Apertura storica nantu à l'autostrada Istanbul Izmir

apertura storica nantu à l'autostrada Istanbul Izmir
apertura storica nantu à l'autostrada Istanbul Izmir

L'incrociazioni nordu è occidentali di Balıkesir è a strada di junzioni Akhisar-Saruhanlı di l'autostrada Istanbul-Izmir seranu messe in usu oghje in una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan.

L'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, chì unisce Istanbul, a più grande metropoli è a cità industriale di Turchia, à Izmir via Izmit, Bursa, Balıkesir è Manisa, trà l'altri grandi cità industriali di Turchia, serve a geografia induve circa a mità di a pupulazione di u paese vive.

U prughjettu, a custruzzione è u funziunamentu di u quale cuntinueghja cù u mudellu di build-operate-transfer (BOT), copre una strada di 384 chilometri, 42 chilometri di quale hè una autostrada è 426 chilometri di quale hè una strada di cunnessione. A data, 147 chilometri di autostrada è 21 chilometri di strade di cunnessione sò stati messi in opera in u prugettu.

U travagliu hè statu finitu nantu à duie altre linee di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir. In più di a linea di 29 chilometri, custituita da 3,5 chilometri di troncu principale è 32,5 chilometri di strada di cunnessione trà Balıkesir junctions nordu è occidentale, una linea di 24,5 chilometri di 8 chilometri di troncu principale è 32,5 chilometri di strada di cunnessione in Akhisar. A strada di a junction di Saruhanlı hè messa in usu, hè diventata pronta. E linee in questione seranu messe in serviziu oghje cù una cerimonia à a quale u presidente Erdoğan è u ministru Turhan.

A linea Balıkesir-Edremit-Ayvalık serà ridotta à 15 minuti

L'autostrada, chì hè stata cuncepita per furnisce un trasportu ininterrottu è cunfortu nantu à a strada trà Istanbul è Izmir, serà facilitata aprendu a sezione in i raccordi nord-ovest di Balıkesir à u trafficu. In particulare in i mesi d'estate, ci era una congestion eccessiva in a strada in quistione per via di u trafficu di vacanze è di u turismu. Cù l'apertura di a linea, una cunnessione cù a strada statale Balıkesir-Edremit-Ayvalık serà furnita, è u viaghju di 30 minuti serà ridutta à 15 minuti.

Cù l'apertura di a sezione Akhisar-Saruhanlı di u prugettu, chì alleviarà significativamente u trafficu in u passaghju di a cità di Balıkesir, una cunnessione diretta serà furnita à a sezione Saruhanlı-Kemalpaşa, chì hà cuminciatu à esse aduprata l'annu passatu. Cusì, ci sarà un trasportu ininterrottu da Akhisar à Izmir.

U trafficu di a cità serà alleviatu

Bypassendu l'intersezioni di 15 livelli nantu à a linea, u viaghju in u passaghju di a cità di Akhisar, chì dura circa 20 minuti, serà ridutta à 5 minuti. A congestion eccessiva sperimentata à l'attraversamentu attuale, soprattuttu in i mesi d'estate, diminuirà è u trafficu di a cità serà alleviatu.

Cù l'autostrada chì principia à operare, u trasportu ininterrottu serà furnitu nantu à a linea Akhisar-İzmir, è u viaghju chì dura 1,5 ore attraversu a strada statale attuale diminuirà à 50 minuti in media.

E spese di carburante, di mantenimentu, di riparazione è di operazione saranu salvate cù un trasportu ininterrottu di standard elevatu in e duie sezioni di l'autostrada chì saranu messe in serviziu. Assicurendu a sicurità di a vita è di a pruprietà, u flussu di u trafficu serà più còmode è sicuru. Cusì, eliminendu i periodi di attesa, l'emissioni di gas di scarico liberate da i veiculi in l'ambiente seranu ancu ridutte (UAB).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*