A Romania riceverà 40 set di locomotive elettriche

A Romania hà da cumprà una serie di locomotive elettriche
A Romania hà da cumprà una serie di locomotive elettriche

L'offerta cù un costu tutale stimatu di 40 miliardi di RON (1,7 milioni d'euros) per e prime 358,8 unità elettriche è 30 miliardi d'euros (80 milioni d'euros) per un totale di 4,55 treni cù costi di mantenimentu in più di 960 anni hè stata publicata da Ferrovie rumene. . L'offerte ponu esse presentate finu à u 3 di ghjugnu 2019 è seranu cunsiderate finu à u 5 d'aostu 2019. Offerta per 220 mesi, 40 unità d'electricità novi seranu acquistate in a prima tappa per esse aduprata in rotte suburbane è regiunale. U primu ordine hà una opzione per altri 40 unità elettriche.

L'offerta finanziaria riceverà 80%, l'offerta tecnica riceverà 20%. Per l'offerta tecnica, un massimu di 10% serà attribuitu à l'offerente chì furnisce una capacità di trasportu più altu, sempre chì u rapportu offerta / posti è altre norme di sicurezza è cunfortu stipulate in u libru di l'offerta sò manteni.

I primi 40 centrali elettriche opereranu nantu à e linee Bucarest Central Station-Ploiesti Sud-Ploiesti Vest, Dej-Cluj-Baciu switchyard, Arad-Timisoara-Lugoj, Pascani-Iasi-Nicolina-Socola, Constanta-Fetesti è Bucarest-Branesti-Fundulea. .

U secondu batch di 40 unità elettriche serà operativu in Brasov-Sfantu Gheorghe, Bacau-Roma, Bucarest Central Station-Rosiori Nord, Cluj-Campia Turzii-Alba Iulia, Galati-Braila-Lacul Sarat, Suceava-Pascani è Buzau-Ploiesti Sud. -Brazi routes.

Dunque, per ogni 200 posti sopra à u minimu stipulatu in u libru di licitazione per 10 posti, serà attribuitu 2%, finu à un massimu di 250% per 10 posti. Un numaru più altu di sedi più grande di 250 ùn serà micca aghjuntu à u puntuatu.

Una quantità di 3% serà attribuita per a pruposta, chì include una unità di trenu appruvata da l'Agenzia Ferroviaria Europea (ERA) è messa in opera nantu à a reta europea. I novi unità operanu à una velocità massima di 160 km / h. Ogni offerta di laminazione deve dimustrà chì in l'ultimi trè anni hà prupostu almenu 40 prudutti simili è hà furnitu mantenimentu à e so unità elettriche almenu RON 114,28 milioni IVA (EUR 24 milioni senza IVA).

U listessu pacchettu include ancu a prestazione di servizii per e prime 40 unità elettriche, servizii di mantenimentu, furmazione di u persunale è applicazioni software per l'operazione di treni.

U finanziamentu di u prughjettu hè furnitu per mezu di u Programma Operativu Major Infrastructure - POIM è u cofinanziamentu hè da u budget statale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*