Supportu à u Turismu Kayseri da TÜRSAB

sustegnu à u turismu kayseri da tursab
sustegnu à u turismu kayseri da tursab

U presidente di l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju Turche (TÜRSAB) Firuz Bağlıkaya è a Direzzione TÜRSAB anu visitatu u sindaco metropolitanu Mustafa Çelik. Durante a visita, i missaghji di sustegnu sò stati dati per u sviluppu ulteriore di u turismu di Kayseri.

U sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Çelik, hà scontru cù u presidente di TÜRSAB Firuz Bağlıkaya è i gestori per un tempu. Facendu dichjarazioni annantu à u turismu di Kayseri durante a riunione, u presidente Çelik hà dumandatu à TÜRSAB di dà più sustegnu. Dichjarà chì facenu sforzi impurtanti per prumove i valori di Kayseri, in particulare Erciyes, u sindaco Çelik hà dettu: "I nostri sforzi per prumove Erciyes in l'ultimi dui anni anu radduppiatu u numeru di skiers paragunatu à l'annu precedente. I nostri alberghi ùn eranu mai vioti durante l'invernu. Kayseri hè una bona risorsa per diversificà u turismu in u nostru paese. U turismu invernale, u turismu di natura è u turismu culturale sò quì. Spergu chì andemu à un puntu assai megliu cù u sustegnu di TÜRSAB.

U presidente di TÜRSAB Firuz Bağlıkaya hà dichjaratu chì Kayseri hè una cità impurtante micca solu per u turismu di sci, ma ancu per i so diversi valori, in particulare a gastronomia. Dichjarà chì hè necessariu di creà più publicità è più sensibilizazione per portà questi valori in prima linea, Bağlıkaya hà dettu: "Per quessa, venemu à Kayseri ogni volta chì avemu l'uppurtunità. Riunitemu e nostre agenzie di viaghju quì è discutemu ciò chì si pò fà di più. Amemu assai Kayseri ", disse.

Firuz Bağlıkaya hà ancu enfatizatu chì e cunnessione di u volu di Kayseri sò assai boni, è chì duvemu ancu fucalizza nantu à i turisti stranieri. U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà ancu nutatu chì cù i so sforzi, portanu turisti in Kayseri cù voli charter da Russia, Pulonia è Ucraina ogni settimana, è chì travaglianu per a prumuzione di Kayseri cum'è una agenza di turismu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*