U finanziamentu di a linea di u sistema ferroviariu di Talas Mevlana hè ghjuntu à a tappa finale

U finanziamentu di u sistema ferroviariu di talas Mevlana hè ghjuntu à a tappa finale
U finanziamentu di u sistema ferroviariu di talas Mevlana hè ghjuntu à a tappa finale

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Kayseri hà tenutu a so riunione di marzu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Çelik, chì hà presidutu a riunione, hà ringraziatu i membri di u cunsigliu per a so armunia. U presidente Çelik hà dettu chì continuanu à travaglià intensamente per u futuru di Kayseri è u Kayseri di u futuru.

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana si riunì sottu a gestione di u sindaco Mustafa Çelik è hà decisu nantu à 39 punti nantu à a so agenda. Enfatizendu l'armunia in l'assemblea à l'apertura di a riunione, u presidente Mustafa Çelik hà ricurdatu chì u 90 per centu di e decisioni pigliate finu à avà sò stati passati à l'unanimità è ringraziò i membri di l'assemblea.

U finanziamentu di a Linea di Sistema Ferroviario Talas-Mevlana-Aşık Veysel Boulevard hè statu ancu discututu in a riunione. L'articulu chì cuntene a dumanda d'autorizazione per u finanziamentu di sta linea da u Bancu di Sviluppu Islamicu in u quadru di u travagliu realizatu in cunghjunzione cù Iller Bank hè statu messu à u votu di i membri di u cunsigliu. Sindaco metropolitanu Celik, mentri facennu una dichjarazione nant'à a materia, hà dettu ch'elli eranu travagliendu per l'ultimu ghjornu, u destinu Kayseri. Ricordendu chì anu firmatu un protokollu cù u Commando Brigade Command per a strada chì serà cunnessa à Talas Boulevard cù un passaghju di tubu in a continuazione di Farabi Street in questu cuntestu, u presidente Mustafa Çelik hà dichjaratu ch'elli anu finitu per u finanziamentu di a linea di u sistema ferroviariu di Talas Mevlana. Esprimendu chì travaglianu per u futuru di Kayseri è u futuru di Kayseri, Çelik hà nutatu chì anu ottenutu finanziamentu da u Bancu Islamicu di Sviluppu in termini assai favurevuli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*