45% di l'infrastruttura ferroviaria in Turchia hè elettrica è signalata

U percentuale di l'infrastruttura ferroviaria in Turchia hè elettrificata è signalata.
U percentuale di l'infrastruttura ferroviaria in Turchia hè elettrificata è signalata.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dichjaratu chì anu stabilitu l'infrastrutture di l'electricità, di a signalazione è di a cumunicazione per aumentà a capacità di e ferrovie, rendenduli più sicuri è più còmode.

Turhan hà dettu: "Se ùn avete micca un sistema di signalazione, elettrificazione o cumunicazione in u sistema convenzionale di trasportu ferroviariu, quandu i treni di u trasportatore arrivanu à una stazione, u trenu daretu pò spustà. Cù stu sistema di cumunicazione chì avemu sviluppatu, i treni puderanu cumunicà è seguità l'altri. Questu hè impurtante per a sicurità. Dopu à l'accidenti, simu sottumessi à critichi cum'è "avete apertu a linea senza signale, avete operatu". U 45 per centu di l'infrastruttura ferroviaria in u nostru paese hè elettrificata è signalata. Avemu custruitu l'infrastruttura, cambiatu i rails, migliuratu è rinfurzatu i bilanci è i traversi ".

Attenti à l'impurtanza di a relazione quantità-distanza in u trasportu, Turhan hà dettu: "U nostru paese hà crisciutu è sviluppatu, è u muvimentu di merchenzie è persone hè aumentatu. I movimenti di viaghju in u nostru paese si sò triplicati, è i movimenti di merci triplicatu. Questu mostra ancu chì u nostru paese cresce economicamente ". usatu a frasa.

"Ci concentreremu nantu à e ferrovie"

Dichjarà chì daranu più pesu à e ferrovie in u novu periodu, Turhan hà dettu:

"Aumenteremu a capacità di e nostre ferrovie. Ferrovia pò esse 3 volte più prezzu di l'autostrada in termini di costi di trasportu input, in ordine per un bonu per cumpete in u mercatu mundiale. Questu hè un prublema assai impurtante. A causa di a relazione quantità-distanza, i costi di trasportu input per un bè è serviziu era vicinu à 2000 per centu secondu i calculi chì avemu fattu in l'anni 15. Avemu custruitu e strade divise, migliuratu e nostre strade, elevatu i standard è ridutta à u 10 per centu ".

Dichjarà chì anu investitu 17 miliardi di lire in l'ultimi 537 anni è chì anu realizatu 139 miliardi di lire di l'investimenti cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu, Turhan hà dettu chì questi sò stati realizati per migliurà l'ambiente d'investimentu in u paese è rendendu. più sicura.

Indittendu chì tramindui attranu capitali in Turchia è chì i prughjetti necessarii sò stati implementati, Turhan hà dettu: "L'aeroportu di Istanbul hè una facilità di 10 miliardi di dollari. Ùn avemu micca spesu risorsi publichi nantu à questu è hè statu messu in opera. L'operatore ci pagherà 822 milioni d'euros in affittu ogni annu. hà fattu a so valutazione. (UBAK)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*