Iniziatu u 4u Simposiu Internaziunale di Ferru è Acciaio

U simposiu internaziunale di ferru è azzaru hà iniziatu
U simposiu internaziunale di ferru è azzaru hà iniziatu

3 d'aprile In u scopu di l'attività di l'annu di fundazione di Karabük è Karabük Iron and Steel Factories (KARDEMİR), u 4th International Iron and Steel Symposium, chì hè diventatu tradiziunale in l'Università di Karabük è riunisce i scientisti chì travaglianu in u campu di u ferru è l'acciaio, è i rapprisentanti di u settore, hà cuminciatu.

U 3u Simposiu Internaziunale di Ferru è Acciaio hè tenutu à l'Università Karabük (KBÜ) in u scopu di l'attività di u 4 d'aprile, chì hè a fundazione di Karabük è KARDEMİR. À u Simposiu Internaziunale di Ferru è Acciaio chì si terrà à l'Istitutu di Ferru è Acciaio di KBU u 4-6 d'aprile, scientisti, esperti, accademichi, studenti graduati è rapprisentanti di l'industria di tuttu u nostru paese è di u mondu si riuniscenu per discutiri idee novi è Diventà partenarii internaziunali per cullaburazioni future. Avarà a pussibilità di truvà lu.

L'apertura di u Simposiu, chì hà riunitu istituzioni impurtanti è nomi di l'industria di u ferru è l'azzaru, hè stata tenuta in a Sala di Conferenza di l'Istitutu di Ferru è Steel di l'Università di Karabuk. A cerimonia d'apertura hà assistitu u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Hasan Büyükdede, u guvernatore di Karabük Fuat Gürel, u guvernatore di Zonguldak Erdoğan Bektaş, u sindaco di Karabük Rafet Vergili, u rettore di l'Università Karabük Prof. Dr. Refik Polat, Kardemir General Manager Dr. Hüseyin Soykan, dirigenti di istituzioni pubbliche, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, invitati parlanti, accademichi è studienti.

Rector Polat: Facemu u nostru megliu per esse permanente in u nostru successu

Prof Dr Refik Polat
Prof Dr Refik Polat

Parlendu à l'apertura di u 4u Simposiu Internaziunale di Ferru è Acciaio, u Rettore di l'Università Karabuk Prof. Dr. Refik Polat hà dichjaratu ch'elli vulianu riunite i giganti di ferru è azzaru di Turchia è di u mondu allargandu u Simposiu tradiziunale.

U Rettore Polat hà dettu ancu i successi di l'Università Karabuk in quantu à l'educazione di qualità è l'internazionalizazione è hà dettu:

"L'Università di Karabuk hè a 83ª in Turchia cù 6 mila 350 studenti internaziunali da 3 paesi. L'Università Karabuk hà u più altu numeru di studenti siriani, turkmenistani, yemeniti, somali, gibutiani, ciadiani è azerbaigiani in Turchia. Cù questi studii, a nostra università si trova in u 500u postu trà i primi 391 esportatori di servizii di Turchia annunziati da TİM. Dotatu di sistemi di energia solare è capaci di scuntrà u 25 per centu di l'electricità cunsumata annu da l'energia solare, hè l'università più "verde" di Turchia. Hè a prima università statale in Turchia à riceve l'accreditazione Eaqual da l'istituzione più prestigiosa di u mondu in l'insignamentu di e lingue straniere. Ancu s'ellu hè stata fundata in 2008, hè a 20a università trà e nostre università chì trova i graduati u più veloce. L'Università Karabük hà classificatu 82th trà l'università in Turchia in u ranking annunziatu da Nature Index, chì crea liste scannendu l'articuli publicati in 19 di e riviste scientifiche più rispettate in u mondu. A nostra università hà guadagnatu recentemente a Bandiera di l'Intraprenditorialità di TÜSİAD cum'è l'università chì hà mandatu u più studienti à u "Campiu d'Intraprenditorialità" di TÜSİAD.

