Centru di Tecnulugia di l'Automotive hè apertu in SU

Sude centru di tecnulugia di l'automobile hè statu apertu
Sude centru di tecnulugia di l'automobile hè statu apertu

Selcuk University Automotive Technologies Application and Research Center hè stata aperta cù una cerimonia.

Rettore di l'Università di Selcuk Prof. Dr. Mustafa Şahin, Dean di a Facultà di Tecnulugia Prof. Dr. Necmettin Tarakçıoğlu, Direttore di l'Applicazione di e Tecnologie Automotive è u Centru di Ricerca Prof. Dr. Murat Ciniviz, decani, vice decans, dirigenti, capi di dipartimentu, membri di facultà, assistenti di ricerca è studienti.

Rettore di l'Università di Selcuk Prof. Dr. Mustafa Şahin hà dettu: "E tecnulugia di l'automobile sò di grande impurtanza. Avemu parlatu cù parechje persone nantu à questu affare. Ma avemu nutatu questu. Tutte e persone chì avemu intervistatu cercanu di vendenu a so cunniscenza è a tecnulugia per un certu prezzu. Avemu capitu chì questu ùn hè micca un bonu modu. Perchè à a fine, dependeremu sempre di elli in a cunniscenza. Elicotteri, veiculi blindati è tanki sò pruduciuti in u nostru paese. Ma vene à un puntu è dite chì i paesi ùn ponu micca aduprà u nostru mutore quì. Siate stuccatu. Allora, invece di pruduce una vittura domestica, avemu decisu di inizià un prucessu longu per u futuru è fà a nostra propria attività. In questu cuntestu, avemu decisu di inizià un prucessu d'urganizazione in tutti i spazii ligati à l'automobile. È l'avemu chjamatu Selçuk University Automotive Technologies Application and Research Center. Avemu fattu una longa strada in questu sensu. Almenu da avà, avemu amparatu à ùn perde u tempu è cumu ùn perde u tempu. In particulare, avemu firmatu protokolli cù alcune università è disinfettori italiani. Avemu iniziatu studii per i nostri assistenti di ricerca per andà in l'esteru in u scopu di spartera di l'esperienza è di i prugrammi di scambiu di i nostri studienti. In u risultatu, avemu u scopu di furmà una squadra chì pò ottene infurmazioni. In questu quadru, avemu principiatu u nostru travagliu da oghje. U scopu principale serà di cuntribuisce à u nostru paese in stu campu. Attualmente, i studii attuali di u nostru centru sò studii nantu à cumu i cambiamenti fatti nantu à i mutori sò riflessi in u rendiment. Oltri a chistu, i studii sò fatti riguardanti u funziunamentu di i carburanti sviluppati, cumpresi biodiesel, nant'à u mutore. Tuttavia, u travagliu chì avemu pensatu à fà in u centru in u prossimu periodu hè di creà un centru di design forte è furmà una squadra chì pò cuncepisce in ogni campu cù i nostri accademichi è assistenti di ricerca, chì avemu da furmà in cooperazione cù i diseggiani in Italia. in cuuperazione cun elli. Questu hè un prughjettu à longu andà. Avemu cooperatu cù parechji lochi. Speremu chì ci sarà un risultatu pusitivu per u futuru in stu campu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Selcuk University Faculty of Technology Dean Prof. Dr. Necmettin Tarakcioglu; "Avemu una seria infrastruttura automobilistica in a Facultà di Educazione Tecnica è a Facultà di Tecnulugia. Avemu messu sta infrastruttura cumpletamente à a disposizione di u centru. Quì, ricevemu sustegnu sia in termini di custruzzione è altri aspetti. Avà, u mo solu desideriu à u principiu hè questu; tecnulugii di l'automobile anu sviluppatu assai. In Industry1-0 avemu avutu seculi, in 2-0 avemu avutu seculi, in 3-0 l'avemu riduciutu à forse cinquant'anni, in 4-0, simu vicini quì. I tecnulugii di l'automobile anu ancu vultatu 4-0. Intelligenza artificiale, computer di cumunicazione, sistemi. Allora u mutore di l'automobile hè cumplettamente fora di u propulsore di carburante. Dunque, hè necessariu un studiu multidisciplinariu cum'è l'intelligenza artificiale, l'ingegneria di l'informatica, l'ingegneria elettronica, l'ingegneria meccanica, l'ingegneria automobilistica. Allora u mo desideriu hè; Chì questu sia un centru di studiu multidisciplinariu. Chì l'amichi di altre unità venenu ancu. Ci sò ancu studienti graduate chì travaglianu in vitture di cuntrollu remoto. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Selcuk University Automotive Technologies Application and Research Center Director Prof. Dr. Murat Ciniviz; "21. Hè ovvi chì i paesi in rapidu sviluppu, cù u prugressu tecnologicu di u seculu, ritarderanu assai rapidamente, salvu ùn pruduceranu pulitiche in questu spaziu. Hè ovvi chì Turchia hà bisognu di l'industrializazione, a previsione tecnologica, a produzzione tecnologica, a ricerca è u sviluppu è e pulitiche di cooperazione università-industria. I paesi sviluppati aumentanu e risorse chì attribuinu da i so bilanci à i studii di R&D, a scienza, a tecnulugia è l'infrastruttura di l'educazione per prumove e so pulitiche di prugressu naziunale. In linea cù u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, u scopu di l'indigenizazione è a naziunalisazione di Turchia, è in questu sensu, cù u scopu di cuntribuisce à a tecnulugia domestica è naziunale, u nostru Rettore Prof. Dr. Cù e direttive di Mustafa Şahin, u Centru di Applicazioni è Ricerca di Tecnologie Automobilistiche hè statu stabilitu. Avemu fattu stu compitu, soprattuttu cù u 3 per centu di l'automobilistica domestica chjamata è u sustegnu di u nostru presidente, è era inevitabbile di fà una cuntribuzione. U nostru centru vole esse un centru chì pò cuntinuà sia attività di ricerca è applicazioni. Per dì chì simu in a pulitica di produzzione domestica è naziunale di u nostru statu; U nostru centru dà priorità à u sviluppu di veiculi, propulsori è sistemi di muvimentu in u settore di l'automobile. Tuttavia, u sustegnu di u centru in studii post-universitari in ligna cù u so campu di attività hè unu di i spazii di travagliu previsti di u nostru centru. Per questi scopi, un protocolu hè firmatu cù u Dipartimentu di Ingegneria Meccanica di a nostra Facultà di Tecnulugia. Per i so cuntributi è u sustegnu à u nostru centru finu à avà, u nostru Rettore Prof. Dr. Vogliu ringrazià Mustafa Şahin ", disse.

Dopu à i discorsi, u Centru di Applicazioni è Ricerca di Tecnologie Automobilistiche hè statu apertu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*