalismu", induve sò valutate l'applicazioni più sicure, più veloci, più còmode, amichevuli di l'ambiente è chì facilitanu a vita chì affettanu direttamente a vita di i citadini.

In a cerimonia di premiazione tenuta à l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di a Comunicazione di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, u Vice-Segretariu Generale Vedat Üçpınar hà ricevutu u premiu da u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Selim Dursun in nome di a Municipalità Metropolitana di Ankara.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Cahit Turhan hà dichjaratu chì una nova categuria di trasportu hè nata cum'è a cumunicazione hè diventata cumuna in ogni tipu è tappa di trasportu è hà dettu: "Questa nova categuria, chì chjamemu "trasportu intelligente" in breve è pò esse riassuntu cum'è" infurmazione. - trasportu supportatu ", hè una parte di a vita di ogni ghjornu, in particulare in a vita urbana. "Hè diventatu unu di i prudutti indispensabili", disse.

In a capitale, l'usu di a carta di creditu in u trasportu publicu hà righjuntu 707 mila 950 persone trà ghjennaghju è marzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*