U rettore Polat, chì hà dichjaratu ch'elli anu fattu ogni sforzu per rende permanente i successi citati, hà ancu enfatizatu u forte ligame di l'università cù Kardemir è hà dettu: "Vulemu fà sta unione cusì perfetta chì pudemu dà un esempiu per a Turchia è ancu per u paese. mondu. Vogliu ringrazià Kardemir per a vicinanza chì hà dimustratu à a nostra università è u so travagliu per esse inseme ". disse.

Vice Ministru Büyükdede: I costi di input di Filyos Port è Kardemir diminuiranu, a competitività aumenterà

Hasan Buyukdede
Hasan Buyukdede

Parlendu à u simposiu, u Vice-Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Hasan Büyükdede hà enfatizatu l'impurtanza di u Portu di Filyos è hà dettu: "Pensu chì unu di i cuntributi più impurtanti à u sviluppu di Kardemir hè a finitura di u Portu di Filyos, chì hè stata aspittendu. anni è hè avà nantu à l'orlu di cumpiimentu ". disse.

I punti salienti di u discorsu di Büyükdede, chì hà sottolineatu chì Kardemir hè una urganizazione d'impurtanza speciale in l'industria turca è u settore siderurgicu turcu, sò i seguenti:

"Kardemir, chì era seriamente cunsideratu chjusu in l'anni 1990, hà lasciatu quelli ghjorni difficili daretu à u puntu ghjuntu oghje è hà aumentatu a so pruduzzione annuale da 600 mila tunnellate à 3 milioni di tunnellate oghje. Illumina u nostru futuru cum'è una urganizazione chì hà investitu più di 2 miliardi di dollari in l'ultimi anni per ottene stu scopu.

Pensu chì unu di i cuntributi più impurtanti à u sviluppu di Kardemir hè a finitura di u Portu di Filyos, chì hè aspittatu dapoi anni è hè vicinu à a fine, senza ritardu. Semu cunfidenti chì cù a cumissioni di stu portu, i costi di input di Kardemir diminuiranu significativamente è a so cumpetitività aumenterà.

U 17 d'aprile, facemu a mappa logistica di Turchia inseme cù u Ministeru di i Trasporti. In i nostri studii, u travagliu di strategia logistica cuntinueghja nantu à cumu sviluppà a zona portu, ferrovia è strada in Turchia inseme cù l'industria. Parte di stu travagliu cuntinuu hè cumu cunnette u portu à Kardemir è l'industrii in questa regione. Cerchemu di cuurdinà una infrastruttura chì permetterà à sta regione di diventà un centru di l'industria siderurgica.

Avemu vistu u travagliu di l'Università Karabük in l'industria di ferru è azzaru è u prugressu chì hà fattu in quantu à i membri di a facultà è i studienti in questu campu cum'è sviluppi chì cuntribuiscenu significativamente à l'industria siderurgica turca è Kardemir. Vulemu ringrazià l'Università Karabuk per i so sforzi in questu sensu. Vulemu successu à u nostru stimatu Rettore è prufessori lecturer.

U guvernatore Gürel: Avemu un pianu per fà a nostra regione a regione principale di l'industria siderurgica.

Fuat Gurel, guvernatore di Karabuk
Fuat Gurel, guvernatore di Karabuk

Parlendu à a ceremonia di apertura di u simposiu, u guvernatore di Karabük Fuat Gürel hà dettu: "Vogliu dì chì ci hè un simposiu in a nostra Università di Karabük chì ci entusiasma. Attachemu una grande impurtanza à stu simposiu perchè eramu i primi à inizià l'industria siderurgica in u nostru paese. disse.

Ricordendu chì Kardemir hè statu stabilitu in Karabük perchè hè una regione strategica, u guvernatore Gürel hà dettu: "Avemu un pianu per fà a nostra regione a regione principale di l'industria siderurgica. Cum'è Karabük, simu una parte di questu. Hè assai preziosa per noi. Pensu chì stu simposiu hà un postu impurtante per e regioni Karabük, Bartın è Zonguldak ". disse.

