Strade Speciali Pedonali sò Progettate per Creà Cuscenza

I chjassi pedonali speciali sò stati pensati per sensibilizà
I chjassi pedonali speciali sò stati pensati per sensibilizà

L'annu 2019 hè statu dichjaratu "Annu di u trafficu prioritariu per i pedoni" da u Ministeru di l'Interior. Mentre chì l'amende di trafficu per quelli chì ùn anu micca datu priorità à i pedoni sò aumentate da 100 per centu, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà cuncepitu strade speciale per i pedoni per sensibilizà i cunduttori contr'à i pedoni in u trafficu.

"A PRIURITA' È A TUA VITA, PRIORITÀ A TUA VITA"
In seguitu à u regulamentu implementatu da u Ministeru di l'Interior cù u slogan "A vita hè prima, i pedoni prima", a municipalità metropolitana di Kocaeli, u dipartimentu di trasportu, e squadre di a direzzione di a filiera di u trafficu anu rinnuvatu e strade pedonali per sensibilizà a priorità di i pedoni in u trafficu è per popularizà u trafficu. usu di i passaghji pedonali.

PEED PRIMA A STRADA
U Dipartimentu di i Trasporti hà pigliatu cura di tutte e strade pedestriali, partendu da u fronte di a scola, in 12 distretti da e squadre di a Direzzione di u Traffic Branch. E strade pedonale sò state pittate cù i travaglii fatti davanti à a scola. I testi "Pedestrian first", chì sò figure umane, sò stati scritti nantu à i camini pedestrian in a direzzione di i veiculi extra. I travaglii fatti davanti à e scole in 12 distretti seranu tandu fatti in ospedali è junctions in tutta a pruvincia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*