Ghjuventù Università à u Centru Logisticu Samsun

Studienti universitarii in u centru logisticu di Samsun
Studienti universitarii in u centru logisticu di Samsun

I studienti di u Programma di Cummerciu Esteru di a Scuola Professionale di l'Università Ondokuz Mayıs Terme anu visitatu u Centru Logisticu di Samsun cù l'urganizazione di u Centru d'Informazione di l'UE di Samsun, chì cuntinueghja a so attività in Samsun TSO.

U Centru d'Informazione di l'UE, chì svolge e so attività in u corpu di Samsun Camera di Cummerciu è Industria (STSO) dapoi u 1997, in u scopu di u prugettu di sustegnu a Rete di Centri d'Informazione di l'UE in Turchia, implementatu sottu a coordinazione di u Cunsigliu Europeu. A Delegazione di l'Unione in Turchia, offre servizii tecnichi per i studienti universitari in u quadru di "Eventi di Visibilità IPA". In u scopu di u prugettu, guasi 50 studienti chì studianu in Ondokuz Mayıs University Terme Scuola Vocational Programma di Cummerciu Esteru, Scuola Principal Assoc. Dr. Erol Terzi, Vice Direttore, Lecturer Şahin Değirmenci, è Lecturer Murat Yavuz è Muhammet Yüksel anu visitatu u Samsun Logistics Center.

Enfasi nantu à a cooperazione università-industria da Murzioğlu

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Samsun TSO, Salih Zeki Murzioğlu, era ancu presente à l'avvenimentu, è Mustafa Yavuz Akmeşe, Ufficiale di Marketing è Vendita di u Centru Logisticu di Samsun, hà infurmatu prima i studienti nantu à a struttura è u funziunamentu di u centru. Parlendu dopu, u presidente di u Cunsigliu di Samsun TSO, Salih Zeki Murzioğlu, hà dettu: "Cù u Prughjettu di Supportu à a Rete di Centri d'Informazione di l'UE in Turchia, hè destinatu à informà a pupulazione lucali nantu à l'UE è l'attività di sensibilizazione sò realizate. Travagliendu cù gruppi cum'è i zitelli, a ghjuventù, e donne è i disabili, sò realizati diverse attività, soprattuttu culturali è suciali. In questu cuntestu, simu cun voi oghje in u quadru di l'avvenimenti di Visibilità IPA. Dapoi u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, attachemu una grande impurtanza à a cooperazione università-industria. Credu chì u viaghju di u prughjettu di u Samsun Logistics Center, chì u scopu hè di furnisce u trasportu, l'almacenamiento, a distribuzione è l'opportunità di trasportu intermodale à l'imprese chì furniscenu servizii di logistica in a regione è à i novi imprenditori chì investiranu in u settore logisticu, serà un bonu mudellu. è un bonu passu per voi, i nostri stimati studienti, chì studianu in questu campu in u futuru ", disse.

U sartu ringraziò

In l'eventu chì anu assistitu da i membri di a stampa, i studienti universitari anu visitatu l'unità è i spazii di almacenamento in u centru logisticu è sò stati infurmati da l'autorità. À a fine di l'avvenimentu, u Direttore di a Scola Professionale di l'Università Ondokuz Mayıs Terme Assoc. Dr. Erol Terzi hà ringraziatu Samsun TSO Samsun EU Information Center per l'urganizazione. Enfatizendu l'impurtanza di l'educazione prufessiunale, Terzi hà dettu: "In più di l'educazione teorica, i studii pratichi sò assai impurtanti in a vita educativa di i nostri studienti. L'escursione hè stata assai benefica per i nostri studienti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*