Kardemir General Manager Soykan: U scopu di a produzzione hè di ghjunghje à 2021 milioni di tunnellate à l'iniziu di u 3,5

Kardemir General Manager Dr Huseyin Soykan
Kardemir General Manager Dr Huseyin Soykan

Kardemir General Manager Dr. In u so discorsu à u Simposiu, Hüseyin Soykan hà trasmessu sviluppi impurtanti nantu à Kardemir. Soykan hà dettu chì Kardemir hà fattu un grande aumentu di a produzzione dopu à u 2002:

"In 2018, 1 miliardi 800 milioni di tunnellate d'azzaru sò stati pruduciutu in u mondu. Turchia hà righjuntu 37,5 milioni di tunnellate. Kardemir, invece, hà righjuntu 2,4 milioni di tunnillati.In fattu, Kardemir hà aumentatu a so pruduzzione dopu à 2002 più di l'aumentu di a produzzione di Turchia è di u mondu. Quist'annu, spergu chì supereremu 2.5 milioni di tunnellate per a prima volta, questu hè u nostru scopu. I dati di 3 mesi ci mostranu questu, ma ùn hè micca abbastanza. U nostru scopu finale hè di ghjunghje à 2021 milioni di tunnellate à a fine di l'annu prossimu o à l'iniziu di u 3,5, cù qualchi investimenti chì avemu fattu questu annu, è cusì Kardemir hà da esse. avè un rolu glubale in u mondu à una scala di 2 milioni di tunnellate è sopra.

Toccu à i prughjetti futuri di Kardemir, Soykan hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à cumpiendu i so impegni ambientali, in particulare in a contaminazione ambientale. Dichjarà chì anu ancu fattu passi impurtanti in tematiche di rispunsabilità suciale, Soykan hà parlatu di dui novi prughjetti è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Ci hè un prughjettu di u club di l'ingegneri in a nostra regione di alloggi Yenişehir. Avemu da fà Kardemir Industry Museum, avà chì u prugettu hà cuminciatu à esse realità. Perchè hè assai impurtante di cuntà u passatu à e generazioni future è di trasmette ciò chì hè accadutu in u passatu, è à questu puntu, un bonu serviziu ci aspetta. L'altru sughjettu; Avemu avutu un cinema Yenişehir, è l'avemu trasfurmatu in un centru di cultura di teatru ".

Presidente di Haddeciler Derneği Baylan: Filyos Port hè assai necessariu per noi per pudè vende à u mondu è l'Europa.

Pehlivan Baylan, presidente di l'Associazione Haddeciler
Pehlivan Baylan, presidente di l'Associazione Haddeciler

In u so discorsu, induve hà trasmessu infurmazioni nantu à u laminatore in Karabük, u presidente di l'Associazione Rolling Mills Pehlivan Baylan hà enfatizatu chì un laminatore chì produce 15 tunnellate hà righjuntu l'età di 40 tunnellate per ora, è oghje ci sò industriali chì esportanu à 100. - 120 paesi.

Indicà l'impurtanza di u Portu di Filyos per Kardemir, chì cuntribuisce in particulare à u campu di l'industria di difesa, Baylan hà dettu: "U Portu di Filyos hè assai necessariu per noi per pudè vende à u mondu è l'Europa". disse.

Dopu à i discorsi di apertura, u 4u Simposiu Internaziunale di Ferru è Acciaio hà cuntinuatu cù e presentazioni di i parlanti invitati. In a sessione di dopu meziornu, un pannellu nantu à "Iron - Steel Industry's 2023 Vision" hè statu ancu tenutu. In u Symposium, chì durà finu à u 6 d'aprile, i participanti facenu presentazioni nantu à a situazione attuale di a industria siderurgica, i prughjetti previsti per l'avvene è diversi temi.

Si sò riuniti à u rettore

uffiziu di u rettore
uffiziu di u rettore

Prima di u 4th International Iron and Steel Symposium organizatu da l'Università Karabuk, u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Hasan Büyükdede, u guvernatore di Karabuk Fuat Gürel è u guvernatore Zonguldak Erdoğan Bektaş Karabük University Rector Prof. Dr. Hà visitatu Refik Polat in u so uffiziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*